Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] A4 3.0 Tdi By Orzeł, 381Ps/726Nm By Dynosoft, Gwint -Black B*tch-


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Muszę ci przyznać, że twoje Audi robi wrażenie :wink: Bardzo ładny silnik! :naughty: Jak by to było moje Audi to pomalował bym tylko na czerwono znaczki S-line ;)

Opublikowano
żyje żyje :), poza kolejnymi kilometrami na liczniku nic się nie zmienia ;). Jakoś brak czasu i chęci...... nie to co kiedyś :). Ostatnio bawiłem się aplikacją w telefonie i udało mi się uzyskać taki czas :)

http://img839.imageshack.us/img839/5654/ju0l.jpg

Czyli jak widać moc nadal jest - wymiana co 10 kkm oleju i filtrów ma swoje korzyści i autko śmiga bez problemów ;) (wynik pewnie jest zbyt optymistyczny, ale ostatnio w kamieniu było 13.2 na 1/4 czyli tak jak przed rokiem :))

Skoro już piszemy to może ktoś mi podpowie......

Czasem przy zjeżdżaniu z krawężnika (duży skok amorka) słychać jakby skrzypienie / pusty stuk z przodu w zawieszeniu. Zmieniłem górne mocowanie amortyzatora, byłem na szarpakach i nigdzie nie ma żadnego luzu, a stuk nadal czasem jest. Chciałem zmienić gumy na stabilizatorach (przód i tył), ale w ASO kupić można tylko całe stabilizatory.... a to mi się nie uśmiecha, szukałem samych gum i nigdzie nie występują. Może ktoś wie czy pasują od B7 np. ? albo ktoś miał podobnie i wie co to może być?

Zgłębiłem temat drgań na kierownicy (u mnie tylko przy 19" kołach przy prędkości 100-130 km/h) i okazało się, że audi problem rozwiązało po 2010 roku (tuleje na wahaczu "bananie" zostały zmienione). Kupno 2 nowych wahaczy to 1800 pln w ASO :D. Ja jednak znalazłem alternatywę - tuleje poliuretanowe :). Efekt? Po wymianie na kierownicy nie ma żadnych drgań i auto precyzyjniej się prowadzi. (Wyważałem koła kilka razy, zmieniałem na inne i ciągle kierownica lekko drgała, ale tylko na 19, przy 18 zimowych problemu nie ma). Dla potomnych:

seryjna tuleja, która prawdopodobnie wpada w rezonans i przenosi to na kierownice:

http://img21.imageshack.us/img21/6025/ckm2.jpg

seria vs poliuretan:

http://img197.imageshack.us/img197/9789/vnwh.jpg

:) gdyby ktoś miał pytania i ten sam problem to chętnie pomogę. Dodam tylko, że to samo miałem w B7 (na 18 nic, na 19 już kierownica drgała, czemu ja wcześniej nie wpadłem na pomysł z tymi tulejami......)

gdzie je kupiłeś i ile pln kosztowały?

Opublikowano

381ps to tyle co w RS4 B5 :decayed: gratulacje:hi:

Opublikowano

No wynik na prawde mega

Opublikowano

Orzełek a nie myślałeś kiedyś o dorzuceniu jakiegoś podtlenku azotu? :naughty:

Lata kilka TDI'ków z dopalaczami więc u Ciebie też mógłby zagościc. Strzał 70ps prostuje ładne 450ps z 3 litrowego diesla :> ?

Opublikowano
Orzełek a nie myślałeś kiedyś o dorzuceniu jakiegoś podtlenku azotu? :naughty:

Lata kilka TDI'ków z dopalaczami więc u Ciebie też mógłby zagościc. Strzał 70ps prostuje ładne 450ps z 3 litrowego diesla :> ?

trzeba sobie zadać pytanie czy jest to potrzebne ;) - mi wystarcza to co jest, a podtlenek to chwilowy zastrzyk mocy przydatny bardzo sporadycznie :)

Opublikowano
381ps to tyle co w RS4 B5 :decayed: gratulacje:hi:

Tylko że manto dostanie od RS4 B5 ;)

Opublikowano
381ps to tyle co w RS4 B5 :decayed: gratulacje:hi:

Tylko że manto dostanie od RS4 B5 ;)

które RS4 B5 z 381ps robi ćwiartke na poziomie ~12.7sek? może lepiej które RS4 B7 ze zdrowymi 420ps mogą na taki czas pojechać?

Orzełek a nie myślałeś kiedyś o dorzuceniu jakiegoś podtlenku azotu? :naughty:

Lata kilka TDI'ków z dopalaczami więc u Ciebie też mógłby zagościc. Strzał 70ps prostuje ładne 450ps z 3 litrowego diesla :> ?

trzeba sobie zadać pytanie czy jest to potrzebne ;) - mi wystarcza to co jest, a podtlenek to chwilowy zastrzyk mocy przydatny bardzo sporadycznie :)

oczywiscie ze 380ps wystarczy do jazdy na codzień aż za bardzo, ale mając kilka dodatkowych "sztucznych" koni można by powalczyć o jakąś dobrą 12-nastke w sezonie 2014 na zawodach w kamieniu :P

Opublikowano

nigdy nie bawiłem się z nitro i raczej nie zamierzam :). Co do tego sezonu to nie wiem czy się pojawię bo trzeba w końcu zmienić priorytety w życiu ;)

Opublikowano
nigdy nie bawiłem się z nitro i raczej nie zamierzam :). Co do tego sezonu to nie wiem czy się pojawię bo trzeba w końcu zmienić priorytety w życiu ;)

Masz rację i popieram w 100%

czyli co w tym sezonie w środek będziesz inwestował ?

:grin:

Opublikowano

raczej w fundamenty :P

---------- Post dopisany 27-02-2014 at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2014 at 07:11 ----------

Wiosna coraz bliżej, więc pora na przymiarki :)

20140227_152648.jpg

20140227_152657.jpg

Jak wam się podoba?

Jak zwykle w rzeczywistości felga wygląda o niebo lepiej niż na zdjęciu.

Na tą chwile mam do wyboru takie 3 opcje:

oe_vs_rs_vs_a8.jpg

które byście wybrali?? :)

Opublikowano

ee tutaj wygląda najlepiej- tak dostojnie

20140227_152648.jpg

:wink:

Opublikowano

mi też się ta opcja najbardziej podoba

Opublikowano

Orzeł, wrzucałeś gdzieś filmik jak chodzi wydech? Ile można się spodziewać mocy na seryjnym turbo + zrobiony wydech + wyjęty DPF? Orientujesz się może jak tiptronicki znoszą takie mody?? :hi:

Opublikowano
Zakladaj ROTORY :wink:

niestety ROTORów w garażu nie mam :) tylko te 3 kpl, które załączyłem na zdjęciu ;)

ee tutaj wygląda najlepiej- tak dostojnie

http://s14.postimg.org/5mlpr8kdp/20140227_152648.jpg

:wink:

Popieram :wink: Czy to fela z A8 ?

Dokładnie tak 9x19 et 33 - leży perfekcyjnie :)

Orzeł, wrzucałeś gdzieś filmik jak chodzi wydech? Ile można się spodziewać mocy na seryjnym turbo + zrobiony wydech + wyjęty DPF? Orientujesz się może jak tiptronicki znoszą takie mody?? :hi:

tak chodzi wydech:

seryjne turbo przy zdrowym silniku + FMIC + wydech to 330-340 PS, z tego co wiem to tiptronick bez problemu sobie z tym radzi :)

Opublikowano

Jak dla mnie to moga byc te :wink:

20140227_152648.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...