slaviozo Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 wkoncu bixy u mnie ogarniete... pierwsze co do rozklejania lamp depo rozklejaja sie latwo ale doczyscic klosz ze starego kleju moze nie byc takie proste torche palce sobie potem poparzyc mozna od zrywania i nagrzewanai gumy... drugie kowi pokazywal jak montowac wiazke drl w komorze silnika ja polecam przekaznik dac gdzie bezpieczniki a kabel przez kompa przez gumowy przelot do komory silnika....( te bezpieczniki sa tez pod kiera bo nie jest to doprecyzowane) czwarte diody 102 smd h7 chyba wg mnie sa za mocne na dzienne daje po oczach ostro ... albo mocniej odlysnik bede musial zniszycz albo diody na 62 ... po piate...jak mozecie to dajcie to do Gwertego bo te 300 które bierze to hmmm nie wiele a pracy jest sporo i zrobi profi chyba ze ktos tak ja ja lubi pytac czytac i miec satysfakcje ze cos zrobil sam (sam w sensie soczewke i wiazle drl robil gwerty ) ale montaż rozklejanie potem ponowne rozklejnie bo gdzies paruje aj drugi komplet mimo ze wiem co i jak dal bym do niego tylko najlepiej miec 2 komplety lamp bo czymś jeździć trzeba
pioteros Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 co do soczewek, najlepsze sa soczewki od japoncow, sam nie wierzylem ale tak jest, nie sa to bixenony ale swieca naprawde mega i sa niewielkich rozmiarow, minusem to ich podaż bardzo ciezko je dostac polecam lekture Montaż instalacji Ksenon/Bi ksenon w Passacie B4 / by John ---------- Post dopisany at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ---------- nastepny komplet jaki bede w zyciu rezal na pewno bedzie oparty na lensach jak w tym temacie
j4s2c2vr Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 ale mi caly czas chodzi o sytuacje jak bede jechal na dziennych... nie robcie ze mnie debila..---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 23:22 ---------- wiec jak wyjezdzicie na dziennych i nie mozecie mrugnac dlugimi to nie przeszkadza to wam ? Właśnie też mnie to ciekawiło... czyli z tej opcji trzeba zrezygnować chyba po prostu
booster70 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 a ja mam tak zrobione ze normalnie moge mrugnac xenonem, 13zl za palnik to nie majatek
Gwerty Opublikowano 26 Września 2013 Autor Opublikowano 26 Września 2013 przetwornica też nie lubi włączania i wyłączania.
pioteros Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 xenony nie nadaja sie do mrugania, wystarczy znac zasade ich zaplonu zeby to zrozumiec chodzi zarowno o zarnik jak i o przetwornice chodzi o to ze do zaplonu zarnika potrzebne jest kilkanascie/kilkadziesiat wieksze napiecie niz do samego utrzymania zaplonu czyli swiecenia
Mario82A4 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Gwerty a ile chcesz za przerobienie takich lamp LAMPY REFLEKTORY FK AUDI A4 B5 94-99 S4 SOCZEWKA B (3566875615) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. na bixy i kierunki na USA ?? i czy warto je przerabiać , masz może jakieś foty takich lamp , niestety musze kupić jakieś lampy . No chyba że masz jakieś lampy na sprzedaż ??
Kowi87 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Gwerty a ile chcesz za przerobienie takich lamp LAMPY REFLEKTORY FK AUDI A4 B5 94-99 S4 SOCZEWKA B (3566875615) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. na bixy i kierunki na USA ?? i czy warto je przerabiać , masz może jakieś foty takich lamp , niestety musze kupić jakieś lampy . No chyba że masz jakieś lampy na sprzedaż ?? bez sensu taki zakup
Mario82A4 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Gwerty a ile chcesz za przerobienie takich lamp LAMPY REFLEKTORY FK AUDI A4 B5 94-99 S4 SOCZEWKA B (3566875615) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. na bixy i kierunki na USA ?? i czy warto je przerabiać , masz może jakieś foty takich lamp , niestety musze kupić jakieś lampy . No chyba że masz jakieś lampy na sprzedaż ?? bez sensu taki zakup Czemu bez sensu ? wolał bym kupić lampy dzielone , bo nie chce mi sie dłubać z błotnikami , no chyba że będe musiał . Narazie i tak czekam na rzeczoznawcę i kase z ubezpieczenia , mam ndzieje że dobrze wycenią szkode
pioteros Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 wszystkie te lampy dzielone sa brzydko spasowane pomiedzy lampa a kierunkiem (kierunek wydaje sie bys sporo wyzszy) i to psuje caly efekt, kup jak juz komplet nowych DEPO poliftowych za niecale 400zł, kostki dorwiesz za 5 dych, malowanie i ciecie blotnikow wyjdzie cie moze z 20 zl i jeszcze stowa ci zostanie przy niewielkim nakladzie pracy w stosunku do tych lamp co podales linka
Kowi87 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 bez sensu z racji tego że kupujesz nowe brzydkie lampy(pewnie dlatego chcesz je kupić bo czarne) za 600zł i wysyłasz je na przeróbke do gwertego i płacisz kolejny raz, kup tanie DEPO, albo angole poliftowe(100zł/szt), w tym i w tym efekt taki sam na koniec, a cena bez porównania finalnie
Mario82A4 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Ale trzeba przyznać że czarne lampy świetnie wyglądają , A co na to sam Gwerty ?? może on sie wypowie ?? Masz może jakieś zrobione lampy na sprzedaż ?
Gwerty Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 a co mam powiedzieć. pod wzgle4dem swiecenia to bez roznicy zespolone czy dzielone. jedne i drugie mozną zrobić na porzednych projektorach bixenonowych. a co do wyglądu to wszystko zalezy od ciebie czego oczekujesz p&p . czy je4stes w stanie podciac błotnik i dolutowac kostki wtedy zeslonoe. w tej chwili mam dzielone lampy in pro na warsztacie. moge zrobic z nich bixenon z polerowanymi kloszami z nałozonym uv i utwardzeniem powierzchni płynnym szkłem za 600zł( czarne kierunki w komplecie.)
Mario82A4 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Masz może jakąś fote jak mogą wyglądąć takie lampy ? I ile za ciemne bixy z światłami do jazdy dziennej na lampach zespolonych ??
Gwerty Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 to nie miejsce na takie typu pytania. w dziale giełda jest wątek o sprzedazy bixenonów,ewentualnie pw, tu sprawy techniczne.
cys Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Jak wygląda sprawa z zamalowanie odbłyśnika od długich. Będzie wstawione dzienne H7 led, będzie to dawało wystarczające światło, czy jednak trzeba zostawić odbłyśnik
Kowi87 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Jak wygląda sprawa z zamalowanie odbłyśnika od długich.Będzie wstawione dzienne H7 led, będzie to dawało wystarczające światło, czy jednak trzeba zostawić odbłyśnik dzienne LED daja wyraźne światło dzieki własnie odbłyśnikowi, jak go zamalujesz to bedą takie punkciki tylko widoczne:thumbdown:
cys Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Czyli odbłyśnik zostaje. Dzięki za info Fajne liście Ci się trafiły ---------- Post dopisany 04-11-2013 at 14:59 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2013 at 11:59 ---------- A jak wygląda rozklejanie lamp po klejeniu tym szczeliwem wurth'a? Przerabiał już ktoś ten temat?
Gwerty Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 jak jest sklejone bez primeru to pójdzie. jak był primer to będzie gorzej to ponownie rozkleić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się