kkrawat Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 w zimie to i 1.6 będzie mielić jak ktoś dłubie ośkę na 200+ to chyba ma jakieś pojęcie o jeździe i wie co robi nie ma co ukrywać, że większość nowych aut ma sporą moc w serii a tdizle spory moment i jakoś ludzie tym jeżdżą i nie wymieniają opon raz w miesiącu Ale wszędzie teraz mają seryjnie elektronike typu ASR czy inne trzy litery mocno ingerującą w napęd...
Marc!n Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 to trzeba zrobić LC i obniżyć/ogranczyć Nm na pierwszych 2 biegach
kkrawat Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 No tak ale to kolejne dłubanie i nie wiadomo co na to starsze sterowniki..Mocne ośki fajne ale w trasie i to latem
Venom666 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Ale auto ma byc fajne caly czas a nie tylko w lecie i na trasie wiec sorry ale tylko 4x4 i najlepiej stale bo haldex nawet elektroniczny potrafi zrobic dziwna rzecz...wiem bo jedze i takim i takim i czasami S3 idzie jak tylno napedowa 300 konna fura...
Łukasz13 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 O tam juz nie udawajcie że nie lubicie jak opony sie smieja na 1,2 czy 3 i obrotek idzie do góry nie współmiernie do prędkości.
pioteros Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 ja nie znam w ogole takiego zjawiska ;d
hopek03 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 002115 020 118 031 032 033 034 093 jeszcze ktoras z zaplonem jeszcze jedno pytanko co do tych numeracji kodów , czy mógłby ktoś z was opisać za co który odpowiada lub może linka do jakieś tabeli z opisem , jeszcze jedno w jaki dział wstawić logi do wglądu na tym forum
Łepski Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 jeszcze jedno w jaki dział wstawić logi do wglądu na tym forum VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
kkrawat Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 ja nie znam w ogole takiego zjawiska ;d +1
hopek03 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 zrobiłem z kolegą logi proszę rzucić okiem jak to wygląda poniżej link do tematu http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/analiza-logow-a4-b6-1-8-t-bex-281547/
Karol_Quattro Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Mam pytanko, ile mogę uzyskać programem nie jakimś hardkorowym, tylko takim normalnym z 1.8T 150PS... NA 180PS myślę że da radę , prawda?
Tabasko Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Mam pytanko, ile mogę uzyskać programem nie jakimś hardkorowym, tylko takim normalnym z 1.8T 150PS... NA 180PS myślę że da radę , prawda? Kolego poczytaj troszkę ten wątek a wiele się dowiesz.
Dev Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Da rade nawet 200 ale wszystko musi byc sprawne na 100%
omzig Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Co myślicie o sprzedawcy i tej turbinie do 1.8t? www.performance.k64.pl SKLEP k64.pl - turbiny gt35 repliki , zawory wastegate blow off , mbc www.garage.pl
bakuś Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Kamil spoko ziom. Turbawki to chinole, ale są sprawdzone.
omzig Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Kamil spoko ziom. Turbawki to chinole, ale są sprawdzone. Czyli warto zaryzykować? Zrobiłbyś pod to kolektor wydechowy, TIP i DP? ---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- Ktoś w ogóle z forum montował takie coś?
bakuś Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Czeka właśnie jedno b6 na montaż j/w. Jeżdżą te turbiny już w ładnych kilku samochodach. Ja zresztą też mam zamiar się w nią zaopatrzyć tylko wpierw muszę silnik wsadzić....
omzig Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Czeka właśnie jedno b6 na montaż j/w. Jeżdżą te turbiny już w ładnych kilku samochodach. Ja zresztą też mam zamiar się w nią zaopatrzyć tylko wpierw muszę silnik wsadzić.... No tak, na samej suszarce nie pojeździsz. To zapodasz zapewne jakąś fotorelację z projektu?
MrTea Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Panowie pytanie mam. Moje 1.8T nie mialo mocy, winowajcą byla pompa paliwa (dawala niecale 2.8 bara) oraz padnieta przeplywka. Pompe kupilem seryjną (po za 230ps nie bede w przyszlosci wychodzil wiec walbro nie bylo sensu kupować) i teraz pytanie jaką przeplywkę kupić? Bo slysze opinie zeby kupić zwyklą jak do mojego 1.8t a inny mowią zeby kupic przeplywkęod S3 (perspektywa na wieksz moce) Są rozne na allegro przeplywki w roznych cenach, wiadomo ze te za 80-150zl to odpadaja.. ale iinne w przedziale 200-300zl?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się