kamillo78 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Pierscienie 220 zl.uszczelka glowicy 98.wydech 35 oliwa filtry a robota moja wiec jak ktos sam ogarnia motor to koszty duze nie sa tokarz ok 200 zl znajomy .Tylko robic panowie pierscionki i fura bangla lepiej niz z fabryki audi dalo ciala ale polak potrafi. Silnik byl rozebrany w pyl wszystko umyte tylko zostal wkurzajacy terkot zaworu nastawnika ale ten tez ogarne juz w najblizszym czasie iauto bedzie jak nowe ? Zapodalem jeszcze nowegumy na ssacym koszt 18 zl sztuka w serwisie w bydzi w piatek bede w firmie to podam jakie pierscienie zalozylem ale zadowolony jestem i juz maski nie podnosze co chwile. Glowice tez zrobilem na cacyprzy okazji No i guma na kierownicy powietrza dziurawa i nie zyjeale cosik wykminie z ta gomeczka moze dorobie cos moze ktos ma na opych gruche'? A odme mam juz dawno przerobiona i to nic nie dawalo wiec mnie to wkurzylo i zrobilem moda tlokow i to jest sedno calego balaganu z olejem odma to polsrodek.Pozdrawiam ide spac.
kamillo78 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Jutro koncze urlop i napisze jakie pierscienie zastosowalem ale naprawde inacz e j sie jezdzi ze swiadomoscia ze auto nie zlopie oleju teraz lac lpg i smigac.No i problem walkowany przez lata w gruncie rzeczy w miare latwy do ogarniecia i to z dobrym rezultatem az chce sie jezdzic. Rozwiazany W razie jakichkolwiek pytan dzwoncie 669101105
kamillo78 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 0899140000 goetze lub mahle 03489n0 Zastosowalem te pierwsze efekt prawie 10000 i ok 0.5 l oliwy to efekt dopasowania pierscieni czyli problem rozwiazany panowie Ok 65 zl za jeden tlok plus uszczelki nowe no i robocizna .Do dziela chlopaki .
xsebo1 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zmieniłeś tylko olejowy czy kompesyjne też? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Tu masz taniej: https://aparts.pl/partscatalogue/800001310000-kolbenschmidt-zestaw-pierscieni-tloka,11-800001310000-0432-00444--800001310000.aspx http://google.plczesc/zestaw-pierscieni-tloka-goetze-engine-0899140000,audi,a6-4a-c4-1994-06-1997-10,2-6-150km,5-258-4639-100531-0-385-0899140000.html 800001310000 Kolbenschmidt 0899140000 Goetze Engine Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez kamil-vag
kamillo78 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Wszystkie wymienilem pierscienie Jestem klientem ic To taka cena?
maru Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 A te pierścienie są nadwymiarowe czy standard? Rozumiem, że pierścienie olejowe są od innego silnika skoro przetaczałeś rowki?
xsebo1 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Nie założysz nadwymiarowych pierścieni do standardowych tłoków bo będzie kupa. Do przetoczenia jest środkowy rowek pod pierścień kompresyjny i oczywiście pod olejowy. Jestem świeżo po remoncie na ori gratach, i chyba nie ma wyjścia jak wpakowac ww pierścienie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kamillo78 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Wszystkie pierscienie sa inne i wszystkie rowki byly przetaczane caly kpl jest o wymiarze 82.5 std i jest gitara nic dodac nic ujac. Jestem zadowolony z efektu i to sie liczy .
xsebo1 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 82.5, wszystkie dane są dostępne w sieci Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
maru Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Mój ALT pożerał 2,5 litra oleju na 1 tys. km. Byłem już załamany i zdesperowany na wymianę silnika lub remont jak w postach powyżej. Tydzień temu mnie coś tknęło i po uzupełnieniu poziomu oleju na max. postanowiłem totalnie zmienić styl jazdy. Tzn. do tej pory jeździłem cały czas na biegu dopasowanym do prędkości, hamowanie silnikiem czyli tzw.ekodrive. Od tygodnia śmigam dużo na luzie i staram się w ogóle nie odejmowanie gazu jadąc na biegu. Efekt...mnie POWALIŁO :-) 300 km i poziom MAX :-) Wiem ze to może za wcześnie na osąd ale nie mogłem się powstrzymać ☺ I pojawia się pytanie - o co chodzi?
xsebo1 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Oryginalne pierścienie to gówno, są tak zaprojektowane że mają przepuszczać czyli tzw planowane zużycie. Rozmawiałem z mechanikiem który robił mi remont silnika, zainwestował w maszyny i wykonuje remonty głowic osobówek i ciężarowych. Naprawial masę 2.0l grupy vag, twierdzi że pierścienie wytrzymują 250tkm i trzeba je zmienić na nowe. Nie chciał słyszeć o nieoryginalnych pierscieniach, i twierdzi że gdy się one ułożą i po ok 20-40 tkm dopiero zacznie brać olej. Nie bardzo wierzę w tą opinie, wątpliwości rozwiałaby osoba która zrobiła powiedzmy 50tkm i wszystko ok. Znacie taki przypadek? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
waskivw Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Oryginalne pierścienie nie są złe , złe są tłoki Panie , są Alt które pobierają ok 1L oliwy od wymiany do wymiany (15tys kM), pisałem o tym nie raz . Ktoś wreszcie odważył się zrobić to o czym pisałem wcześniej , czyli wyrowkować tłoki i zastosować grubsze pierścienie i nagle na forum wielkie łaał . A ty Panie dałeś się widzę wkręcić w remont bez ruszenia tłoków , czyli dołączyłeś do grona tych co zrobili psełdo remont , kasa poszła i efektów brak , Sposób który tu opisujecie stosuję od b.dawna w różnych silnikach , nie ważne czy to PB czy Diesel i działą i będzie działał wystarczy zrozumieć dlaczego silnik wpierdziela oliwę i po rozebraniu silnika rzetelnie zweryfikować jego zużycie , podejść do sprawy indywidualnie , bo nie ma dwóch takich samych silników .
kamillo78 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Panowie od dwuch lat robie pirwsza wymiane oleju calkowita tyle co wlalem tyle zlewam zawsze tylko dolewki juz banka z olejem z bagaznika poszla na polke.
xsebo1 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Szykuj warsztat i tokarke, ile by Czasu Ci to zajęło? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Cały silnik miał już remont, więc jedynie tłoki wyjąć. Mam do Cb ok 120 km Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
waskivw Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Pewnie 2/3 dni jak bym zajął się tylko twoim pojazdem , niestety ja tak lekko nie mam . Aktualnie 1.8 T rozebrany ( słaba komprecha) następny V8 BAT z Audi Allroad (problemy z rozrządem , cały silnik do weryfikacji po partaczach ) , następny Vw 1,4 16V z urwanym korbowodem i jeszcze sprawy bieżące , serwisy , rozrządy , zawieszenia itp. Jak jesteś cierpliwy to zapraszam.
xsebo1 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) Już ogarniete, będzie poprawka remontu z ww pierscieniami :-) Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Waskivw mówisz że problemem są tłoki, mam rozumieć że rowki są wyklepane czy zbyt duże do ori pierscionkow? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez xsebo1
waskivw Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Zużywają się pierścienie i tłoki , te drugie szybciej ,co potwierdza fakt że wymiana na nowe ori pierścienie nie pomaga.
Kozacz Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Czyli tłoki można przerabiać pod inne pierścienie czy trzeba kupować nowe tłoki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się