tracer123 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 sprzęgło i dwumas Ci siadły przy 220tkm ? U mnie jest prawie 240tkm i też siada, za tydzień wymieniam.
xsebo1 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Mając skrzynie na zewnątrz dobrze zastosować zestaw naprawczy gałki biegów, występują problemy z wrzucaniem biegów Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 sprzęgło i dwumas Ci siadły przy 220tkm ? U mnie jest prawie 240tkm i też siada, za tydzień wymieniam. sprzedam audi a4 b6 2.0 alt
rade Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Nie przy 220, trochę mu brakuje na liczniku ... Bliżej 300 Ale ile to najstarsi górale nie wiedzą Tak konkretnie to 1800 komplet sprzęgła + 250 wysprzęglik + 500 za robotę. faktycznie brało prawie od połowy a teraz już przy samej górze, no ale to normalne podobno Jesteś na dobrej drodze ... ALE ! jak nie czuć dwumasy i się nie ślizga to można jeździć . Ja tak 50tyś km zrobiłem. EOT. My tu nie o tym
Mokasyn123 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Witam wiem ze nie na temat... Jak naciskam pedal sprzegla to u was tez tak silnik chodzi delikatnie inaczej tak jakby klekocze Wysłane z mojego LG-D620
TomOskroba Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 tak, u mnie bardziej takie buczenie
Mokasyn123 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 To normalnie? Wysłane z mojego LG-D620
xsebo1 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 U mnie spokój, nie ma różnicy. Było wymieniane wszystko poza dociskiem i wysprzeglikiem Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 To normalnie? Wysłane z mojego LG-D620 Łożysko oporowe sie kończy.
k232 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) xD Tom, nie kasuj postów Edytowane 26 Października 2016 przez k232
TomOskroba Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) toć nie kasuje Grzesiu no nic jeżdżę dalej w takim razie przyzwyczaiłem się że łapie wysoko choć przy redukcji biegów potrafi mocno walnąć jak nie wyczuję, choć rzadko to się zdarza. dobra koniec OT czy te buczenie jest normalne ? nie wiem nie mam pojęcia co to jest Edytowane 26 Października 2016 przez TomOskroba
k232 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Tak to jest kupić auto dla szpanu W każdym bądź razie, ja śledzę dalej temat a wam chłopaki POWODZONKA
xsebo1 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Szczerze to szukałem A6 c5 od Niemca, ale trafiła się A4 od dobrego kolegi i nie żałuję. Szpan? Będzie jak kupie A6 C6 3.0 Q Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
xsebo1 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Update Zamontowany regenerowany wariator od kolegi benyA4, używany nastawnik i wszystko skręcone. Dziś chodził na wolnych obrotach i odpowietrzał się, jutro odbiór Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Madox Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Witam wiem ze nie na temat... Jak naciskam pedal sprzegla to u was tez tak silnik chodzi delikatnie inaczej tak jakby klekocze Wysłane z mojego LG-D620 No to gratuluje skoro wiesz ze nie na temat a i tak zadajesz pytanie w tym temacie. Propozycja do Moderatorów aby zmienić nazwę tematu na coś w stylu "Na każdy temat o ALT" bo w tym temacie można już znaleźć prawie wszystko, a dyskusja samego problemu z poborem oleju umiera z każdym następnym postem...
tracer123 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Witam wiem ze nie na temat... Jak naciskam pedal sprzegla to u was tez tak silnik chodzi delikatnie inaczej tak jakby klekocze Wysłane z mojego LG-D620 No to gratuluje skoro wiesz ze nie na temat a i tak zadajesz pytanie w tym temacie. Propozycja do Moderatorów aby zmienić nazwę tematu na coś w stylu "Na każdy temat o ALT" bo w tym temacie można już znaleźć prawie wszystko, a dyskusja samego problemu z poborem oleju umiera z każdym następnym postem... Rozwiązanie jest proste, remont który nie gwarantuje poprawy lub zmiana samochodu. Śmiało można zmienić nazwę tematu na "każdy temat o alt".
Kozacz Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Remont kamilo naprawdę póki co zdaje efekt. Zrobiłem go i przy poborze 1l/1000km teraz nie bierze nic a po 1000km olej na bagnecie dalej złoty(1000km póki co od remontu)
xsebo1 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Remont kamilo naprawdę póki co zdaje efekt. Zrobiłem go i przy poborze 1l/1000km teraz nie bierze nic a po 1000km olej na bagnecie dalej złoty(1000km póki co od remontu)Dobra robota, dużo kosztów? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Kozacz Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 3300 wyszła całość z czego 2000 robota a w tym rozbiórka silnika w drobny mak, planowanie honowanie i tulejowanie cylindra bo miałem wyzlobienie nowy rozrząd, olej x2, czwornik z serii q i nowa rura odlotu powietrza. Gdyby nie cylinder liczyłem do 2,5 tys z rozrzadem P.S. Mam pełne zniżki w hurtowniach na części dlatego też wyszło tak tanio. Kwestia inna że mechanikowo towarzyskie wziął 2tys po negocjacjach (chciał 2300) *mechaniko-tokarz -> wnerwia mnie ten słownik
xsebo1 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Ogarnąłeś, u mnie wciąż uboga mieszanka. Po rozgrzaniu otwarcie wtryskow powyżej 4ms i nierówno przez co trzęsie budą Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się