pajda Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Sprawdź jakie masz u siebie 1 i 2 i pod to musisz dobrać springi
afroo. Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Tak jak pajda pisze. Później porównujesz z zestawami na eibach.pl i Twoja wartość nie może przekroczyć wartości podanej dla danego zestawu i powinna być jak najbardziej zbliżona. Patrz tylko po naciskach na oś bez względu na podany silnik. Ewentualnie pisz do Trewor87 to Ci dobierze jak trzeba wg mas.
grzes283 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Dzięki Panowie, czyli te wartości odczytane z kodów wyposażenia są nie właściwe? Orientujecie się, gdzie w A6C6 jest ta tabliczka z naciskami na oś? Na słupkach u mnie są inne informację.....:-)
pajda Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Dzięki Panowie, czyli te wartości odczytane z kodów wyposażenia są nie właściwe? Orientujecie się, gdzie w A6C6 jest ta tabliczka z naciskami na oś? Na słupkach u mnie są inne informację.....:-)Szukaj pod maską od strony pasażera
grzes283 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 12 minut temu, pajda napisał: Szukaj pod maską od strony pasażera Dzięki
grzes283 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Już mam, w bagaju była. ......zupełnie inne wartości, niż po kodach wyposażenia
pajda Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Już mam, w bagaju była. ......zupełnie inne wartości, niż po kodach wyposażenia No to teraz strona z ebachem i szukać jak najbliżej tych wartości wtedy ładnie równo siadzie [emoji6]
ucho.77 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Grześ przy c6 są 2rodaje wag ? i nie ma takiego problemu jak przy b6☺
grzes283 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Dzięki Panowie. Sprawa jasna.....:-)
rafi10612 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 https://www.google.pl/search?q=kierownica+audi+tt&biw=1600&bih=770&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwif1_mmy67SAhVF6CwKHdRgBNcQ_AUIBigB#imgrc=PZNAaz45GYZbRM: Panowie takie pytanko . Kierownica z tt bez multi . Czy w tej kierownicy sa zaslepki jesli nie ma multi i mozna to przerobic na multi ?
st4yKool Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Heja, tak na szybko.. parujace lampy w b6 da sie ogarnac jakos czy trzeba z tym zyc?Sent from my SM-G920F using Tapatalk
rrrudy25 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Panowie z czego szukać półosi prawej ,może być z 1.8 bfb np?
KoJ@K Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Panowie czemu RNSE led czyta mi nie ktore mp3 z karty, tylko po 14 sekund i przerzuca na nastepny otwor ?! juz mnie to wkur.. Co se dogram jakas dobra nute na karte, to leci mi 14 sekund i tyle ją posluchalem
Dev Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Szukam ori Rotoròw 19" z niskim ET. Ma ktoś na sell ?
pajda Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Szukam ori Rotoròw 19" z niskim ET. Ma ktoś na sell ?Ktoś pisał tylko już nie pamiętam gdzie
TOM3K Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Na troopie pisał ale tak et43 chyba miał
MichałA4 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Panowie chciałbym się pozbyć chromów wokół szyb w swojej a4, i teraz pytanie do Was, nie chcę tego wyrywać i szukać nowego zestawu w czerni, czym zatem to ugryźć ? da się to lakierować? może jakaś folia da radę to ładnie pokryć i wytrzymać kilka lat....? macie jakieś pomysły?
arturek986 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Witam mam problem z nierówna pracą silnika na wolnych obrotach w b8, po diagnostyce okazuje się że winne jest wahające się ciśnienie paliwa. Przyczyny podobnież mogą być dwie zawór regulacji ciśnienia paliwa na szynie paliwowej lub kończy się pompa wysokiego ciśnienia. Dodam że opiłki były sprawdzane i jest czysto zarówno na pompie paliwa jak i na szynie paliwowej. Zastanawiam się czy zacząć od wymiany zaworu regulacji ciśnienia (nowy ponad 500zł) i sprawdzić czy przyniesie to efekt, czy lepiej i bezpieczniej najpierw oddać do sprawdzenia pompę wysokiego ciśnienia. I stąd moje pytanie czy możecie polecić jakiś sprawdzony serwis gdzie warto wysłać pompę wysokiego ciśnienia do sprawdzenia? Może znacie jakiś godny polecenia serwis gdzie robiliście regenerację np. wtryskiwaczy. W necie znalazłem Bosch serwice Pawlik niby zajmuje się tym ktoś robił coś u nich?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się