Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakoś nie widzę związku miedzy pobieraniem oleju w 2.0 a wadliwą hydrauliką 2.5 tdi. W skodach 2.5 ścigają i nic sie nie wyciera

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

A ja widze, ani jeden ani drugi nie jest poczciwy. Jednym jedziesz w trase i musisz sie zatrzymywac w polowie drogi żeby dolać oleju a w drugim nie wiesz czy dojedziesz w te i spowrotem bo albo hydraulika padnie albo pompa vp odmowi posluszenstwa. A teraz przyrownaj to do starego, prymitywnego i zmeczonego życiem 1.8 albo 1.8T. Odpalasz, jedziesz i nie interesuje Cie nic poza fotoradarami. Mam nadzieje, że zrozumieliscie przekaz.

Edytowane przez uszol
Opublikowano

Kiko 79 S4 B5 , a A4 B5Q to są te same auta karoseryjnie, inne tylko silniki , hamulce , dołożone rozpórki itp., jeśli o tym nie wiesz to nie ma o czym rozmawiać . :)

Opublikowano

Kiko 79 S4 B5 , a A4 B5Q to są te same auta karoseryjnie, inne tylko silniki , hamulce , dołożone rozpórki itp., jeśli o tym nie wiesz to nie ma o czym rozmawiać . :)

Dokładnie hebel 320 z przodu z tylu o ile dobrze pamietam 256mm, pare bajerow w srodku, rozporka dolna bym pominal bo ja w serii 1.8 to mam, ale górna owszem montowana w 1.8T ajl 180 km i wyżej czyli 2.7bit który rzekłbym jest o wiele bardzie skomplikowana konstrukcja niz jakikolwiek silnik w budzie b6

Opublikowano

A ja widze, ani jeden ani drugi nie jest poczciwy. Jednym jedziesz w trase i musisz sie zatrzymywac w polowie drogi żeby dolać oleju a w drugim nie wiesz czy dojedziesz w te i spowrotem bo albo hydraulika padnie albo pompa vp odmowi posluszenstwa. A teraz przyrownaj to do starego, prymitywnego i zmeczonego życiem 1.8 albo 1.8T. Odpalasz, jedziesz i nie interesuje Cie nic poza fotoradarami. Mam nadzieje, że zrozumieliscie przekaz.

no nie bardzo... szczególnie z tymi fotoradarami :facepalm:

Kiko 79 S4 B5 , a A4 B5Q to są te same auta karoseryjnie, inne tylko silniki , hamulce , dołożone rozpórki itp., jeśli o tym nie wiesz to nie ma o czym rozmawiać . :)

A ty leczysz swoje kompeksy mówiąc "to te same"? Jeżeli auta różnią się silnikami, układem hamulcowym i konstrukcyjnymi wzmocnieniami to są to całkowicie różne auta. A że karoseryjnie są te same...to prawda jedno i drugie ma drzwi. :wink:

Opublikowano

A ty leczysz swoje kompeksy mówiąc "to te same"? Jeżeli auta różnią się silnikami, układem hamulcowym i konstrukcyjnymi wzmocnieniami to są to całkowicie różne auta. A że karoseryjnie są te same...to prawda jedno i drugie ma drzwi.

Szach mat. Własnie tym postem pokazałeś jak malutkie masz pojęcie o tym o czym próbujesz mówić.

Opublikowano

to wstaw sobie jeszcze ze 4 rozpórki i będziesz miał prawie RS4


no właśnie...te polskie "prawie"

Opublikowano

Nie mam zamiaru z Tobą dłużej dyskutować, żadne argumenty do Ciebie nie trafiają i dalej stoisz przy swoim, błędnym stanowisku. Jesteś zwykłym trollem.

Opublikowano (edytowane)

No cóż gościowi skończyły się argumenty to się rozpórki przyczepił , jakie to polskie :grin:

Edytowane przez waskivw
Opublikowano

no nie wiem kto tutaj troluje na wątku olejowym ALT. Zamiast napisać coś konstruktywnego na ten temat to wypisujesz kocopoły nie na temat uświadamiając wszystkim użytkownikom ALT że jeżdżą zwykłym g... Patrząc na historię ostrzeżeń jakie dostałeś...no no

Proponuję ci dokładnie przeczytać wątek olejowy ALT. Znajdziesz tam sporo moich wpisów NA TEMAT. Może nie jestem specjalistą w tym temacie, ale jakieś 100 tyś. na tym silniku przejechałem i jakieś wnioski mogę wyciągać. Nie potrzebne mi są spory co jest szybsze i ile razy. Używam auta w zwyczajny sposób. Nie dokładam spojlerów, nie montuję opon ponad wymiar, nie modyfikuje zawieszenia. Nie wychodzę poza fabrykę, bo to mi nie jest potrzebne.


No cóż gościowi skończyły się argumenty to się rozpórki przyczepił , jakie to polskie :grin:

możesz coś zaproponować w temacie? :facepalm:

Opublikowano

Dobrze gadasz, trzeba Ci polać :-D

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Zamiast napisać coś konstruktywnego na ten temat to wypisujesz kocopoły nie na temat uświadamiając wszystkim użytkownikom ALT że jeżdżą zwykłym g...

Wdech, wydech, wdech, wydech...

