Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wielkie dzięki za pomoc

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
w zimie to i 1.6 będzie mielić :decayed: jak ktoś dłubie ośkę na 200+ to chyba ma jakieś pojęcie o jeździe i wie co robi :wink: nie ma co ukrywać, że większość nowych aut ma sporą moc w serii a tdizle spory moment i jakoś ludzie tym jeżdżą i nie wymieniają opon raz w miesiącu :wink:

Ale wszędzie teraz mają seryjnie elektronike typu ASR czy inne trzy litery mocno ingerującą w napęd...

Opublikowano

to trzeba zrobić LC i obniżyć/ogranczyć Nm na pierwszych 2 biegach

Opublikowano

No tak ale to kolejne dłubanie i nie wiadomo co na to starsze sterowniki..Mocne ośki fajne ale w trasie i to latem :wink::cool:

Opublikowano

Ale auto ma byc fajne caly czas a nie tylko w lecie i na trasie wiec sorry ale tylko 4x4 i najlepiej stale bo haldex nawet elektroniczny potrafi zrobic dziwna rzecz...wiem bo jedze i takim i takim i czasami S3 idzie jak tylno napedowa 300 konna fura...

Opublikowano

O tam juz nie udawajcie że nie lubicie jak opony sie smieja na 1,2 czy 3 :decayed: i obrotek idzie do góry nie współmiernie do prędkości.

Opublikowano

ja nie znam w ogole takiego zjawiska ;d

Opublikowano
002

115

020

118

031

032

033

034

093

jeszcze ktoras z zaplonem

jeszcze jedno pytanko co do tych numeracji kodów , czy mógłby ktoś z was opisać za co który odpowiada lub może linka do jakieś tabeli z opisem , jeszcze jedno w jaki dział wstawić logi do wglądu na tym forum

Opublikowano
ja nie znam w ogole takiego zjawiska ;d

+1

Opublikowano
Mam pytanko, ile mogę uzyskać programem nie jakimś hardkorowym, tylko takim normalnym z 1.8T 150PS... NA 180PS myślę że da radę , prawda?:)

Kolego poczytaj troszkę ten wątek a wiele się dowiesz.

Opublikowano

Da rade nawet 200 ale wszystko musi byc sprawne na 100%

Opublikowano

Kamil spoko ziom. Turbawki to chinole, ale są sprawdzone. :thumbup1:

Opublikowano
Kamil spoko ziom. Turbawki to chinole, ale są sprawdzone. :thumbup1:

Czyli warto zaryzykować? Zrobiłbyś pod to kolektor wydechowy, TIP i DP? :)

---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ----------

Ktoś w ogóle z forum montował takie coś?

Opublikowano

Czeka właśnie jedno b6 na montaż j/w. Jeżdżą te turbiny już w ładnych kilku samochodach. Ja zresztą też mam zamiar się w nią zaopatrzyć tylko wpierw muszę silnik wsadzić.... :decayed:

Opublikowano
Czeka właśnie jedno b6 na montaż j/w. Jeżdżą te turbiny już w ładnych kilku samochodach. Ja zresztą też mam zamiar się w nią zaopatrzyć tylko wpierw muszę silnik wsadzić.... :decayed:

No tak, na samej suszarce nie pojeździsz. :polew:

To zapodasz zapewne jakąś fotorelację z projektu?

Opublikowano

Panowie pytanie mam.

Moje 1.8T nie mialo mocy, winowajcą byla pompa paliwa (dawala niecale 2.8 bara) oraz padnieta przeplywka.

Pompe kupilem seryjną (po za 230ps nie bede w przyszlosci wychodzil wiec walbro nie bylo sensu kupować) i teraz pytanie jaką przeplywkę kupić?

Bo slysze opinie zeby kupić zwyklą jak do mojego 1.8t a inny mowią zeby kupic przeplywkęod S3 (perspektywa na wieksz moce)

Są rozne na allegro przeplywki w roznych cenach, wiadomo ze te za 80-150zl to odpadaja.. ale iinne w przedziale 200-300zl?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...