pablo72 Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Witam! Proszę o informacje dotyczące tych silników jakie oznaczenia,który lepszy lub ich wady i zalety ,oraz moc i moment??? Jeżeli ktoś wie będę wdzięczny za info bo niewiele o tym na forum a przymierzam się do nowego zakupu!!!!!!!
stifii Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Najlepiej szukać auta z silnikiem juz po lifcie(MY2007) jakby czyli tym 233km. Oznaczenie ASB
Dev Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 szukaj 3.0tdi, każde jedne jest z Q
Pawlo 2004 Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 2.7 TDI ma kilka wad a mianowicie mało kucyków bo tylko 180 no i jest bez Quattro 3.0 TDI to cos pieknego, sam jestem w poszukiwaniu A6 z tym silnikiem oznaczenia silnika z jakiego byłbyś zadowolony to ASB ale występuje ono dopiero od drugiej połowy 2006 roku ma on 233 koniki no i jak każde 3.0 napęd Quattro.
rav Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 A jak wygląda sprawa wtryskiwaczy w 3.0 TDI. Słyszałem, że to słaby punk w tych silnikach. ?
piotrsob1 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Wtryski w każdym są słabym punktem jak zalejesz do zbiornika jakiegoś g..wna :gwizdanie:
Proof Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Szukaj 3.0tdi 233 lub 240KM.Radzę dobrze sprawdzić przed zakupem,bo te silniki nie są bez wad,problemy są z wtryskiwaczami oraz często niestety z przykrymi odgłosami z rozrządu pomimo że jest łańcuch.Ogólnie drogi silnik w eksploatacji.
HiRide Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 o 2.7 tdi nikt nic nie wie ? szczegolnie w polaczeniu multi
virus Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 bo 2.7 nie opłaca się kupować lepiej szukać 3.0 TDI większa moc no i po programie 280ps i 550nm robi swoje
NYNA Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=162425.msg1873049#msg1873049
pablo72 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 Witam!!! znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/audi-a4-3-0-tdi-205-km-quattro-tiptr-C15783127.html czy to warto ????
NYNA Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Nie no za 40 tys to raczej nie będzie dobre auto.
alvaro Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Witam!!! znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/audi-a4-3-0-tdi-205-km-quattro-tiptr-C15783127.html czy to warto ???? 2005 rok a lampy od rocznika 2007 (białe kierunki)
turdzi Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 ja bym sie bal kupic przyzwoite 2.0tdi w tych pieniadzach wiec czego mozesz sie po nim spodziewac to chyba nie trzeba pisac.......
pablo72 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Dzięki za sugestie!!!![br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 12:13_________________________________________________Czy silniki 3.0tdi 204km są godne uwagi czy lepiej odpuścic!!!!
yahoo Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 z tego co mozna wyczytac nie sa godne uwagi. Generalnie pierwsze 3.0 TDI mialy troche bardzo kosztownych wad. Natomiast nastepny 3.0 TDI bodajze od 2007 roku byl juz naprawde bardzo dobrym silnikiem. Ja sie kurde ostro zastanawiam tez nad 3.0 TDI lub nad 2.0 TFSI. Jezdze jedynie z jakies 15 tys rocznie i nie wiem czy po prostu TDI mi w tym przypadku na krotkie trasy jest az tak potrzebne.
Musashi Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 zuzycie paliwa przy normalnej spokojnej eksploatacji bedzie podobne. ale jezeli bedziesz TFSI cisnal to paliwo poleje sie wiadrami. [br]Dopisany: 15 Grudzień 2010, 16:17_________________________________________________ ja bym sie bal kupic przyzwoite 2.0tdi w tych pieniadzach wiec czego mozesz sie po nim spodziewac to chyba nie trzeba pisac....... ano, kupuje sie tanie auta, a gdy sie popsuje to co ukryto przed sprzedażą, lament jakie te audi sa tandetne...
marcuso86 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Czy w obydwu tych silnikach jest łańcuch. W trybie mieszanym ile średnio pali takie 3.0?
turdzi Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Ja sie kurde ostro zastanawiam tez nad 3.0 TDI lub nad 2.0 TFSI. Jezdze jedynie z jakies 15 tys rocznie i nie wiem czy po prostu TDI mi w tym przypadku na krotkie trasy jest az tak potrzebne. widizsz ja tez w sumie mam caly czas taki dylemat tyle ze w B8, jezdzilem juz sporo i tym i tym , zuzycie paliwa na podobnym poziomie , TFSI troszke wiecej pali w miescie , dynamika zdecydowanie po stronie 3.0 do 100 szalu nie robi ale ciag od 100 w gore jest niemilosierny ( nawet nie chce myslec jak to jezdzi po programie ) TFSI jest odwrotnie do 100 zbiera sie zaskakujaca dobrze niestety powyzej 100 jak by ktos na lince malucha podpial, i jedzie bardzo slabo ale , jestem przekonany ze z tym silnikiemnie bedzie zadnych problemow , za to z TDI bankowo cos padnie , w B7 juz lawinowo ida wtryski sam patrox nawet pisal , a jak nie to to cos innego zacznie dawac popalic.ja sie chyba jakos wyleczylem z tdi , wole wolniej ale bezproblemowo i bez strach ze jak rano odpale auto to cos znowu padnie
Musashi Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Czy w obydwu tych silnikach jest łańcuch. W trybie mieszanym ile średnio pali takie 3.0? tak w obydwoch. ok 7 L/100km. miasto ok 10L/100km, trasa zgodnie z fantazja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się