Wandej Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Olej Valvoline 5W50 VR1 Racing plus płukanka przy wymianie. Teraz robie ok 1800-2000km do kontrolki oleju.. Polecam Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka Miałem. Na synthoilu chyba mniej jeszcze pali. VR1 trochę gęsty jednak jest i na zimę ujowy
Jacceek Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Moze i tak ale stosuje juz od 2 lat i wszystko gra . Oblukam w takim razie tez ten synthoil.. Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka
Wandej Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Moze i tak ale stosuje juz od 2 lat i wszystko gra . Oblukam w takim razie tez ten synthoil.. Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka jak chcesz mam go w ofercie ale drogi jest. Vr1 poniżej 100zł/4l to ten kosztuje 165zł/5l
rafix445 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Olej Valvoline 5W50 VR1 Racing plus płukanka przy wymianie. Teraz robie ok 1800-2000km do kontrolki oleju.. Polecam Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka A wcześniej ile ci brało oleju?
Jacceek Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ok 900-1000km na 0,5l Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka
kamyq13 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Witam, mógłby ktoś wrzucić jeszcze raz schemat jak przerobić tą odme, bo w pierwszym poście ten schemat jest bardzo mały i nie czytelny, ew, nanieść na schemat jakieś "tuningi" które powstały przez ten czas Dzięki !
Milek85 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 witam .mam takie pytanie czy ktos wymienial u siebie termostat podczas walki z tym znikajacym olejem ?? Moj koleszka mial taki problem ze po wymianie termostatu silnik zacz mu brac sporo oleju ,po powrocie na stary termostatu sytluacja wrocila do normy moze te termostaty montowane w naszych alt maja zaduza temp otwierania z tego co widzialem to 100 c z tego co sie orietuje to w starszych autach temp byla 87c niewiem czy dobrze mysle ale takie jest moje spostrzezenie pozdrawiam
Kodzak Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) witam .mam takie pytanie czy ktos wymienial u siebie termostat podczas walki z tym znikajacym olejem ?? Moj koleszka mial taki problem ze po wymianie termostatu silnik zacz mu brac sporo oleju ,po powrocie na stary termostatu sytluacja wrocila do normy moze te termostaty montowane w naszych alt maja zaduza temp otwierania z tego co widzialem to 100 c z tego co sie orietuje to w starszych autach temp byla 87c niewiem czy dobrze mysle ale takie jest moje spostrzezenie pozdrawiam Ja wymieniałem termostat z temp otwarcia 100 c, nie zauważyłem żeby więcej łykał, nawet i może troche spadł pobór oleju po wymianie. Edytowane 16 Czerwca 2015 przez Kodzak
Wandej Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 witam .mam takie pytanie czy ktos wymienial u siebie termostat podczas walki z tym znikajacym olejem ?? Moj koleszka mial taki problem ze po wymianie termostatu silnik zacz mu brac sporo oleju ,po powrocie na stary termostatu sytluacja wrocila do normy moze te termostaty montowane w naszych alt maja zaduza temp otwierania z tego co widzialem to 100 c z tego co sie orietuje to w starszych autach temp byla 87c niewiem czy dobrze mysle ale takie jest moje spostrzezenie pozdrawiam Sporo jest aut z temperaturą 99 stopni lub 100 i smigają bez poboru oleju. Akurat taka temperatura chłodziwa ponoć sprzyja pracy silnika
