kamien77 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Witam. Jestem nowy. Kupiłem żonie A4 B6 2,0 w multi. O ile skrzynia chodzi super to po jakimś czasie okazało się że znika 0,5-1l oleju na 1000km. Czytam o przeróbkach odmy ale niestety nie jestem mechanikiem i raczej z tym sobie nie poradzę. Czy jest jakiś warsztat lub mechanik który by mi to ogarnął na terenie wlkp? Jak ktoś ma namiary proszę o info. Chce zacząć od tego. Jak nie pomoże to remont silnika
tracer123 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 od razu zbieraj na remont, przeróbki nic nie dają. ewentualnie zalej 2x ceramizer, może sie ustabilizuje na 0.5l na 1000km.
kamien77 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Jeżeli tak czy jest jakiś sprawdzony warsztat na terenie wlkp kto zrobi remont silnika? Serwis woła 10-15 tys więcej niż auto jest warte
k232 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 38 minut temu, kamien77 napisał: Jeżeli tak czy jest jakiś sprawdzony warsztat na terenie wlkp kto zrobi remont silnika? Serwis woła 10-15 tys więcej niż auto jest warte Polecam sprzedać to auto bo szybciej Ci się kolor włosów na głowie zmieni niż to warte.
tracer123 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 5 godzin temu, k232 napisał: Polecam sprzedać to auto bo szybciej Ci się kolor włosów na głowie zmieni niż to warte. od dolewania oleju nic mu się nie stanie. widzę że branie oleju przez silnik to najgorsza rzecz w życiu jaka może się zdarzyć.
k232 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Zobacz tracer jaki to jest wydatek jak na 1000km trzeba dolać 1 litr oleju. Nie każdy siedzi za granicą jak Ty i sra pieniędzmi. Gość chciał dobrze dla swojej żony a wyszło jak zwykle, też byś się wkurwił jak byś się nie znał i na 1 auto taka akcja..
kamien77 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 13 minut temu, k232 napisał: Zobacz tracer jaki to jest wydatek jak na 1000km trzeba dolać 1 litr oleju. Nie każdy siedzi za granicą jak Ty i sra pieniędzmi. Gość chciał dobrze dla swojej żony a wyszło jak zwykle, też byś się wkurwił jak byś się nie znał i na 1 auto taka akcja.. No właśnie. Wkurzyć się można fakt żona robi 10 tys rocznie max. Dzieci do szkoły i na zakupy. Narazie pytam, jak faktycznie koszta będą za duże to go sprzedam i w 1,8t lub 2,4 pójdę. Bo żona w aucie się zakochała. Mam jeszcze jedno pytanie, czy takie dolewanie oleju może coś zepsuć? Jak zaświeci się min leje trochę ponad max i 1t km spokój.
tracer123 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 (edytowane) jak lejesz do maksa i trzyma przez 1000km to znaczy że pije 0.5l na 1000km. żonka robi 10kkm rocznie więc wydatek jest mały, 5l oleju za stówę. jakby robiła 30 tysięcy km rocznie to już byś mógł dawać ogłoszenie o sprzedaży - igła, niemiec płakał jak sprzedawał, a jedyny minus jest na akumulatorze. Edytowane 17 Czerwca 2017 przez tracer123
zapsu Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Wy tak serio polecacie remont za 4-5k zl osobie ktora rocznie robi 10k km? Brawo:-)Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 obecne ceny 2.0 na rynku cały czas przyciągają ludzi do kupna auta. niestety później jest mina jak cholera, kiedyś popełniłem ten sam błąd. zamiast się zarejestrować na forum to najarałem się na kolor auta, a później to już tylko płacz ;P
staszek_kolasa Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Panowie, Robił ktoś wymianę oleju z Motul 10W40 na Valvoline 5W50? Aktualnie jeżdzę na Motulu 10W40, pobór oleju to ~0.5L na ~2.5k-3k km. Zastanawiam się czy zmiana na 5W50 od Valvo trochę polepszy sytuację. A, żeby było jasne, nie chce się bawić w żadne remonty itd
Kozacz Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Ja teraz spróbuję z tym olejem ale ja jeżdżę na 5w40 valvo pobór 0,5L na 7tys km srednio
k232 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 31 minut temu, Kozacz napisał: Ja teraz spróbuję z tym olejem ale ja jeżdżę na 5w40 valvo pobór 0,5L na 7tys km srednio To po kiego kombinujesz?
Kozacz Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 bo jest głośniejszy, 5w50 ma dużą szansę wyciszyć ten silnik
zaldar Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Co do wyciszenia 10w40 millers nanodrive
staszek_kolasa Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Nie chodzi o wyciszenie, na 10W40 jest cicho. Bardziej zależy mi na rzadszym podnoszeniu maski, tyle.
Heeerbi Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) 14 godzin temu, staszek_kolasa napisał: Panowie, Robił ktoś wymianę oleju z Motul 10W40 na Valvoline 5W50? Aktualnie jeżdzę na Motulu 10W40, pobór oleju to ~0.5L na ~2.5k-3k km. Zastanawiam się czy zmiana na 5W50 od Valvo trochę polepszy sytuację. A, żeby było jasne, nie chce się bawić w żadne remonty itd Tydzień temuzalałem olej Valvoline vr1 5W50 z osobnym dodatkiem MoS2 z LM. efekt to taki ze zrobiłem 1700 km i pobór to troszkę ponad 160 ml. Na zwykłym Valvoline 5W40, 150 ml wychodziło mi na jakieś 800 km (oczywiście też świeżo po wymianie). Poza tym po przejechaniu około 1200 km silnik pracuje ultra cicho. Myślałem ze sam olej wyciszył prace, ale jak zaczął działać MoS2 to dopiero efekt. Nikogo nie namawiam, ale ja jestem zadowolony Edytowane 21 Czerwca 2017 przez Heeerbi
staszek_kolasa Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 W swojej karierze testowałem już olej LM 10W40 z dodatkiem MoS2. Niestety nie zdało to egzaminu, pobór oleju wzrósł znacząco. Hm.. Czyli może warto zmienić Motul 10W40 na Valvo 5W50?
k232 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 (edytowane) Nie testowałem jeszcze ale znajomy testował Valvoline DuraBlend teraz jest inna nazwa Valvoline all-climate bardzo dobry olej, przy następnej wymianie będę go zalewał. Oczywiście mowa o 10W40. Edytowane 22 Czerwca 2017 przez k232
Heeerbi Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 3 godziny temu, staszek_kolasa napisał: Hm.. Czyli może warto zmienić Motul 10W40 na Valvo 5W50? Wszystko zależy od silnika w moim przypadku się sprawdza ale i 5w40 też miał dobry wynik mi zależało na wyciszeniu,ale razem z nim pobór spadł. Wszystko zależy od kondycji silnika. Jak jezdizles na 10w40 to zmiana na 5w50 mu nie zaszkodzi. Czemu bo on jest gesty i trzyma ta wartość nawet przy wyższych obciazeniach. A na zimnym silnik ma lżej. A jak wiadomo Alt najwecej spala przy ostrzejszej pracy silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się