Buldog071 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 jak masz powyzej 200tys przebiegu to raczej warto bo przez niego i tak juz pewnie ledwo leci . a struminicy nie trzeba tylko niech kata wybebesza i wstawia pustego
kamil_mlody Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam wszystko fajnie ładnie ale co z audiczką B6 co sadzicie o wycięciu kat i wspawaniu rurki ???
kula007 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam wszystko fajnie ładnie ale co z audiczką B6 co sadzicie o wycięciu kat i wspawaniu rurki ??? można jak najbardziej wycinać nic się nie pogorszy Ja też stałem przed wyborem ciąć czy nie i jednak się zdecydowałem
kichy Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 a co sadzicie o czymś takim http://allegro.pl/item1010841284_atrapa_katalizatora_z_montazem_w_lublinie.html
Michal_777 Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 można jak najbardziej wycinać nic się nie pogorszy Ja też stałem przed wyborem ciąć czy nie i jednak się zdecydowałem Może i nic nie pogorszy ale jak nie ma dużego przebiegu to szkoda zachodu
aro13 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 witam . mysle ze wyciecie nie zaszkodzi zamiennik wezmie wiecej grosza strumiennica da satysfakcje, a atrapa daremny wydatek. wiec rozbebeszyc,rura lub strumiennica.moim skromnym zdaniem to ostatnie jesli masz plany robic cos wiecej z wydechem. pozdrawiam
kichy Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 mam autko jak w opisie i czy tam sa sondy lambda i jeżeli mam wypalony kat. i przebieg 230tys to co zrobić najlepiej?
MATIUS Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 sonda jest przed katem też mam adr 1997 r awytnij kata i zamień na strumiennice lub na puszke z rurą...
MATIUS Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 auto juz kupiłem ze strumiennicą... więc porównania nie mam ale nie nażekam 125km u mnie bardzo łądnie się zawija jak na serie napewno przy takim przebiego trza uciekać z kata jak już wypalony... koszty nie duże a co założysz to już twoja decyzja...
Klecha86 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 witam ja nie dawno wyciąłem katalizator i polecam wszystkim :)
Glovash Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 tylko w dieslu i w benzynie jest trochę różnica... bo w dieslu kat jest pod autem, bez sondy, a w benzie, przynajlniej 1.8 T od razu za turbo w komorze silnika i ma sonde... A jak się ma temperatura tubo/kata po wycięciu ? czy ta rurka nie będzie się nagrzewac? Warto od razu zawinąc ją tym specjalnym paskiem termocośtam ?? Myślę nad wywaleniem kata, ale niechciałbym, żeby coś wyszło nie tak... [br]Dopisany: 11 Maj 2010, 11:34_________________________________________________napisałem maila do jednego z najbardziej znanych tłumikarzy w Poznaniu - Kalińskiego , i dostałem odpowiedź, że w 1.8 T nie polecają wycinania katalizatorów, ze względu na to, że znajduję się on przy turbinie i wycięcie go może spowodować jej uszkodzenie.
tomek25 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Mam 200 000tys. ponad i cos chcialbym zmienic ''ozywic'' troszke auto czy oplaca sie wstawic takie o cos http://www.allegro.pl/item1044104981_strumienica_katalizator_audi_a4_passat_1_8_20v.html
wampir Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Jedz na hamownie, zrób test, potem wymień kata na ten "gruchot" i ponownie na hamownie. Koszt wyjdzie pewnie ok 400zł łącznie ze spalonym paliwem, a w końcu będzie jakiś namacalny dowód potwierdzający potrzebę takiej wymiany poza autosugestią, że przecież musi jechać lepiej bo był zatkany. Jestem bardzo ciekawy wyniku.
pringels1989 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 z całą pewnością polecam wycięcie kata, wyciąłem w 1.9 tdi AHU i odrazu odżył i czuć dużą różnice naprawde... wyciecie kata kosztowalo 120 zł a sprzedałem go za 140 pozdro
wampir Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 To jeszcze powiedz co zrobisz jak Ci wloza sonde do wydechu na badaniach kontrolnych ?
Pawel_M Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 To jeszcze powiedz co zrobisz jak Ci wloza sonde do wydechu na badaniach kontrolnych ? Kata mam wywalonego i w to miejsce wstawiony test pipe, diagnosta wkładał sondę do wydechu i nie było problemu, to samo tyczyło się Bmw 525TDS w którym również wywaliłem kata i nie było problemu na przeglądach... ( jeżeli silnik jest w dobrej kondycji to analizę spalin powinien przejść nawet bez katalizatora ) Wywalanie katalizatora ma sens w silnikach turbodoładowanych niezależnie czy to Pb czy ON, ale w jednostkach wolnossących nie zawsze jest to właściwe podejście do tematu, zdarzają się przypadki gdzie przy silniku wolnossącym po wycięciu katalizatora następuje pogorszenie parametrów silnika i wzrost zużycia paliwa...
Lok Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Warto wyciąć kata jak najbardziej ja w swojej niuni rozprułem puszkę i wyciągnąłem monolit a w jego miejsce wstawiłem rurkę w kształcie kolanka i jest znacznie lepiej turbo bierze od samego dołu a dynamika jest minimalnie lepsza. Jedyna wada to że jest troszkę głośniej. Następnie zaspawałem puszkę i pomalowałem całość srebrzanką i jest git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się