Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym sie podpiąć troche pod temat - mechanik mi powiedział ze musze wymienić uszczelnienia na PD ponieważ auto źle zapala po dłuższym postoju. Wszystko inne było spr i mechanik powiedział, ze to bedzie przyczyna..

Auto aż tak całkiem tragicznie zle nie odpala, a słyszałem, ze po wyciąganiu PD dopiero zaczynaja sie jeszcze większe problemy z gniazdami itp

Auto myslalem sprzedawać za pare miesięcy i nie chciał bym sie narażać na kolejne koszty, a tez nie chce by mi ktos mówił ze auto zajechane bo zle odpala i lekko zakopci..

Co sądzicie robić czy to olać?

Opublikowano

Zrobic, gniazda przetrzec drobniutkim papierem i wypolerowac. Do tego nowe srubki, koszt w ASO 15zł/sztuka.

Opublikowano

Będę musiał to przekazać mechanikowi i to zrobić.. Bo pewnie przez to mi tez wiecej pali. Jak zatankuje pełny bak to mi pokazuje 840 km do przejechania (nie mam pełnego komp)..

Opublikowano (edytowane)

Cześć

Wymieniłem cały komplet uszczelnień PD wraz z grzybkami i śrubami regulacyjnymi, a następnie pompki zostały wyregulowane i teraz na vagu mam gorsze korekcje niż przed. :kwasny:-jbc to wymieniał mi to mechanik a nie ja sam .

Wcześniej miałem w granicach 0.35 -0.65 wszystkie a teraz potrafi nawet wskoczyć i 1.6 :facepalm:

WTF ?

Fakt jest taki że nie zostały wymienione śruby mocujące PD i pompki prawdopodobnie zostały wyregulowane na 180'

Co jest tego przyczyną ? bo dla mnie trochę dziwna sytuacja ?

Dzisiaj tez zauważyłem ze z tłumika jakąś cieczą mi pluje jak dam więcej gazu na jałowym, z tym że to jak jak by woda albo ropa bo odparowuje i nie zostaje czarny ślad.

Ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić ?

Edytowane przez Skruszo
Opublikowano

Cześć

Wymieniłem cały komplet uszczelnień PD wraz z grzybkami i śrubami regulacyjnymi, a następnie pompki zostały wyregulowane i teraz na vagu mam gorsze korekcje niż przed. :kwasny:-jbc to wymieniał mi to mechanik a nie ja sam .

Wcześniej miałem w granicach 0.35 -0.65 wszystkie a teraz potrafi nawet wskoczyć i 1.6 :facepalm:

WTF ?

Fakt jest taki że nie zostały wymienione śruby mocujące PD i pompki prawdopodobnie zostały wyregulowane na 180'

Co jest tego przyczyną ? bo dla mnie trochę dziwna sytuacja ?

Dzisiaj tez zauważyłem ze z tłumika jakąś cieczą mi pluje jak dam więcej gazu na jałowym, z tym że to jak jak by woda albo ropa bo odparowuje i nie zostaje czarny ślad.

Ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić ?

Kolego Wyreguluj pompki na 225 stopni zmierz ustawienie pompek czy wszystkie sa prostopadle ustawione do bloku silnika co do 0,5mm napewno sie poprawi u mnie było podobnie :)

Opublikowano

Dzięki :) Tak zrobię ale dopiero 23ciego bo na wtedy jestem umowiony do mechanika

Dam znać czy pomogło :wink:


No i git, ponowna regulacja na 225 pomogla :-) auto lepiej odpala i wyraźnie bardziej miekko pracuje :-)dzieki za pomoc :-)
Opublikowano

Dzięki :) Tak zrobię ale dopiero 23ciego bo na wtedy jestem umowiony do mechanika

Dam znać czy pomogło :wink:

No i git, ponowna regulacja na 225 pomogla :-) auto lepiej odpala i wyraźnie bardziej miekko pracuje :-)dzieki za pomoc :-)

Nie ma problemu

naciepane z GT-I9195

Opublikowano (edytowane)

Miałem przypadek w avf,awx że na 225 stopni silnik był przymulony a na 180 stopni odzyskał moc. Teraz ustawiam na 180 i wszystko bangla.

