Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak rezerwuj. Ale musimy szczegoly na pw ugadać.

---------- Post dopisany at 14:45 ---------- Poprzedni post napisany at 14:44 ----------

Nie lepiej moje AL :wink:

Te pomki już za dużo widziały:decayed:

widziały widziały i GT22 na nich chodziło i 200 było:wink: na BRD 190KM i 390 Nm:wink:

Puma za 800 bierz, swoje zawsze sprzedaż za pare zł

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A to nie nr. 12 - 10 A (zasilanie układu samodiagnozy )

kurde sprawdziłem ten bezpiecznik i jest cały :kwasny: a brzęczyk nie brzęczy :kwasny:

Opublikowano
A to nie nr. 12 - 10 A (zasilanie układu samodiagnozy )

kurde sprawdziłem ten bezpiecznik i jest cały :kwasny: a brzęczyk nie brzęczy :kwasny:

No to tak jak mówiłem możesz mieć uwalony brzęczyk:whistling:
Opublikowano

Ktoś mniej więcej wie ile kosztuje swap na 2.7BiT Quattro?

Opublikowano
Ktoś mniej więcej wie ile kosztuje swap na 2.7BiT Quattro?

pytaj Nosb-a

Opublikowano
A to nie nr. 12 - 10 A (zasilanie układu samodiagnozy )

kurde sprawdziłem ten bezpiecznik i jest cały :kwasny: a brzęczyk nie brzęczy :kwasny:

Mówisz o tym brzęczyku w liczniku? Pewnie padł tak jak u mnie to było :) Ale to chwila roboty jest zrobić, ja użyłem takiego z jakiegoś chińskiego "łoki toki" i działa jak ori :decayed:

Opublikowano
A to nie nr. 12 - 10 A (zasilanie układu samodiagnozy )

kurde sprawdziłem ten bezpiecznik i jest cały :kwasny: a brzęczyk nie brzęczy :kwasny:

Mówisz o tym brzęczyku w liczniku? Pewnie padł tak jak u mnie to było :) Ale to chwila roboty jest zrobić, ja użyłem takiego z jakiegoś chińskiego "łoki toki" i działa jak ori :decayed:

a gdzie on się znajduje ? Tylko u mnie nie działa ani jak mam zapalone światło i otwarte drzwi ani kontrolek na fisie ?

Opublikowano

Siema Rezacze.

bylo cos rezane przez weekend???

Opublikowano

Ja teraz piane mecze :kox:

Opublikowano
A to nie nr. 12 - 10 A (zasilanie układu samodiagnozy )

kurde sprawdziłem ten bezpiecznik i jest cały :kwasny: a brzęczyk nie brzęczy :kwasny:

Mówisz o tym brzęczyku w liczniku? Pewnie padł tak jak u mnie to było :) Ale to chwila roboty jest zrobić, ja użyłem takiego z jakiegoś chińskiego "łoki toki" i działa jak ori :decayed:

a gdzie on się znajduje ? Tylko u mnie nie działa ani jak mam zapalone światło i otwarte drzwi ani kontrolek na fisie ?

W liczniku, musisz go wyjąc i rozebrać :decayed:

Opublikowano

ja bixy założyłem ale muszę z nimi powalczyć bo parują

Opublikowano
ja bixy założyłem ale muszę z nimi powalczyć bo parują
Miałem to samo, cały dzień na grzejniku miałem położone i narazie jest ok:wink:
Opublikowano
A to nie nr. 12 - 10 A (zasilanie układu samodiagnozy )

kurde sprawdziłem ten bezpiecznik i jest cały :kwasny: a brzęczyk nie brzęczy :kwasny:

Mówisz o tym brzęczyku w liczniku? Pewnie padł tak jak u mnie to było :) Ale to chwila roboty jest zrobić, ja użyłem takiego z jakiegoś chińskiego "łoki toki" i działa jak ori :decayed:

a gdzie on się znajduje ? Tylko u mnie nie działa ani jak mam zapalone światło i otwarte drzwi ani kontrolek na fisie ?

W liczniku, musisz go wyjąc i rozebrać :decayed:

ooooo :decayed: kiedyś w b5 wyciągałem, jak go się wyciąga zdradź :wink:

Opublikowano
ja bixy założyłem ale muszę z nimi powalczyć bo parują
ooo i nie jest stracony weekend.

---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:30 ----------

Widzialem dzisiaj ese i cholera niby listwy tez mam es ale ori jakos lepiej wygladala. Chyba pojde w body es jak celne zderzak tylni znowu.

Opublikowano

panowie poda mi ktoś nr dekla biksa ewentualnie może ktoś ma takie na handel

Opublikowano

ooooo :decayed: kiedyś w b5 wyciągałem, jak go się wyciąga zdradź :wink:

Łatwo :decayed:

Nad kierownicą masz taką jakby klapkę plastikową, wyciągnij ją i odkręć 2 śruby i możesz wyjąć licznik. Najlepiej wsadź rękę od strony skrzynki z bezpiecznikami i pchaj go w stronę kierownicy.

On jest podłączony dwoma kostkami, zielona po prawej i niebieska po lewej stronie, łatwo się je wyciąga :wink:

Reszta to wystarczy odkręcić kilka śrub na obudowie licznika, wywalić stary buzzer i wlutować nowy :wink:

Kurde mój licznik to już nawet nie jest niczym poskręcany ani nic, bo tyle razy go już wyciągałem i rozbierałem :facepalm:

NavtHl.jpg

To ściągasz żeby do śrub się dostać.

Opublikowano

ooooo :decayed: kiedyś w b5 wyciągałem, jak go się wyciąga zdradź :wink:

Łatwo :decayed:

Nad kierownicą masz taką jakby klapkę plastikową, wyciągnij ją i odkręć 2 śruby i możesz wyjąć licznik. Najlepiej wsadź rękę od strony skrzynki z bezpiecznikami i pchaj go w stronę kierownicy.

On jest podłączony dwoma kostkami, zielona po prawej i niebieska po lewej stronie, łatwo się je wyciąga :wink:

Reszta to wystarczy odkręcić kilka śrub na obudowie licznika, wywalić stary buzzer i wlutować nowy :wink:

Kurde mój licznik to już nawet nie jest niczym poskręcany ani nic, bo tyle razy go już wyciągałem i rozbierałem :facepalm:

ok dzięki wielkie :decayed: jutro chyba się za to wezmę, tylko głośniczek z kat :whistling: od razu wyczyszczę ten licznik bo trochę brudno w środku :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...