Kary Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zna ktoś jakiegoś mechanika z okolic Częstochowy/ Wielunia/ Radomska/ Bełchatowa, który byłby w stanie przeprowadzić taki remont z nad wymiarowymi pierścieniami? Mój mechanik dobry ale trochę kręci głową na te poszerzanie rowków pierścieniowych na tłokach..Czy może wystarczy podać u jakiegoś mechanika jakie mają być założone pierścienie i reszty niech sam dochodzi? Często się robi takie operacje przy remontach - proszę o wypowiedź jakiegoś mechanika
audiabk Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Dziś rozebrałem silnik, wyjąłem tłoki i w poniedziałek wysyłam do przetoczenia, około piątku powinienem mieć je z powrotem razem z pierścieniami. Przy okazji wymieniłem wariator, który mi tyrczał.
xsebo1 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Pomiary zrobione? Stare pierścienie wkładasz w cylindry i mierzymy szczelinomierzem. W moim 2 i 3 ma lekkie jajo, przez co na 5w40 troszkę bierze Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
xsebo1 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Wzrokowo u mnie też lux było, żadnych progów i wogole Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
xsebo1 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 261tkm Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Dajmon Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 I jak z tym olejem u Ciebie xsebo1 ? Czytałem że robiłeś remont. I jak to wygląda, hm? Ile wydałem kasy ? Ile Ci TERA bierze? Czy nie bierze!
xsebo1 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Teraz żałuję że pseudo fachowiec nie chciał tulejowac dwóch cylindrów. 2 i 3 cylinder jest troszkę eliptyczny, oleju 5w40 x-clean bierze 0.5l na 800-1000km. Moc wróciła, więc może kwestia oleju. Koszta: Remont silnika 2300 + 470 sonda lambda Silnik został rozkrecony ponownie, wyciek z nastawnika i stukanie na wolnych obrotach Wariator regenerowany 450 Nastawnik zmiennych faz 200zl Komplet odmy i podcisnien chyba 200 zł + gruszka 190zl + czwornik z Q Kolektor dolotowy 100zl Podstawa filtra oleju 70zl Wszystkie nowe uszczelki, rolki i rozrząd ok 1500 Sprzęgło alternatora Komplet spinek osłony silnika W sumie z robocizną wyszło, chyba że coś zapomniałem 6450 Wyciek z napinacza przez niewłaściwy demontaż, a stukanie to klucz bit został w silniku po drugim remoncie. Wariator nie stukał, ale chciałem zrobić komplet by nie dotykać jak najdłużej silnika. Kilka zdjęć Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Grudnia 2016 przez xsebo1
Makos_9507 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 No to patrzę ten remont to tak na grubo... Moc silnika powróciła, ale miałeś problem z mocą na jakich kolwiek obrotach? Czy np tylko na niskich?
xsebo1 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Jadąc trasą na 5 biegu pod górkę słabł, trzeba było redukować. Przyspieszenie na zimnym owszem, rozgrzany + klima i muł Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Grudnia 2016 przez xsebo1
Kozacz Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Ja miałem robione gary i teraz śmiga i nie bierze oleju, tzn wziął ale około 50tki na 6k km. Moc czuje większą ale coś przy wariatorze spieprzyl bo coś stuka przy nim także to muszę zrobić i wsio.
TomOskroba Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 to co robiłeś z zaworami ? wcześniej ile brał ?
Gość Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 To źeś odjebał remont... mam nadzieję, że się opłacało bo jeśli po wydaniu 6,5k dalej będzię wciągać ten olej to
Kozacz Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 (edytowane) gary -> cylindry... były sprawdzane jeden cylinder miał ubytek dość spory więc zostało zatulejowane, do tego szersze pierścienie wszystko ładnie poczyszczone i gra. Pobór przed 1L/1000km pobór po ok 50ml/5000km . Najważniejsze w tym silniku przy remoncie aby wszystko zostało ładnie poczyszczone, sprawdzone i jak coś to zrobione, do tego szersze pierścienie bo mówił że siedzi prawie to samo gówno co w tsi/tfsi oraz posprawdzanie nieszczelności. i WSIO panowie, mi się aż przyjemnie wkońcu zagląda na bagnet (takie przyzwyczajenie już mi zostało z tego auta) zawory były tylko poczyszczone i przywrócony ich kształt pierwotny ja zapłaciłem za całość 3,5k Edytowane 16 Grudnia 2016 przez Kozacz
audiabk Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Ja dzisiaj będe wkładał przerobione tłoki, tylko musze jechać odebrać nowe panewki.
TomOskroba Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 gary -> cylindry pomylłem się amaotorka
Kozacz Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Co masz konkretnie na myśli pisząc amatorka?
TomOskroba Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Że amatorka z mojej strony pomyliłem zawory z cylindrami I tak czy siak to drogi zabieg. Dodając jeszcze ze przydalo by się rolek napinacza wymienić + terkoczace szklanki ; (
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się