Edytowane przez Duch^
Opublikowano

odgrzeje temat. Mianowicie mechanik wymieniał mi panewki i szklanki wałka rozrządu, wałek został ten sam bo był w bdb stanie. Po tej wymianie auto zaczęło czasem źle palić. Raz odpala ok a jak postoi dłużej na dworze po trasie to telepie nim tutaj przedstawiam loga z tego złego odpalania > http://vaglog.pl/log_258637.html silnik po nagrzaniu jeździ normalnie pracuje również ładnie korekty takie same jak wcześniej na rozgrzanym. Jedynie auto czasem źle odpala i szaleje 1 pompka. Przed wymianą tego nie było zawsze palił ok . Co mógł mechanik zrobić źle? Pompki nie były ruszane. Luzu na nich nie regulował tylko skręcił tak jak było. Zastanawiam się czy samemu nie zrzucić pokrywy i nie ustawić od nowa luzu na 180st ale czy to pomoże na mój problem? obejrzyjcie logi. Licze na pomoc... pozdro

Opublikowano

odgrzeje temat. Mianowicie mechanik wymieniał mi panewki i szklanki wałka rozrządu, wałek został ten sam bo był w bdb stanie. Po tej wymianie auto zaczęło czasem źle palić. Raz odpala ok a jak postoi dłużej na dworze po trasie to telepie nim tutaj przedstawiam loga z tego złego odpalania > http://vaglog.pl/log_258637.html silnik po nagrzaniu jeździ normalnie pracuje również ładnie korekty takie same jak wcześniej na rozgrzanym. Jedynie auto czasem źle odpala i szaleje 1 pompka. Przed wymianą tego nie było zawsze palił ok . Co mógł mechanik zrobić źle? Pompki nie były ruszane. Luzu na nich nie regulował tylko skręcił tak jak było. Zastanawiam się czy samemu nie zrzucić pokrywy i nie ustawić od nowa luzu na 180st ale czy to pomoże na mój problem? obejrzyjcie logi. Licze na pomoc... pozdro

Ustaw pompki. Za każdym razem kiedy co kolwiek robisz tego typu ustawia się pompki a skoro wymieniał popychacze i panewki to dużo rzeczy się zmienia. Do tego sprawdź ustawienie rozrządu czy jest na 0 na zimnym i na ciepłym ewentualnie na -1 :-)

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

zapomniałem dodać kąt synchro idealnie na zero

na ciepłym i zimnym

Opublikowano

No to ustaw pompki

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

ok bo mechanik powiedział ze ustawienie nie ma tu nic do rzeczy. Wkurzylem się i zabrałem auto bo u niego auto paliło na złość ok. I powiedziałal ze 1 pompka skacze bo juz pada.. ale ja w przypadki nie wierzę bo jeździłem 2 lata i nic się nie działo i dziwne ze akurat po wymianie zaczęła szaleć

Opublikowano

Powtórze niewiem który ci już raz wymień uszczelnienia, wyreguluj na 180 luz, a mechanikowi powiedz ze sam "pada"

Opublikowano

Witam. Czy spadniecie tego węzyka od pompy vacum tego cieniutkiego z tego grubego widocznego na zdjęciu mogło powodować zapowietrzanie się ukladu wtryskowego? 17803730.jpg?1461175492

Opublikowano

ale teraz dowaliles.nie ma takiej mozliwosci!!!

tylko turbo nie pompuje tak jak powinno w takim wypadku... i ewentualnie slabsze hamulce...

Opublikowano

koledzy czy można wymienić tylko uszczelnienia ale bez regulowania pompek ?

byłem u naszego klubowego machera od vag i okazuje się że na 3 cylindrze mam mocno zużyte uszczelnienie - będę wymieniał na wszystkich pompkach i nie wiem czy po wymianie uszczelnień regulwoać czy reż nie?

Opublikowano

koledzy czy można wymienić tylko uszczelnienia ale bez regulowania pompek ?

byłem u naszego klubowego machera od vag i okazuje się że na 3 cylindrze mam mocno zużyte uszczelnienie - będę wymieniał na wszystkich pompkach i nie wiem czy po wymianie uszczelnień regulwoać czy reż nie?

Zawsze trzeba ustawiać do tego nowe śruby które odciągaja wtryski

naciepane z GT-I9195

Czujnik zegarowy i ustawiasz do tego zerknij na grzybki jakie są ale tak czy tak jak kupisz kpl uszczelek to ta są nowe. Koszt kpl to masz między 30 a 40zl na jedną pompkę

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

koledzy, proszę o informację jakie są odległości do poszczególnych PD w AWX 130KM.

chcę wymienić uszczelnienia i nie wiem jak je ustawić - tak jak są teraz czy zgodnie z notą fabryczną?

proszę podajcie mi odległości jakie mają mieć poszczególne PD.

Opublikowano

Który rok masz auta

naciepane z GT-I9195

Bo albo 180 stopni albo 225 ja ustawiam na 225 silnik nie pracuje twardo

naciepane z GT-I9195

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...