krzysiekml 19 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 wylot masz fi50 przy k03 i tym podobnych więc jak uważasz im wyższy boost tym temp. rośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Z tym fmicem to widze nie taka prosta sprawa przy turbo 50->ic 63,5 jeśli ma to sens, a jak nie to 50-50, a z drugiej większa średnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Bjoern ja mam u siebie icka 230 i nie zauważyłem żadnego laga a w danym momencie robiłem tylko to wiec mialem porównanie przed i po. Co prawda robil mi to Grzesiu więc jestem pewien że dolozyl wszelkich starań aby było zrobione zgodnie ze sztuką ale jak Ci ktos zrobi porządnie to będzie git. Temperatura w dolocie mi spadla znacząco Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 3 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Z tym fmicem to widze nie taka prosta sprawa przy turbo 50->ic 63,5 jeśli ma to sens, a jak nie to 50-50, a z drugiej większa średnia? Ja zrobiłem to tak...od k03 do ic jest 50 cały odcinek a wylot na 63 mm cały odcinek do przepustnicy........ Stara szkoła twierdziła od turbo do ic taka średnica jak wylot z turbo a od ic do przepustnicy średnice przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Tak też myślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Siema, z jakich kodów silnika moge kupić tłoki z 2.0 tfsi na stokera? Wiem że od 2.0 200ps z b7 ale jakie jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Np axx, cdl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Do tego możesz jeszcze szukać z BWA i BPY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Z tym fmicem to widze nie taka prosta sprawa przy turbo 50->ic 63,5 jeśli ma to sens, a jak nie to 50-50, a z drugiej większa średnia?Ja zrobiłem to tak...od k03 do ic jest 50 cały odcinek a wylot na 63 mm cały odcinek do przepustnicy........ Stara szkoła twierdziła od turbo do ic taka średnica jak wylot z turbo a od ic do przepustnicy średnice przepustnicyMoim skromnym zdaniem nic tym nie ugrasz, całość robisz na 63mm i jest ok. Edytowane 14 Października 2015 przez krzysiekvtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 nie zaszkodzi (bo nic nie polepszy) jak srednica rury turbo-ic bedzie nawet taka sama jak wylot z turbo, zmniejsza sie niepotrzebna jeszcze na tym odcinku pojemnosc ukladu, powietrze sprezone ulega schlodzeniu dopiero w chlodnicy (i rozprezeniu) wtedy wylot z ic w strone przepustnicy bedzie jak najbardziej potrzebny o srednicy takiej jak przepustnica (wieksza tez nie ma sensu bo po co, skoro nic nie da bo dlawikiem bedzie sama przepustnicaale wiadomo dla kogos kto to spawa, najlatwiej zrobic calosc w jednej srednicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Marcin, powiedz mi jakiego icka wkładałeś do siebie jakie wymiary. Dlaczego ąz takie duże wtryski? Muszę przy takich modach i normalnej jeździe dawać chłodnice oleju? Ile ona ma rzędów i jak i jaki dałeś adapter pod filtr? Masz jakies foty wydechu? Zależy mi żeby i mój był cichy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 nie zaszkodzi (bo nic nie polepszy) jak srednica rury turbo-ic bedzie nawet taka sama jak wylot z turbo, zmniejsza sie niepotrzebna jeszcze na tym odcinku pojemnosc ukladu, powietrze sprezone ulega schlodzeniu dopiero w chlodnicy (i rozprezeniu) wtedy wylot z ic w strone przepustnicy bedzie jak najbardziej potrzebny o srednicy takiej jak przepustnica (wieksza tez nie ma sensu bo po co, skoro nic nie da bo dlawikiem bedzie sama przepustnica ale wiadomo dla kogos kto to spawa, najlatwiej zrobic calosc w jednej srednicy Może i trochę w tym racji jest ale różnice w zaden sposób nie są odczuwalne co do wykonania nawet na rękę bo materiał tańszy samochód ja na dniach wykonam i tak całość 63mm układ wypełni się i tak szybko i tak w tym bardziej ze k03rs2 wleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) nie zaszkodzi (bo nic nie polepszy) jak srednica rury turbo-ic bedzie nawet taka sama jak wylot z turbo można też zrobić 63 z obu stron i przy turbo zastosować redukcję, przynajmniej będzie większa rura na przyszłe turbo, nie? No to podsumowując będę brał 550x230x65 czy 750x230x65 z wlotam/rurami 2,5" i będzie git? ooo Krzysiek też takie turbo planuję w przyszłości, od gregora bierzesz? ile on za takie woła? Edytowane 14 Października 2015 przez bjoern Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 nie zaszkodzi (bo nic nie polepszy) jak srednica rury turbo-ic bedzie nawet taka sama jak wylot z turbomożna też zrobić 63 z obu stron i przy turbo zastosować redukcję, przynajmniej będzie większa rura na przyszłe turbo, nie? No to podsumowując będę brał 550x230x65 czy 750x230x65 z wlotam/rurami 2,5" i będzie git? ooo Krzysiek też takie turbo planuję w przyszłości, od gregora bierzesz? ile on za takie woła?[/size] Dokładnie redukcja 63/51 1.5bara i aby syczy turbo gregora a cenę to juz z nim sobie dogaduje nie chce za kogos cennika dawać. Co do rdzenia masz zamiar na torze latac? A ścigać się na 1/4 raz za razem? Ze myślisz o 700x... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 750x230x65 to byłby raczej wymiar całkowity, nie? no to już wiem czego szukać 1/4 mili kto wie spoko, z tym turbo to dalszy plan a on wiesz może czy przyjmuje stare turbo w rozliczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 To zalezy jaki stan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Na wiosnę planuję podnieść moc w swoim 1.8T. Cel to 450-500Ps Jaką turbinę założyć żeby jej potencjał był dobrze wykorzystany a przy okazji turbo wstawało z jak najniższych obrotów ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Borg warner efr. Model wybierz sobie w zaleznosci od tego jaki zapas chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 nie lepiej rezac wiekszą pojemność (inny silnik) ?dasz duze turbo zeby osiagnac taka moc, a bedzie wstawalo powyzej 4 tys dopiero bo pojemnosc niewielka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Nie chcę innego silnika, poza tym Marcina opis zmotywował mnie do zrobienia strokera na 2.0 Co do zakładania turbo z zapasem to też takiego nie chcę bo będzie to kosztem późniejszego wstawania a ja chcę dążyć do jak najmniejszego laga.. więc te 500Ps to jest górna granica tego co chcę osiągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się