Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Pomiar momentu obrotowego i czasu 0-100km/h VAGiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

możesz sprawdzić vagiem niutonometry -kanał 120 w sterowniku silnika i niuty na kołach,w sterowniku ABS,ale nie pamiętam,który kanał-w sterowniku silnika możesz jeszcze sprawdzic prędkość-kanał 05 i w połączeniu z programem KPower-możesz sprawdzić moc auta,ale nie słyszałem,żeby sprawdzać przyspiesznie w ile sekund do 100km,ale może nowsze Vagi mają taką opcję :wink4:

Opublikowano

Witam

W starszych modelach to raczej prosta sprawa ze sprzętem o którym piszesz.Mianowicie w bloku 011 mam kolejno -czas: -obroty silnika: -czas otwarcia wtrysku(ms): -prędkość auta(km/h): -zużycie paliwa(L/h) Robisz logi od startu i potem sprawdzasz po jakim czasie przekraczasz setkę,lub do maksymalnej prędkości.

U Ciebie powinno być tak samo,ale może być inny kanał.

Pozdrawiam

Opublikowano

VCDS ma taka funkcje, ale czy jakiś prostszy VAG to nie wiem :mysli: :mysli:

Opublikowano

VAG 7.xx ma taką funkcje ale trzeba miec sciagniete najnowsze pliki etykiet. Pomier przyspieszenia jest w tzw rozszerzonych blokach pomiarowych.

Opublikowano

Witam! Czy jest możliwe, aby VAG obliczył nam czas do setki oraz ile mamy koni pod maską?

Moje pytanie wynika z tego, że mój kolega kupił sobie interfejs OBD2 do Forda Mustanga i ma program który oblicza mu czas do setki, czas na 1/4 mili i szacuje ile bolid ma kucy. Czy w VAG-COM jest taka opcja?

Opublikowano

Jest taka opcja ściągnij program kpower jest to plugin do vaga robisz na 3 biegu logi dynamiczne 005 i 006 ale to do silnika TDI i on oblicza ci moment i moc.

Tak wygląda to w miom samochodzie. Falowania na wykresie to niestety nierówności drogi. Musisz znaleść długi odcinek prostej drogi.

audimoc.jpg

[br]Dopisany: 28 Styczeń 2011, 10:00_________________________________________________Jak bedzie cieplej to jade spróbować jeszcze raz zrobić pomiar na jakiejś prostej drodze bo robiłem firmowym samochodem i wyszedł mi dużo lepszy wykres. Ale zauważyłem że program troszke zaniża koniki.

Opublikowano

Plugin do jakiego Vaga? Polskiego czy Vag COM? A nie masz osobnego programu, który działa niezależnie.

Opublikowano

Nie mam a kpower jest do vag-com ja mam 3.11

Opublikowano

kpower jest ok, jak prawidłowo zrobisz loga i wagę auta wpiszesz realną wychodzą według mnie wartości w granicy błędu jaki ma hamownia :)

u mnie wychodzi 115-120km i 235-240Nmprzy wadze 1430kg wiec książkowo, pomiar robiony wielokrotnie, nie długo pojadę na hamownie to się porówna

Opublikowano

elegancko, nic tylko instalowac plugina:)

Opublikowano

A u mnie w benzynie są jakieś Nm na bloku chyba 120 - co to?

Opublikowano

Może tutaj ktoś odpisze, można to zrobić z tiptronikiem ? Chodzi mi o wrzucenie N i toczenie sie.. ?

Opublikowano

Może tutaj ktoś odpisze, można to zrobić z tiptronikiem ? Chodzi mi o wrzucenie N i toczenie sie.. ?

nie znam się na automatach ale jak dasz rade wrzucić N i toczyć to da rade bo tu chodzi o to aby program mógł obliczyć opory, czyli w jakim czasie wytraca prędkość

u mnie wyszło coś takiego

1e98a2dad7a4c4cem.jpg

Opublikowano

A u mnie w benzynie są jakieś Nm na bloku chyba 120 - co to?

moc na silniku-w ABS też jest kanał z niutami i mierzy moc na kołach,ale nie pamiętam który -sprawdz :wink4:
Opublikowano

a jak z przyspieszniem 0-100? jak to można VAGiem zmierzyć

Opublikowano

a jak z przyspieszniem 0-100? jak to można VAGiem zmierzyć

chyba w grupie 006 masz tam prędkość i czas

musiałbyś włączyć log,a i wystartować później na logu odjąć czas zwłoki miedzy włączeniem log'a a startem

Opublikowano

A może ktoś podać, krok po kroku jak skorzystać z tego kpower i kiedy go uruchomić (przed vagiem, czy po, czy inaczej)???

Opublikowano

A może ktoś podać, krok po kroku jak skorzystać z tego kpower i kiedy go uruchomić (przed vagiem, czy po, czy inaczej)???

najpierw robisz log 005 i 006 do jednego pliku (oba jednocześnie) i później odpalasz kpower i tam w zakładce "messwerte" klikasz na "Log Datei importieren" szukasz katalogu w którym masz zapisanego loga ktorego zrobiłeś i klikasz na niego

wpisujesz mase auta w pierwszej zakładce i temperaturę przy jakiej był robiony log i patrzysz na "diagramm"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...