Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Musi Sie z Twoim mózgiem zgadzać częstotliwość.moze byc problem:naughty:

Typowa odpowiedz na twoim poziomie:facepalm::doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Musi Sie z Twoim mózgiem zgadzać częstotliwość.moze byc problem:naughty:

Typowa odpowiedz na twoim poziomie:facepalm::doh:

Przy B6 i B7 rynek US pracuje na 315MhZ - pozostałe 433MHz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi Sie z Twoim mózgiem zgadzać częstotliwość.moze byc problem:naughty:

Typowa odpowiedz na twoim poziomie:facepalm::doh:

Przy B6 i B7 rynek US pracuje na 315MhZ - pozostałe 433MHz.

Dziękuje Bartek szukam 433MHz:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Żeby zwalić słupek z przodu musisz całą podsufitke ściągnąć. Poszczególne części nachodzą na siebie. Zaczyna się przy bagażniku. Zobacz wątek o wymienię relingow.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To odpuszczam, innym razem to zamontuje :decayed:

Zresztą za ciasny garaż mam, nawet podsufitki bym z samochodu nie mógł wyjąć :wink:

Jeszcze tylny zderzak zdjąć by się przydało do malowania :facepalm:

No nic, idę się bawić tym^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel zawsze można wcisnąć w szczelinę. Tak dochodzisz aż do lampki w suficie...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Żeby zwalić słupek z przodu musisz całą podsufitke ściągnąć. Poszczególne części nachodzą na siebie. Zaczyna się przy bagażniku. Zobacz wątek o wymienię relingow.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

zwalasz sam słupek nie musisz sufitu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Żeby zwalić słupek z przodu musisz całą podsufitke ściągnąć. Poszczególne części nachodzą na siebie. Zaczyna się przy bagażniku. Zobacz wątek o wymienię relingow.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

A wcale nie prawda że trzeba zwalać całą podsufitkę . 4 śruby i po robocie.

Już cztery razy ściągałem i zakładałem u mnie całą podsufitkę i wiem coś o tym :naughty:.

Musze jechac po syna po szkoły , jak wrócę to pstryknę zdjęcie co i jak jak chcesz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi Sie z Twoim mózgiem zgadzać częstotliwość.moze byc problem:naughty:

Typowa odpowiedz na twoim poziomie:facepalm::doh:

Przy B6 i B7 rynek US pracuje na 315MhZ - pozostałe 433MHz.

Dziękuje Bartek szukam 433MHz:hi:

dokładnie 433MHz tylko jest mi potrzebny VAG ? czy zrobię to innym sposobem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Nie trzeba zrzucać podsufitki...

Wykręć lampkę przednią (2 śruby torx). Teraz odkręć środkowy słonecznik. Następnie zdemontuj słonecznik kierowcy (w jego mocowaniu po stronie słupka A pod zaślepką jest śruba na torx - uchwyt po prawej stronie podważasz i wyciągasz). Teraz demontujesz uchwyt na rękę (2 śruby torx pod uchylnymi kapkami). Na koniec odkręcasz śrubę (też torx) którą znajdziesz pod plastikiem z napisem airbag. Teraz pozostaje już tylko wyciągnąć pokrycie słupka A (trzymają go 3 spinki na wysokości szyby). Dzięki w/w zabiegowi możesz odchylić lewą przednią część podsufitki i poprowadzić kabel razem z biegnącą tam fabryczną wiązką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągnąć lewy słupek od strony kierowcy, bo chce tamtędy czujnik zmierzchu poprowadzić :decayed:

Nie trzeba zrzucać podsufitki...

Wykręć lampkę przednią (2 śruby torx). Teraz odkręć środkowy słonecznik. Następnie zdemontuj słonecznik kierowcy (po stronie słupka A pod zaślepką jest śruba na torx - uchwyt po prawej stronie podważasz i wyciągasz). Teraz demontujesz uchwyt na rękę (2 śruby torx pod uchylnymi kapkami). Na koniec odkręcasz śrubę (też torx) którą znajdziesz pod plastikiem z napisem airbag. Dzięki w/w zabiegowi możesz odchylić lewą przednią część podsufitki i poprowadzić kabel razem z biegnącą tam fabryczną wiązką...

...dokładnie i nie mam nic do dodania :wink:

Dodatkowo słupek trzyma się od środka na trzech takich blaszanych wciskanych spinkach , trzeba trochę siły użyć , po prostu pociągnąć . Jak już wypniesz to całość ciągniesz do góry/ do tyłu i wyciągnięte :wink:

---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ----------

Z innej beczki

Jak / czym / w jaki sposób usunąć wgniotki na skórzanych fotelach ?

Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie wiedziała moja osoba... U siebie sufit był tylko raz sciagany i z tego co pamiętam, to boczne części nachodziły na siebie...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie wiedziała moja osoba... U siebie sufit był tylko raz sciagany i z tego co pamiętam, to boczne części nachodziły na siebie...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Tak jest - ale w kontekście pozostałych osłon przy dachu (szczególnie tych w tylnej części auta). Przód w celu dołożenia lusterka z czujnikiem zmierzchu czy też dodania wiązki fotochromowej dla lusterek, da się spokojnie ogarniać zgodnie z opisem jaki zamieściłem...

Frostyyy - jeszcze jedno. Daj GPS-a na deskę przed szybę i zobacz czy jest lepszy odbiór (liczba satelit). Ew. kup nowego GPS-a - kosztuje jakieś 50zł i zobacz czy jest lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest - ale w kontekście pozostałych osłon przy dachu (szczególnie tych w tylnej części auta). Przód w celu dołożenia lusterka z czujnikiem zmierzchu czy też dodania wiązki fotochromowej dla lusterek, da się spokojnie ogarniać zgodnie z opisem jaki zamieściłem...
a którędy idzie wiązka zasilająca lampki podsufitki z modułu komfortu??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest - ale w kontekście pozostałych osłon przy dachu (szczególnie tych w tylnej części auta). Przód w celu dołożenia lusterka z czujnikiem zmierzchu czy też dodania wiązki fotochromowej dla lusterek, da się spokojnie ogarniać zgodnie z opisem jaki zamieściłem...
a którędy idzie wiązka zasilająca lampki podsufitki z modułu komfortu??

Nie wiem czy w europejczykach jest tak samo ale w anglikach wiązka idzie lewym słupkiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest - ale w kontekście pozostałych osłon przy dachu (szczególnie tych w tylnej części auta). Przód w celu dołożenia lusterka z czujnikiem zmierzchu czy też dodania wiązki fotochromowej dla lusterek, da się spokojnie ogarniać zgodnie z opisem jaki zamieściłem...
a którędy idzie wiązka zasilająca lampki podsufitki z modułu komfortu??

Ten kabelek to element składowy "wiązki dachowej". Z MK leci do pomarańczowej 17-pinowej wtyczki na panelu konektorów znajdującej się na słupku A. Następnie słupkiem A do góry i skręca sobie w podsufitce do lampki (w podsufitce są uchwyty do prowadzenia przewodów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...