Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

petarda:) dlugo szukales? ja patrzylem za jakas 250 4t okolo 2010 rok to same zlomy wytyrane i chore pieniadze za nie :facepalm:

Prawie 2 miesiace mi zaszlo, ciezko dobrego exc wyrwac. Ceny zaporowe a i stan wiele do zyczenia zostawia. Ja jak po swojego dzwonilem to aukcja dopiero godzine byla altywna i to ledwo sie wyrobilem zeby pierwszemu go ogladnac. Trzeba non stop siedziec na allegro i olx i w pojawi sie jakas oferta. Ja akurat szukalem wiecej niz 250 ze wzgledu na czestotliwosc serwisu.

No ale mocy to troche za wiele ( nigdy nie sadzilem ze cos takiego napisze ) ale idzie jakos nad tym zapanowac :)

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Z czasem mocy bedzie za mało :) mialem cr z poczatku mocy miała nadmiar po pewnym czasie zaczęło mi jej brakować :P

Opublikowano

petarda:) dlugo szukales? ja patrzylem za jakas 250 4t okolo 2010 rok to same zlomy wytyrane i chore pieniadze za nie :facepalm:

Prawie 2 miesiace mi zaszlo, ciezko dobrego exc wyrwac. Ceny zaporowe a i stan wiele do zyczenia zostawia. Ja jak po swojego dzwonilem to aukcja dopiero godzine byla altywna i to ledwo sie wyrobilem zeby pierwszemu go ogladnac. Trzeba non stop siedziec na allegro i olx i w pojawi sie jakas oferta. Ja akurat szukalem wiecej niz 250 ze wzgledu na czestotliwosc serwisu.

No ale mocy to troche za wiele ( nigdy nie sadzilem ze cos takiego napisze ) ale idzie jakos nad tym zapanowac :)

A tak z ciekawosci co ile trzeba serwisowac taka 250 w 4T? I co wchodzi w serwis takiego 4T? Na pewno regulacje luzów zaworowych? Mialem wczesniej 125 w 2T i dawala rade a mehanika to nie pamietam by widzial :decayed:

Opublikowano

Koszta sa niemale... zalezy tez czy mowimy o enduro typowym czy full crossie. Luzy zaworowe co 15-20mth, olej co 10-15mth, lancuszek rozrzadu 50-60mth, tlok to juz zalezy od wlasciciela i od jazdy... w crossie 40-70mth, enduro dluzej pojezdzi na tloku. Ale to tak tylko orientacyjnie napisalem, na innych forach jest opisane, ale wiadomo trzeba wszystkie informacje filtrowac co ludzie pisza. Najlepiej pogadaj z kims kto uzytkuje taki sprzet i ma o tym pojecie.

Opublikowano

ok dzieki:) pogadam z mechanikiem który własnie serwisuje mi Kawe moze zna sie na cross ^_^

Opublikowano

ja od 2 miesięcy szukam crossa, ale jakoś w tym roku nic nie ma na allegro, olx

prawie wszystkie to śmietniki do remontu, albo cena kosmos.

w moim przypadku to chcę Yamahę YZF 450, taką od 2010r

Opublikowano

wiem ze sie w!@#$%^& na to co powiem ale uwazam ze taki sprzet to lepiej kupic nowy

zdaje sobie sprawe z tego ze nie kazdego stac na tak ogromny wydatek

ale sami widzicie jak to wyglada, albo zajezdzony trup albo cena z kosmosu

Opublikowano

masz rację, tylko szkoda mi 30 tys na tego typu motor, którego będę głównie niszczył w lesie.

Jak się kupuje nówkę to z założenia człowiek o nią dba, chucha, dmucha, a w moim przypadku może pierwszy wyjazd nie skończy się upadkiem bo będzie docieranie i poznawania motyocykla, ale każdy kolejny wyjazd, to wywrotka, koziołek, szlif, błoto, woda itd.

a ceny plastików, owiewek są dość wysokie,

już powoli zaczynam myśleć, że może lepiej kupić jak najtaniej jakiegoś w miarę jeźdżącego, rozebrać na kawałki, wyremontować- czyli wsadzić $$$ i dopiero wtedy cieszyć się jazdą i mieć w d....pie, to że jak się wywale to uszkodzę, podrapię, połamię jakieś elementy.

Opublikowano

Strzałka :)

CBR F4 na pierwszy motocykl to dobry pomysł :) ?

Opublikowano

Strzałka :)

CBR F4 na pierwszy motocykl to dobry pomysł :) ?

moim zdaniem tak, sam na F4i uczylem sie jezdzic i mysle ze sporo wybacza;)

Opublikowano

Strzałka :)

CBR F4 na pierwszy motocykl to dobry pomysł :) ?