Własnie przez takich jak Ty zbieram ostrzeżenia bo nerwy zaczynają puszczać. W d*pie mam to czy bedziesz tym jeździc 200 czy 300 tyś km czy do końca życia. Chce pokazać, że łatwiej i bardziej opłacalnie jest wsadzic inny motor niz brac sie za remont tego. Mam Ci to przeliterować? To Ty pierwszy rzuciłeś się na mnie, twierdząc że jeżdze starym sztruclem a b6 jest cacy więc nie dziw się, że nie pozostawiłem i tego bez komentarza. Po co sie w ogóle wpier.... w dyskusje skoro sam nie masz nic jak to ładnie ujałeś konstruktywnego do powiedzenia. Po to jest forum żeby dyskutować, rozważać pewne tematy a tu grupka osób posiadających ten silnik zamkneła się w tym wątku i nie dopuszczają do słowa nikogo kto chce coś złego powiedzieć na ALT'ka bo przecież ten silnik jest idealny i bezawaryjny po za tym, że pobiera 1litr albo lepiej na 1000km :facepalm: Przecież pobór oleju to nie awaryjność tylko jakby to ująć? Wada fabryczna..?

Edytowane przez uszol
Opublikowano (edytowane)

Montaż innego silnikam, zwłaszcza z rynku polskiego, to jest naprawde salomonowe rozwiązanie. Zarabiasz na tym czy jesteś hobbystą? No chyba że proponujesz nowy 1.8T prosto z montowni, to tak. Ja też na to idę.

P.S. Tak sobie myślę czy nie przydałoby sie Ci kolejne ostrzeżenie za obrażanie?

P.S. Proponuję czytać ze zrozumieniem.



Zamiast napisać coś konstruktywnego na ten temat to wypisujesz kocopoły nie na temat uświadamiając wszystkim użytkownikom ALT że jeżdżą zwykłym g...
Przecież pobór oleju to nie awaryjność tylko jakby to ująć? Wada fabryczna..?

a jeśli mój nie bierze, to co? Jest bez wady? Jest bezawaryjny? Jest niezajechany? Hmmm

Edytowane przez kiko79
Opublikowano (edytowane)

no wszystko spoko, rozumiem że bardziej opłacalne jest przerzucenie silnika 1.8 T tak jak mówiłeś uszolek za te 4 K (MOGE SIE MYLIĆ)

tylko kwestia wygląda tak:

1.8T też ma jakiś przebieg i nigdy nie wiesz co tam w środku siedzi, więc jest ogromne ryzyko wydawania takiej forsy :P

kupiłem alt, przejechałem się trochę z tym olejem, jednak przyzwyczaiłem się do tego, ale że buda jest niemalże nietykalna nie pozostaje mi nic innego jak dalej tym jeździć

trudno.

osobiście mogę przyznać że mógłbym wybrać 1.8T ale że chciałem koniecznie wolnossący no to mam co chciałem, jednak nie uważam żeby ten silnik był szrotem. fakt odstaje od 1.8T przez ten pobór oleju który robi problem nie tylko jako sam w sobie pobór ale dotyka również katalizatora co właśnie spotkało mnie. wariator też po odpaleniu brzęczy jak pijany.

jechałem jak już mówiłem wczesniej 1.8T i mogę przyznać że jest to lepszy motor.

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano

Kiko ja już zaproponowałem tyle w tym temacie że więcej dokładać nie będę , a wy dalej testujcie różne rozwiązania .

Silnik jak silnik , każdy ma jakieś wady , ALT pobiera oliwę jak każdy zajechany silnik , 1.8T zajechany tez będzie pił .

Da się to naprawić i kolejny raz pisać o tym jak to zrobić już mi się nie chce .

Niestety ale jak ktoś porównuje ALT do 1.8T i opowiada że ma osiągi lepsze to tego bez komentarza zostawić nie można bo się ludzie naczytają i wykupią wszystkie ALT :grin:

Jak na razie wykupują 1.8T - ciekawe dlaczego .

Opublikowano

Powiedz mi uszolku, czy Ty potrafisz czytać? Tak ze zrozumieniem?

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

dobra weźcie już skonczcie :D

każdy ma swoje racje.. ja widze że w tym temacie jak w polityce.

nie ma co. każdemu silnikowi życzymy dużych przebiegów :D

pzdr

Opublikowano

Kiko ja już zaproponowałem tyle w tym temacie że więcej dokładać nie będę , a wy dalej testujcie różne rozwiązania .

Silnik jak silnik , każdy ma jakieś wady , ALT pobiera oliwę jak każdy zajechany silnik , 1.8T zajechany tez będzie pił .

Da się to naprawić i kolejny raz pisać o tym jak to zrobić już mi się nie chce .

Niestety ale jak ktoś porównuje ALT do 1.8T i opowiada że ma osiągi lepsze to tego bez komentarza zostawić nie można bo się ludzie naczytają i wykupią wszystkie ALT :grin:

Jak na razie wykupują 1.8T - ciekawe dlaczego .

ale ja nie mówię że ALT ma lepsze osiągi niż 1.8T Mówie tylko że jak się popatrzy na jego dane techniczne to najgorszych osiągów nie ma. Są dwulitrowe wolnossące benzyny z gorszymi osiągami. Tyle w temacie.

Opublikowano

Dobra wracajac do tematu czy sam fakt ogarniecia pierscionkow wystarcza czy znalazl sie ktoś kto to zrobił a olej dalej ucieka tyle ze zasprawa odmy?

Opublikowano

Też myślałem i w zasadzie miałem nadzieję że to wina odmy. Zrobiłem doświadczenie. Przejechałem 1 tys. km z odłączonym czwórnikiem od dolotu i zaślepionym wyjściem do podciśnienia (eżektora ). Zamiast do dolotu odme podłączyłem dodatkowym wężem do zwykłej puszki z otworami na górze w celu dobrego odpowietrzania. Efekt.... po tym dystansie w puszce sucho a silnik cały czas olej spalał bez zmian na lepsze czy gorsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...