Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Olej wymieniony, zrobiłem jak radziłes. Olej po 8 tysiącach był czarny jak smoła, ale to dzięki nafcie. Zalałem motul 5w40 i zobaczymy co będzie dalej. Silnik o wiele lepiej chodzi z samego dołu, nie drży już tak przy ruszaniu i chętniej wkręca się na obroty

Jakie to zdziwienie było w zakładzie i wypytywania ile bierze itd

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na polsyntetyku słychać było u mnie terkotanie (zawór wysokiego ciśnienia lub wariator) na syntetyku jest cisza

Opublikowano

Xebo1 do tych silników nie nadaje się olej 0w 5w. Lej 10w i będzie gites

Opublikowano

0w nie nadaje się, 5w40 powinien być i taki leje

Opublikowano

Olej miesiąc już czekał w bagażniku, ściągali na zamówienie w sklepie to nie wyleje go przecież. Ciekawe co będzie po pierwszym 1000

Opublikowano

no więc tak, udało mi się wyeliminować problem oleju w moim alcie!

przypadkiem to przypadkiem ale jest.

juz pisałem wcześniej że miałem przygody z mechanikiem, uszkodził zawór ciśnienia oleju przy wymianie wariatora.

mechanik wymienił zawór na nowy z ASO (pewnie płakał jak płacił) zalał silnik motulem i uwaga! nie bierze ani grama oleju.

wcześniej było na castrolu 0.5L na 1000, na motulu 0.2L na 1000.

w tym momencie nie bierze nic, przejechałem 1000 i na miarce jest tyle samo co wcześniej.

cuda się zdarzają.

Opublikowano (edytowane)

mechanik twierdzi że zalał motulem synergy 10w40 (nie widziałem tego, nie było mnie w polsce).

przejechane 1500 i na bagnecie jest tyle co na początku.

jak wyskoczy min to dam znać :)

Edytowane przez tracer123
Opublikowano

To świetna wiadomość, jeśli taki dobry to zawita u mnie w silniku za 15tk. Mnie ciekawi kiedy u mnie zaświeci "Oil min" na wyświetlaczu, oczywiście napisze

no więc tak, udało mi się wyeliminować problem oleju w moim alcie!

przypadkiem to przypadkiem ale jest.

juz pisałem wcześniej że miałem przygody z mechanikiem, uszkodził zawór ciśnienia oleju przy wymianie wariatora.

mechanik wymienił zawór na nowy z ASO (pewnie płakał jak płacił) zalał silnik motulem i uwaga! nie bierze ani grama oleju.

wcześniej było na castrolu 0.5L na 1000, na motulu 0.2L na 1000.

w tym momencie nie bierze nic, przejechałem 1000 i na miarce jest tyle samo co wcześniej.

cuda się zdarzają.

Może wlał doktorka? Mówiłeś mu że lubi olej w dużych ilościach?
Opublikowano

niemal pewne że to efekt Motula 6100S+, w moim przypadku nawet dobry 5W40 od Motula powodował nieracjonalne zachowanie silnika. A 6100S+ przywraca normalne funkcjonowanie silnika - olej nie znika, w kontrolkach cisza.

Opublikowano

zauważcie co napisałem, na motulu wcześniej brał lekko olej, teraz nic.

nic mu nie mówiłem że bierze olej, mówiłem tylko żeby nie zalewał silnika castrolem.

Opublikowano

i bardzo ładnie ja teraz w lutym zmieniam olej wlasnie na tego motula i dam znac napewno ;-)

Opublikowano

no więc tak, udało mi się wyeliminować problem oleju w moim alcie!

przypadkiem to przypadkiem ale jest.

juz pisałem wcześniej że miałem przygody z mechanikiem, uszkodził zawór ciśnienia oleju przy wymianie wariatora.

mechanik wymienił zawór na nowy z ASO (pewnie płakał jak płacił) zalał silnik motulem i uwaga! nie bierze ani grama oleju.

wcześniej było na castrolu 0.5L na 1000, na motulu 0.2L na 1000.

w tym momencie nie bierze nic, przejechałem 1000 i na miarce jest tyle samo co wcześniej.

cuda się zdarzają.

Może to zawór ciśnienia oleju jest przyczyną .

Opublikowano

Jak za duże ciśnienie to olej mógł sobie "szukać" drogi ucieczki.

Opublikowano

przejechane 4000 km i nie ubyło nawet milimetra na miarce :)

Opublikowano

O kurna, to wszystkiemu winien jest zawór wysokiego ciśnienia oleju? Czy cecha oleju, zmniejszone parowanie w wysokiej temperaturze?

Opublikowano (edytowane)

zmieniony jest wariator, jest nowy zawór ciśnienia oleju, a olej to motul 10w40.

silnik pracuje ciszej, równiej i nie bierze oleju.

jakby to była tania naprawa to ktoś by mógł to jakoś sprawdzić. ale że ten zawór to majątek to trzeba czekać aż komuś padnie i będzie musiał wymienić.

Edytowane przez tracer123

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...