Gunwo Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 Panowie walcze z klapami w B7. W klimie caly czas blad 00727 potencjometr w silniku nastawczym klapy rozmnażania- wartość skrajna adaptacji przekroczona. Nie da sie usunac błędu. Silniczek podmienianyi w innej klapie nie powoduke takiego błędu. W czasie adaptacji chodzi prawidłowo. W wartoaciach adaptacji nie chce zapisac maximum position. Minimum i maximum jest 23 . Podpowie ktos jak to ugryźć? Dodam ze jak podlaczylem kostke od obiegu zamknietego to klapa od szyby pod przyciskiem obiegu wewn dziala okej .
bobikos Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 Kup inny, sprawny silniczek. Byćmoże ten źle poskładałeś i wartości pozycji nie odpowiadają. Miałem tak z silniczkiem od obiegu zamkniętego. Najlepiej zapoluj na silniczek z exeo, tylko kup od klapy rozmrażającej.
Gunwo Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 Godzinę temu, bobikos napisał: Kup inny, sprawny silniczek. Byćmoże ten źle poskładałeś i wartości pozycji nie odpowiadają. Miałem tak z silniczkiem od obiegu zamkniętego. Najlepiej zapoluj na silniczek z exeo, tylko kup od klapy rozmrażającej. Zminialem juz 3 razy na inny(kupiony) typowow z klapy . Moze klimatronik uszkodzony ?
Bromchit Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) 12 godzin temu, Gunwo napisał: Zminialem juz 3 razy na inny(kupiony) typowow z klapy . Moze klimatronik uszkodzony ? Albo wiązka, lub słaby styk na którymś pinie. Ja zmierzył bym napięcie podczas pracy silniczka, najpierw na jakimś dobrym, potem na tym co nie działa. A próbowałeś robić adaptacje na wyjetym silniczku, ciekawe czy by przeszła? Edytowane 12 Lutego 2019 przez Bromchit
bobikos Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 Od klapy rozmrażania jest silniczek 8E1820511J z zielonym ramieniem. Rozumiem że dokładnie taki kupiłeś?
Gunwo Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) Godzinę temu, bobikos napisał: Od klapy rozmrażania jest silniczek 8E1820511J z zielonym ramieniem. Rozumiem że dokładnie taki kupiłeś? Tak taki byl kupiony, poszukam jeszcze z exeo moze sie uda. Ale dziwi mnie to ze w nastawach wartości ida ladnie gora dół ale nie zapisuje górnego położenia. Sprobowalem tez zrobic tak ze kostke od klapy odmrazania wpielem w inną klape i nawet tak nie przeszła adaptacja chociaż teoretycznie powinno zadziałać. Edit. Jednak montowalem z końcową literą B. Ale byl oryginalnie z zieloną końcówką Edytowane 12 Lutego 2019 przez Gunwo
GRADIENT Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 Panowie. Czy silniczek od anglika może być? Stoi u mnie na szrocie małysz z silnikami 8E2820511A. Gość chce 30zł za silniczek. U mnie jest zablokowany V158 Ne wiem czy się różni 8E1 OD 8E2 czy czasem dźwignie nie będą odwrotne.
BeyerBrown Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 8E0 - część uniwersalna 8E1 - auta z kierownicą po lewej stronie 8E2 - auta z kierownicą po prawej stronie
GRADIENT Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 (edytowane) Tak wiem kolego że 2 to anglik bo mam takie lusterko i w tym przypadku uchwyt lusterka ma inny kąt i nie specjalnie się nadaje. A jak w przypadku silniczków? Podejrzewam że v158 w angliku jest po prawej stronie. Czy jest odwrotny? Edytowane 25 Marca 2019 przez GRADIENT
BeyerBrown Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 Nie mam pojęcia, ostatecznie może posłużyć jako dawca narządów, np. silniczek powinien być ten sam. Próbowałeś swój rozbierać - przeczyścić - nasmarować - usunąć zimne luty - wymienić potencjometr ?