Dam Ci namiar na mojego kumpla bo tez sie uczyl na f4. Jedz do Wielunia na cmentatz i zaraz kolo bramy go znajdziesz :-/

Opublikowano

Nie zamierzam szaleć :)

Rekreacyjna jazda, taki zamiar i chęci :) a po prostu F4 strasznie mi sie podoba a przycisnąc też idzie czym, najwyżej na początek zakleje manetke na 50% :P

GS500 jezdzilem 2 dni to jakoś myśle by to było heh

Opublikowano

jeśli potrafisz jeździć z głową myślę że nic ci nie grozi :)

Opublikowano (edytowane)

ja od 2 miesięcy szukam crossa, ale jakoś w tym roku nic nie ma na allegro, olx

prawie wszystkie to śmietniki do remontu, albo cena kosmos.

w moim przypadku to chcę Yamahę YZF 450, taką od 2010r

No to przesiadka będzie spora , z enduro 250 na crossa 450 .

Yamahe YZ450F polecam ci z całego serca , są to pancerne silniki , zawieszenie będziesz miał twarde w porównaniu do twojego WRF-a .

Powiem ci tak jak umiesz bardzo dobrze jeździć to wystarczy ci YZ250F , motor lekki i poręczny .

Bardzo dobrą alternatywą dla YZ250F jest teraz KX250F powyżej 2012 roku .

Te motory są bardzo żywotne i nie padają silniki tak jak to jest w przypadku każdego nowego KTM-a

Jak byś był z Podhala to dał bym ci namiary na gościa co wozi nowe lub prawie nowe sztuki z USA , ale zadzwoń do niego możliwe że wysyłka motocykle

http://wwmotoserwis.otomoto.pl/

Edytowane przez mnetzimny
Opublikowano

Piękna maszyna i jaka frajda z jazdy:)

Opublikowano (edytowane)

ja od 2 miesięcy szukam crossa, ale jakoś w tym roku nic nie ma na allegro, olx

prawie wszystkie to śmietniki do remontu, albo cena kosmos.

w moim przypadku to chcę Yamahę YZF 450, taką od 2010r

No to przesiadka będzie spora , z enduro 250 na crossa 450 .

Yamahe YZ450F polecam ci z całego serca , są to pancerne silniki , zawieszenie będziesz miał twarde w porównaniu do twojego WRF-a .

Powiem ci tak jak umiesz bardzo dobrze jeździć to wystarczy ci YZ250F , motor lekki i poręczny .

Bardzo dobrą alternatywą dla YZ250F jest teraz KX250F powyżej 2012 roku .

Te motory są bardzo żywotne i nie padają silniki tak jak to jest w przypadku każdego nowego KTM-a

Jak byś był z Podhala to dał bym ci namiary na gościa co wozi nowe lub prawie nowe sztuki z USA , ale zadzwoń do niego możliwe że wysyłka motocykle

http://wwmotoserwis.otomoto.pl/

WR póki co zostaje w domu na przejażdżki po mieście i grzyby, ale YZF450F będzie do wariowania.

Jeździłem kuzyna 450-tką i na początku to "diabeł" na dwóch kółkach, ale nie chce mniejszej pojemności.

YZ250F także bardzo populnarny i dobry sprzęt, też trochę pojeździłem, ale to nie to.

o Kawasaki KX250F nie czytałem, nie znam nikogo kto taki sprzęt ma, muszę poczytać

KTMa nie chcę.

Dzięki za linka, zadzwonię, podpytam. ( jak będzie dobry sprzęt to dojazd na podhale to nie nie problem;) )

Edytowane przez lapek85
Opublikowano

Ponawiam pytanie. Mial ktos stycznosc z KTM Duke 690?

Opublikowano

Ja juz nigdy wiecej tego bledu nie zrobie i nie kupie crossa do latania po lesie. Cross tylko na tor, do latania po lasach i bagnach enduro. Tak samo i Tobie odradzam...

Opublikowano

Ja juz nigdy wiecej tego bledu nie zrobie i nie kupie crossa do latania po lesie. Cross tylko na tor, do latania po lasach i bagnach enduro. Tak samo i Tobie odradzam...

Dlaczego, możesz uzasadnić? Chodzi o zawiechę, brak homologacji, częsty serwis i koszta z tym związane?

Opublikowano (edytowane)

Po części mu chodzi o zawieszenie , ale ja jeździłem po lesie na YZ250 i YZ450F i jakoś nie narzekałem .

Jak bym miał teraz wracać z powrotem w teren to kupił bym YZ250F , lekka mocy ma , wszędzie nią wyjadę i dotrzymam kroku crossowej 450 w 4T .

Można jej tak po ustawiać zawieszenie przód i tył , że się przyjemnie jeździ w lesie

Edytowane przez mnetzimny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...