Czogi_05 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Witam Panowie i Panie Miałem problem z moją B6... Otóż w moim silniku 2.0 Alt działa się nie wyjaśniona i nie jasna sytuacja dla mechaników.. Postanowiłem sam podpytać poszperać w necie co się może dziać może samemu się da to ogarnąć (2 lewych rak nie mam) No więc auto że wdup..ało olej to paliło na 3 gary (zaczeło się rok po zakupie + wpierdzielanie oleju plus nie równa praca silnika) no więc chciałem wymienić gumki zaworowe itp. po otwarciu silnika okazało się napinacz łańcucha wałków rozrządu jest rozwalony (był poklejony poxipolem) widocznie poprzedniemu właścicielowi rozrząd sie rozsypał - tanim kosztem naprawa i do komisu. no i się zaczło rozbieranie ... skończyłem na szlifie nowych tłokach nad wymiarowych nowej kecie i napinaczu po zawory prowadnice zaworowe wszystkie uszczelniacze i termostat, rozrząd no silnik jak nowy ;P pił olej nierówno chodził 6 miesięcy później jestem po 2 wymianie oleju pierwsza wymiana po 1 000 km druga przy 6 000 i na bagnecie brak jakiegokolwiek ubytku oleju (nie zapeszam tfu tfu) autko pali jeździ zapierdziela Pozdrawiam Edytowane 19 Czerwca 2015 przez Czogi_05
Wandej Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Ja już 1700km bez oil min Nie przekraczam 120km/h
Czogi_05 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Ja już 1700km bez oil min Nie przekraczam 120km/h Ja też nie przekraczałem a min było co chwile zobaczymy ja trzymam kciuki za twoje cacko
kruger4 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Witam wszystkich forumowiczów Jestem tu nowy i chciałem podzielić się opinią na temat spalania oleju w ALT-ach.Ja swoją audiczkę mam już prawie rok i powiem szczerze jestem mocno zaskoczony co się tu pisze o tym silniku.Kupiłem ją w Niemczech z przebiegiem 230tyś.z pełnym serwisem do końca.Według książki nie było long life,a olej wymieniany był średnio co 10-15tyś.Zrobiłem już ok 9tyś i nie ma ubytku oleju.Zalany był SHELL 5W40 ultra i taki też wlałem i jeżdżę trybem mieszanym,częściej w mieście.Jak trzeba przycisnąć to przycisnę.Myślę że spalanie oleju dużo jednak zależy od samego serwisu.Wymiany co 30tyś nie są niczym dobrym dla silnika.Pozdrawiam.
xsebo1 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) Brak problemu olejowego w twoim przypadku jest zapewne spowodowane stosowaniem normalnego oleju. W naszych przypadkach gowniany long life zaszlamił silnik, zapiekły się pierscienie i wciąga olej. Zna ktoś produkty bishops original? Ponoć cudownie czyści to co long life zostawił http://a4-klub.pl/index.php?/topic/255682-Uzdrawianie-ALT-:)-nafta-płukanki-i-inne-cuda. Edytowane 21 Czerwca 2015 przez xsebo1
Czogi_05 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Brak problemu olejowego w twoim przypadku jest zapewne spowodowane stosowaniem normalnego oleju. W naszych przypadkach gowniany long life zaszlamił silnik, zapiekły się pierscienie i wciąga olej. Zna ktoś produkty bishops original? Ponoć cudownie czyści to co long life zostawił http://a4-klub.pl/index.php?/topic/255682-Uzdrawianie-ALT-:)-nafta-płukanki-i-inne-cud po remoncie silnika zalałem 10W40 mobil
Wandej Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Ja już 1700km bez oil min Nie przekraczam 120km/h Ja też nie przekraczałem a min było co chwile zobaczymy ja trzymam kciuki za twoje cacko 1700km oil min. czyli na 0.5l tyle zrobiłem. Pobawię się dolotem jeszcze i może dojdzie do 2k
Kizior Syberyjski Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 U mnie po wymianie, zalane 4l już doganiam 2k i jest 1/3 na bagnecie. Więc lepszy olej coś daje.
Wandej Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 U mnie po wymianie, zalane 4l już doganiam 2k i jest 1/3 na bagnecie. Więc lepszy olej coś daje. A co zalałeś?
Kizior Syberyjski Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 A co zalałeś? Valvoline SynPower 5W-40
kruk.RG Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Cześć Panowie! Pomocy!!! Czy możcie polecić mi mechanika który już przerabiał odmy w audi 2.0 ALT i mógłyby mi pomóc?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się