Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Musi Sie z Twoim mózgiem zgadzać częstotliwość.moze byc problem:naughty:

Typowa odpowiedz na twoim poziomie:facepalm::doh:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Musi Sie z Twoim mózgiem zgadzać częstotliwość.moze byc problem:naughty:

Typowa odpowiedz na twoim poziomie:facepalm::doh:

Przy B6 i B7 rynek US pracuje na 315MhZ - pozostałe 433MHz.

Opublikowano
Musi Sie z Twoim mózgiem zgadzać częstotliwość.moze byc problem:naughty:

Typowa odpowiedz na twoim poziomie:facepalm::doh:

Przy B6 i B7 rynek US pracuje na 315MhZ - pozostałe 433MHz.

Dziękuje Bartek szukam 433MHz:hi:

Opublikowano

Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Opublikowano
Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Żeby zwalić słupek z przodu musisz całą podsufitke ściągnąć. Poszczególne części nachodzą na siebie. Zaczyna się przy bagażniku. Zobacz wątek o wymienię relingow.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opublikowano

To odpuszczam, innym razem to zamontuje :decayed:

Zresztą za ciasny garaż mam, nawet podsufitki bym z samochodu nie mógł wyjąć :wink:

Jeszcze tylny zderzak zdjąć by się przydało do malowania :facepalm:

No nic, idę się bawić tym^^

Opublikowano

Kabel zawsze można wcisnąć w szczelinę. Tak dochodzisz aż do lampki w suficie...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opublikowano

No można, można ale jak robić to robić to dobrze :naughty:

Zobaczę jak to będzie szło.

Opublikowano
Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Żeby zwalić słupek z przodu musisz całą podsufitke ściągnąć. Poszczególne części nachodzą na siebie. Zaczyna się przy bagażniku. Zobacz wątek o wymienię relingow.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

zwalasz sam słupek nie musisz sufitu:wink:

Opublikowano
Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Żeby zwalić słupek z przodu musisz całą podsufitke ściągnąć. Poszczególne części nachodzą na siebie. Zaczyna się przy bagażniku. Zobacz wątek o wymienię relingow.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

A wcale nie prawda że trzeba zwalać całą podsufitkę . 4 śruby i po robocie.

Już cztery razy ściągałem i zakładałem u mnie całą podsufitkę i wiem coś o tym :naughty:.

Musze jechac po syna po szkoły , jak wrócę to pstryknę zdjęcie co i jak jak chcesz :wink:

Opublikowano
Musi Sie z Twoim mózgiem zgadzać częstotliwość.moze byc problem:naughty:

Typowa odpowiedz na twoim poziomie:facepalm::doh:

Przy B6 i B7 rynek US pracuje na 315MhZ - pozostałe 433MHz.

Dziękuje Bartek szukam 433MHz:hi:

dokładnie 433MHz tylko jest mi potrzebny VAG ? czy zrobię to innym sposobem ?

Opublikowano
Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Nie trzeba zrzucać podsufitki...

Wykręć lampkę przednią (2 śruby torx). Teraz odkręć środkowy słonecznik. Następnie zdemontuj słonecznik kierowcy (w jego mocowaniu po stronie słupka A pod zaślepką jest śruba na torx - uchwyt po prawej stronie podważasz i wyciągasz). Teraz demontujesz uchwyt na rękę (2 śruby torx pod uchylnymi kapkami). Na koniec odkręcasz śrubę (też torx) którą znajdziesz pod plastikiem z napisem airbag. Teraz pozostaje już tylko wyciągnąć pokrycie słupka A (trzymają go 3 spinki na wysokości szyby). Dzięki w/w zabiegowi możesz odchylić lewą przednią część podsufitki i poprowadzić kabel razem z biegnącą tam fabryczną wiązką...

Opublikowano
Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Nie trzeba zrzucać podsufitki...

Wykręć lampkę przednią (2 śruby torx). Teraz odkręć środkowy słonecznik. Następnie zdemontuj słonecznik kierowcy (po stronie słupka A pod zaślepką jest śruba na torx - uchwyt po prawej stronie podważasz i wyciągasz). Teraz demontujesz uchwyt na rękę (2 śruby torx pod uchylnymi kapkami). Na koniec odkręcasz śrubę (też torx) którą znajdziesz pod plastikiem z napisem airbag. Dzięki w/w zabiegowi możesz odchylić lewą przednią część podsufitki i poprowadzić kabel razem z biegnącą tam fabryczną wiązką...

...dokładnie i nie mam nic do dodania :wink:

Dodatkowo słupek trzyma się od środka na trzech takich blaszanych wciskanych spinkach , trzeba trochę siły użyć , po prostu pociągnąć . Jak już wypniesz to całość ciągniesz do góry/ do tyłu i wyciągnięte :wink:

---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ----------

Z innej beczki

Jak / czym / w jaki sposób usunąć wgniotki na skórzanych fotelach ?

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

A to nie wiedziała moja osoba... U siebie sufit był tylko raz sciagany i z tego co pamiętam, to boczne części nachodziły na siebie...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opublikowano
A to nie wiedziała moja osoba... U siebie sufit był tylko raz sciagany i z tego co pamiętam, to boczne części nachodziły na siebie...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Tak jest - ale w kontekście pozostałych osłon przy dachu (szczególnie tych w tylnej części auta). Przód w celu dołożenia lusterka z czujnikiem zmierzchu czy też dodania wiązki fotochromowej dla lusterek, da się spokojnie ogarniać zgodnie z opisem jaki zamieściłem...

Frostyyy - jeszcze jedno. Daj GPS-a na deskę przed szybę i zobacz czy jest lepszy odbiór (liczba satelit). Ew. kup nowego GPS-a - kosztuje jakieś 50zł i zobacz czy jest lepiej.

Opublikowano
Tak jest - ale w kontekście pozostałych osłon przy dachu (szczególnie tych w tylnej części auta). Przód w celu dołożenia lusterka z czujnikiem zmierzchu czy też dodania wiązki fotochromowej dla lusterek, da się spokojnie ogarniać zgodnie z opisem jaki zamieściłem...
a którędy idzie wiązka zasilająca lampki podsufitki z modułu komfortu??
Opublikowano

+ idzie z modułu komfortu... Moduł komfortu reaguje np. na otwarcie drzwi :wink:

Opublikowano
Tak jest - ale w kontekście pozostałych osłon przy dachu (szczególnie tych w tylnej części auta). Przód w celu dołożenia lusterka z czujnikiem zmierzchu czy też dodania wiązki fotochromowej dla lusterek, da się spokojnie ogarniać zgodnie z opisem jaki zamieściłem...
a którędy idzie wiązka zasilająca lampki podsufitki z modułu komfortu??

Nie wiem czy w europejczykach jest tak samo ale w anglikach wiązka idzie lewym słupkiem :wink:

Opublikowano
Tak jest - ale w kontekście pozostałych osłon przy dachu (szczególnie tych w tylnej części auta). Przód w celu dołożenia lusterka z czujnikiem zmierzchu czy też dodania wiązki fotochromowej dla lusterek, da się spokojnie ogarniać zgodnie z opisem jaki zamieściłem...
a którędy idzie wiązka zasilająca lampki podsufitki z modułu komfortu??

Ten kabelek to element składowy "wiązki dachowej". Z MK leci do pomarańczowej 17-pinowej wtyczki na panelu konektorów znajdującej się na słupku A. Następnie słupkiem A do góry i skręca sobie w podsufitce do lampki (w podsufitce są uchwyty do prowadzenia przewodów).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...