Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprzęgło i dwumas Ci siadły przy 220tkm ? :o

U mnie jest prawie 240tkm i też siada, za tydzień wymieniam.

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mając skrzynie na zewnątrz dobrze zastosować zestaw naprawczy gałki biegów, występują problemy z wrzucaniem biegów

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

sprzęgło i dwumas Ci siadły przy 220tkm ? :o

U mnie jest prawie 240tkm i też siada, za tydzień wymieniam.

sprzedam audi a4 b6 2.0 alt :facepalm:

Opublikowano

Nie przy 220, trochę mu brakuje na liczniku ... Bliżej 300 :P Ale ile to najstarsi górale nie wiedzą :P Tak konkretnie to 1800 komplet sprzęgła + 250 wysprzęglik + 500 za robotę.


faktycznie brało prawie od połowy a teraz już przy samej górze, no ale to normalne podobno

Jesteś na dobrej drodze ... ALE ! jak nie czuć dwumasy i się nie ślizga to można jeździć . Ja tak 50tyś km zrobiłem.

EOT. My tu nie o tym ;)

Opublikowano

Witam wiem ze nie na temat...

Jak naciskam pedal sprzegla to u was tez tak silnik chodzi delikatnie inaczej tak jakby klekocze

Wysłane z mojego LG-D620

Opublikowano

To normalnie?

Wysłane z mojego LG-D620

Opublikowano

U mnie spokój, nie ma różnicy. Było wymieniane wszystko poza dociskiem i wysprzeglikiem

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

xD

Tom, nie kasuj postów :D

Edytowane przez k232
Opublikowano (edytowane)

toć nie kasuje Grzesiu :D

no nic jeżdżę dalej w takim razie ;)

przyzwyczaiłem się że łapie wysoko choć przy redukcji biegów potrafi mocno walnąć jak nie wyczuję, choć rzadko to się zdarza.

dobra koniec OT

czy te buczenie jest normalne ? nie wiem

nie mam pojęcia co to jest

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano

Tak to jest kupić auto dla szpanu :D

W każdym bądź razie, ja śledzę dalej temat a wam chłopaki POWODZONKA :)

Opublikowano

Szczerze to szukałem A6 c5 od Niemca, ale trafiła się A4 od dobrego kolegi i nie żałuję. Szpan? Będzie jak kupie A6 C6 3.0 Q

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Update

Zamontowany regenerowany wariator od kolegi benyA4, używany nastawnik i wszystko skręcone. Dziś chodził na wolnych obrotach i odpowietrzał się, jutro odbiór

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam wiem ze nie na temat...

Jak naciskam pedal sprzegla to u was tez tak silnik chodzi delikatnie inaczej tak jakby klekocze

Wysłane z mojego LG-D620

No to gratuluje skoro wiesz ze nie na temat a i tak zadajesz pytanie w tym temacie.

Propozycja do Moderatorów aby zmienić nazwę tematu na coś w stylu "Na każdy temat o ALT" bo w tym temacie można już znaleźć prawie wszystko, a dyskusja samego problemu z poborem oleju umiera z każdym następnym postem...

Opublikowano

Witam wiem ze nie na temat...

Jak naciskam pedal sprzegla to u was tez tak silnik chodzi delikatnie inaczej tak jakby klekocze

Wysłane z mojego LG-D620

No to gratuluje skoro wiesz ze nie na temat a i tak zadajesz pytanie w tym temacie.

Propozycja do Moderatorów aby zmienić nazwę tematu na coś w stylu "Na każdy temat o ALT" bo w tym temacie można już znaleźć prawie wszystko, a dyskusja samego problemu z poborem oleju umiera z każdym następnym postem...

Rozwiązanie jest proste, remont który nie gwarantuje poprawy lub zmiana samochodu.

Śmiało można zmienić nazwę tematu na "każdy temat o alt".

Opublikowano

Remont kamilo naprawdę póki co zdaje efekt. Zrobiłem go i przy poborze 1l/1000km teraz nie bierze nic a po 1000km olej na bagnecie dalej złoty(1000km póki co od remontu)

Opublikowano

Remont kamilo naprawdę póki co zdaje efekt. Zrobiłem go i przy poborze 1l/1000km teraz nie bierze nic a po 1000km olej na bagnecie dalej złoty(1000km póki co od remontu)

Dobra robota, dużo kosztów?

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

3300 wyszła całość z czego 2000 robota a w tym rozbiórka silnika w drobny mak, planowanie honowanie i tulejowanie cylindra bo miałem wyzlobienie nowy rozrząd, olej x2, czwornik z serii q i nowa rura odlotu powietrza. Gdyby nie cylinder liczyłem do 2,5 tys z rozrzadem

P.S. Mam pełne zniżki w hurtowniach na części dlatego też wyszło tak tanio. Kwestia inna że mechanikowo towarzyskie wziął 2tys po negocjacjach (chciał 2300)

*mechaniko-tokarz -> wnerwia mnie ten słownik

Opublikowano

Ogarnąłeś, u mnie wciąż uboga mieszanka. Po rozgrzaniu otwarcie wtryskow powyżej 4ms i nierówno przez co trzęsie budą

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...