radekrp90 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Najlepiej na najwyższym przełożeniu (5-ka lub 6-ka) - będzie lżej. Będzie na tyle lekko, że da się precyzyjnie ustawić znaki.
dziadekM Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Dzięki. Mam już wszystkie graty i po niedzieli wymieniam
dziadekM Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 No więc tak. Jestem po wymianie i lipa Kręcę i kręcę rozrusznikiem i ani drgnie. VAG pokazuje błąd 19464 Ktoś pomoże?
kamil-vag Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Nie robiłeś czasem nic z kołem wałka ? Nie kręciłeś czasem za nie ?
dziadekM Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Nie robiłeś czasem nic z kołem wałka ? Nie kręciłeś czasem za nie ? Kręciłem za koło na podnośniku. Z rozrządem nic nie robiłem. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Dnia 22.04.2017 o 14:20, dziadekM napisał: No więc tak. Jestem po wymianie i lipa Kręcę i kręcę rozrusznikiem i ani drgnie. VAG pokazuje błąd 19464 Ktoś pomoże? źle ustawiony rozrzad
dziadekM Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 No ale z rozrządem nic nie było robione. Koło wałka nie tykane. Przy kręceniu rozrusznikiem synchro pokazuje +0.6 Jeżeli 2 godziny wcześniej chodził git to dziwne żeby rozrząd sam się przestawił
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 błąd 19464 mówi zupełnie cos innego sprawdzałeś ustawienie rozrządu ?
dziadekM Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 To co pasek by przeskoczył przez kręcenie kołem? Da się jakoś sprawdzić ustawienie rozrządu bez ściągania przodu auta?
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 8 minut temu, dziadekM napisał: To co pasek by przeskoczył przez kręcenie kołem? Da się jakoś sprawdzić ustawienie rozrządu bez ściągania przodu auta? nie
dziadekM Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 nie da się sprawdzić czy pasek nie przeskoczył?
dziadekM Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Ale możliwe w ogóle żeby rozrząd się przestawił? Dziwne że na plaku chodzi....
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 2 minuty temu, dziadekM napisał: Ale możliwe w ogóle żeby rozrząd się przestawił? Dziwne że na plaku chodzi.... jeżeli masz bład to ECU nie podaje paliwa
dziadekM Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 To co mus ściągać przód? Nigdy nie robiłem przy rozrządzie i nawet nie wiem gdzie szukać znaków....
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 (edytowane) Musisz zdjąć przód a znaków nie ma, musisz mieć blokady na wał i wałek. Aukcja Allegro nr 5713325281 Edytowane 25 Kwietnia 2017 przez Dev
dziadekM Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Dzięki będę wiedział na przyszłość. Wczoraj zaciągnąłem do kolegi mechanika i w 2 godz ogarnął temat, ale nie chce powiedzieć co było nie tak Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
dziadekM Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 ładnie odpala, ładnie przyspiesza, spalanie ok, korekcje 0,24 -0,24 1,21 -1,15 synchro -0,6 do -1,1 więc nie ruszam tylko jeżdżę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się