Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego nie mówimy tutaj o a4 B5 tylko o S4 B5. Kupując takie auto automatycznie musisz być gotowy na wysokie koszta eksploatacyjne:wink:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie Mamy kogos tu z Bydgoszczy??? za***iście wazna sprawa

jak co to mozesz pisać i do mnie, bywam ostatnio tam często :wink:

Opublikowano

Kup używke oryginalną to sie na uj nadaje :kwasny:

adams78 na pewno masz racje że większość nich jest zajechane ale nie nastawiam się na szybkie kupno:wink: Auta obecnie mógłbym nie mieć więc nie będę się napalał i może coś się trafi:wink:

Opublikowano

Wandej a skad wiesz ze sie nie nadaje? kupie uzywke a moze padnie za pol roku?

Opublikowano
Wandej a skad wiesz ze sie nie nadaje? kupie uzywke a moze padnie za pol roku?

Kumpel kupił do octavii właśnie sam ten drut. To jakaś chińszczyzna i pękło mu to zaraz:kwasny: A zanim założył to już się powyginało jak podpinał silnik i cięgna. Za 150zł trafisz używkę już. Rozbierasz ją i dowalasz w tych tulejach smaru miedzianego i zapominasz że masz ten element w aucie :good: No ale jak uważasz:wink:

Opublikowano
Wandej a skad wiesz ze sie nie nadaje? kupie uzywke a moze padnie za pol roku?

Kumpel kupił do octavii właśnie sam ten drut. To jakaś chińszczyzna i pękło mu to zaraz:kwasny: A zanim założył to już się powyginało jak podpinał silnik i cięgna. Za 150zł trafisz używkę już. Rozbierasz ją i dowalasz w tych tulejach smaru miedzianego i zapominasz że masz ten element w aucie :good: No ale jak uważasz:wink:

dzieki :wink:

Opublikowano

Ja staralem sie swoje odreanimowac ale nie dalo rady - jedna strona tak sie zawalila syfem ze nie mozna bylo wybic i urwalem uchwyt mocujacy

Ze czas gonil to kupilem ori w ASO - 348zl, ale przynajmniej jestem pewien ze bedzie dzialac bo kupujesz uzywke i skad masz pewnosc ze nie bedzie takie cos jak u mnie

Opublikowano

no wlasnie sprawdzalem i ori 400zl jakos wiec musisz miec ladne znizki

Opublikowano
Ja staralem sie swoje odreanimowac ale nie dalo rady - jedna strona tak sie zawalila syfem ze nie mozna bylo wybic i urwalem uchwyt mocujacy

Ze czas gonil to kupilem ori w ASO - 348zl, ale przynajmniej jestem pewien ze bedzie dzialac bo kupujesz uzywke i skad masz pewnosc ze nie bedzie takie cos jak u mnie

Jak chodzi to go rozbierasz i smarujesz:wink: No zatartego chyba nikt nie sprzedaje:decayed: David zagadaj do czakiego on miał swego czasu bo brałem:good:

Opublikowano

A skąd wiesz ze ten mechanizm masz do wymiany ?

Ja swój rozkreciłem, nasmarowałem i działa juz ze 2 lata.

A tak ciezko chodził ze musiałem go na imadło brać, aż dziw bierze ze silniczek sie nie spalił. Ale wycieraczki w pewnym momencie bardzo sie męczyły.

Opublikowano
no wlasnie sprawdzalem i ori 400zl jakos wiec musisz miec ladne znizki

No znizki jakies mam :decayed: - "ulepa" u nich kupowalem i jak cos potrzebuje to dzwonie i kurier mi przywozi

Opublikowano
Kolego nie mówimy tutaj o a4 B5 tylko o S4 B5. Kupując takie auto automatycznie musisz być gotowy na wysokie koszta eksploatacyjne:wink:

Dziękuję za przypomnienie:whistling:

Kiedy miałem B5 1.8T marzyła mi się eSa. Wiadomo, piękna buda, niemal kultowe auto i te osiągi.

Kiedy kupiłem mocne, dobrze wypasione B6 to już nawet nie chcę myśleć o S4. Polecam każdemu mocne 1.8T:thumbup1:

W ogóle moim zdaniem modele S w ofercie Audi są bez większego sensu. Miałyby sens gdyby nie tuning. S4 jeszcze uchodzi, ale S6, S8...? Spalanie, spalanie i jeszcze raz spalanie. Tunerzy oferuję dziś takie możliwości, że spokojnie można mieć te same i wyższe moce w znacznie mniejszych, oszczędniejszych silnikach wersji s-line.

Takie luźne przemyślenia. Niech użytkownicy eSek i 2.7biT nie biorą tego za bardzo do siebie:wink:

Opublikowano
Kolego nie mówimy tutaj o a4 B5 tylko o S4 B5. Kupując takie auto automatycznie musisz być gotowy na wysokie koszta eksploatacyjne:wink:

Dziękuję za przypomnienie:whistling:

Kiedy miałem B5 1.8T marzyła mi się eSa. Wiadomo, piękna buda, niemal kultowe auto i te osiągi.

Kiedy kupiłem mocne, dobrze wypasione B6 to już nawet nie chcę myśleć o S4. Polecam każdemu mocne 1.8T:thumbup1:

W ogóle moim zdaniem modele S w ofercie Audi są bez większego sensu. Miałyby sens gdyby nie tuning. S4 jeszcze uchodzi, ale S6, S8...? Spalanie, spalanie i jeszcze raz spalanie. Tunerzy oferuję dziś takie możliwości, że spokojnie można mieć te same i wyższe moce w znacznie mniejszych, oszczędniejszych silnikach wersji s-line.

Takie luźne przemyślenia. Niech użytkownicy eSek i 2.7biT nie biorą tego za bardzo do siebie:wink:

Ale wiesz dobrze że 300KM w 1.8T na pewno nie da rady 2.7BiT z tą samą mocą?:whistling: Po za tym żeby mieć tyle KM np w b6 to już taniej by wyszło zrobić swapa jak Flyer czy Nosb :naughty:

Opublikowano

1,8t da rade tej samej mocy 2,7, liczy sie jeszcze cos takiego jak waga:wink: a to chyba logiczne które będzie lzejsze(mowa o B5), tylko koszty uzyskania tej mocy w 1,8t sa nieporównywalnie większe, niz zrobienie samego softu w 2,7 dla tych 300km:whistling:

Mimo wszystko lepszym wyborem będzie 2,7:wink:

A w ameryce powstał juz poradnik jak zrobic B6 2,7bit(wykaz co trzeba)

The Official B6 2.7T DIY/Swap Guide

Opublikowano

Łiiii, zdałem egzamin zawodowy :jerk:

Opublikowano

Ja też jestem teraz Technik Informatyk:grin::grin:

Opublikowano

Ja Elektromechanik :naughty:

Opublikowano

no Panowie to Gratuluje!! :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...