GRADIENT Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 Będę to robił , wymienie profilaktycznie potencjometry we wszystkich od strony kierowcy co by tego kilka razy nie rozbierać. Chciałem sobie kupić te z anglika powymieniać i tylko szybkim ruchem założyć a moje odzyskać na kiedyś tam.
greg2505 Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 (edytowane) ktoś tu montował od angola i pasował,zawsze w razie coś możesz sam potencjometr wymienić,ewentualnie tu możesz sobie zamówić tylko nie wiem czy działają ,kolega tu z forum zamawiał, ale jeszcze nie zamontował https://pl.aliexpress.com/item/1-sztuk-PIHER-samochodowych-klimatyzacji-odporno-czujnik-4-7-k-odporno-FP01-WDK02-model-czujnik/32953420542.html Edytowane 25 Marca 2019 przez greg2505
rudziik92 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Opublikowano 3 Czerwca 2019 (edytowane) Cześć, wczoraj zauważyłem, że nie działa mi obieg zamknięty podpiąłem VAG i nie miałem żadnych błędów więc chciałem zaadaptować, po tym wyskoczyły mi takie błędy 00601 - Potencjometr silnika wykonawczego klapy centralnej (G112) 09-00 - Wartość skrajna adaptacji przekroczona 00735 - Potencjometr w silniku nastawczym klapy zamkniętego obiegu powietrza (G143) 09-00 - Wartość skrajna adaptacji przekroczona Czy G112 to silniczek z białym ramieniem V70? Warto próbować je reanimować czy od razu wymiana? W ogóle się nie ruszają ? Właśnie odkryłem że jak włączę klimę to nawiew chodzi pełną parą ale z żadnej kratki nic nie wieje, a jak włączę ECON to wieje że wszystkich Edytowane 3 Czerwca 2019 przez rudziik92
em0t Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Witam. Mam problem z temperatura wylatujaca z kratek. Z kratki od kierowcy na klimie wieje powietrze ok3stopni. Na środkowej od strony kierowcy ciut wyższa a od strony pasażera już ponad 10stopni. Tylko między Środkowa kratka pasażera a prawa kratka też jest różnica. I pytanie gdzie może leżeć przyczyną
greg2505 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Opublikowano 7 Czerwca 2019 W dniu 4.06.2019 o 19:33, em0t napisał: Witam. Mam problem z temperatura wylatujaca z kratek. Z kratki od kierowcy na klimie wieje powietrze ok3stopni. Na środkowej od strony kierowcy ciut wyższa a od strony pasażera już ponad 10stopni. Tylko między Środkowa kratka pasażera a prawa kratka też jest różnica. I pytanie gdzie może leżeć przyczyną Pewnie silniczki wariują , musisz sprawdzić błędy
em0t Opublikowano 7 Czerwca 2019 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Już ogarnięte. Mało czynniku było ? plus wymiana na starą dysze rozprezna i wszystko śmiga teraz jak trzeba ?
lucabianco Opublikowano 30 Czerwca 2019 Opublikowano 30 Czerwca 2019 W dniu 25.03.2019 o 18:53, greg2505 napisał: ktoś tu montował od angola i pasował,zawsze w razie coś możesz sam potencjometr wymienić,ewentualnie tu możesz sobie zamówić tylko nie wiem czy działają ,kolega tu z forum zamawiał, ale jeszcze nie zamontował https://pl.aliexpress.com/item/1-sztuk-PIHER-samochodowych-klimatyzacji-odporno-czujnik-4-7-k-odporno-FP01-WDK02-model-czujnik/32953420542.html Założyłem takie potencjometry tylko ja znalazłem jeszcze tańsze. Wyszło 60 zł za 10 szt (paczki są po 5). Działa jak marzenie.
rudziik92 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 (edytowane) Hejo, ostatnio miałem problem z silniczkami V70 i bodajże V71, wyciągnąłem je przeczyściłem zrobiłem nastawy podstawowe i przez jakiś czas było ok, aż zrobiło się zimno i odkryłem że V70 znów padł. Zamówiłem więc 5 sztuk potencjometrów. Niestety na każdym tuż po podłączeniu silniczka do auta wyskakuje błąd G112 Wartość skrajna adaptacji przekroczona. Błąd wyskakuje jeszcze przed jakąkolwiek próbą ruszenia silniczka lub nastawów, nie da się go wykasować. Co ciekawe jak odłączę silniczek od instalacji i puszczę nastawy to wszystkie błędy znikają. Próbowałem przestawić potencjometr na dwie strony ale zawsze po podłączeniu jest ten sam błąd. Przy podłączonym silniczku jak puszczam nastawy to wydaje się, że silniczek działa prawidłowo, ramię rusza się w pełnym zakresie. Pytanie czy coś robię źle czy lepiej szukać sprawnej używki? Edytowane 7 Października 2019 przez rudziik92
kamilLBN Opublikowano 13 Października 2019 Opublikowano 13 Października 2019 siema ekipa mam taki blad: Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AB Component: A4 Klimaautomat 1319 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Błąd Zapis.: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent wtf? nie moge odnalezc TUTAJ
kamil-vag Opublikowano 13 Października 2019 Opublikowano 13 Października 2019 Silnik nastawczy klapy recyrkulacji powietrza (V113) 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się