Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

dobra dzięki za info właśnie wstałem i idę kończyć. Jestem ciekawy jaki dźwięk wyda stożek pod obciążeniem :mysli: Bez obciążenia DV nie było praktycznie wogóle słyszalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Maciek-nie spinaj się z odseparowaniem stożka od gorącego powietrza, bo powietrze wychodzące z turbiny i tak jest gorące i przechodzi przez IC, więc tu się skup na dobrym dopływie powietrza na IC :wink4: przy standardowym IC będzie temp. ok. 20* wyższa od otaczającej i choć byś nie wiem, jak schłodził powietrze ze stożka-stock IC nie da rady schłodzić tego niżej :wink4:

przed startem mozna stożek i IC potraktowac gaśnicą śniegową :wink4: :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie kończę jutro z rana odseparowywanie stożka od turbiny i mam pytanie czy lepiej jest zainstalować stożek suchy (taki posiadam na stanie) czy jechać jutro na giełdę i brać mokry ? Boję się że mokry może mi uwalić przepływkę która łączy się bezpośrednio z filtrem. Czy warto jest dać uszczelkę pomiędzy szczyt blachy separującej a maskę czy to zbędny bajer bo zimne powietrze i tak będzie ssane z dołu? Zrobiłem osłonę pomiędzy podłużnicą a plastikowym nadkolem pod stożkiem. Zrobić ją jako całościówkę czy tak jak mam teraz z szczeliną ok 8cm od błotnika jako dolot zimnego powietrza ?

jak bedziesz wszystko montował to załóz tez ten pierwszy element który łączy dziure nawiewu w pasie przednim z puszka filtra. podetnij go delikatnie od dołu bo bedzie ci zawadzał o tipa ale koniecznie go załóż. Podczas jazdy robi niezły przeciąg w komorze gdzie bedzie filtr stożkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odseparowanie filtra od gorącego powietrza też jest ważne, bo przekłada się na temp. w układzie potem dalej, a co za tym idzie na temp. wpadającą do silnika. Tym bardziej w upalne lato gdzie pod maską panują spore temp. Bo różnica jest duża, czy turbo zassa powietrze o temp. 50st. czy zassa powietrze o temp. 20st. Cooler ma więcej roboty i sobie nie poradzi po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz wszystko montował to załóz tez ten pierwszy element który łączy dziure nawiewu w pasie przednim z puszka filtra. podetnij go delikatnie od dołu bo bedzie ci zawadzał o tipa ale koniecznie go załóż. Podczas jazdy robi niezły przeciąg w komorze gdzie bedzie filtr stożkowy.

jestem po pierwszej jeździe testowej zaraz dołożę dzięki za info. :good:

Odseparowanie filtra od gorącego powietrza też jest ważne, bo przekłada się na temp. w układzie potem dalej, a co za tym idzie na temp. wpadającą do silnika. Tym bardziej w upalne lato gdzie pod maską panują spore temp. Bo różnica jest duża, czy turbo zassa powietrze o temp. 50st. czy zassa powietrze o temp. 20st. Cooler ma więcej roboty i sobie nie poradzi po prostu.

Zrobiłem 2 ściany dolną (niepełną) i od strony turbo całościową od kielicha prawie do pasa przedniego. Mruczy bardzo ładnie ale dźwięk z DV jest dużo cichszy niż z blow offa. W środku nic nie słychać ale może to i lepiej bo to parskające ustrojstwo zaczęło mi działać na nerwy.

Jeszcze ponawiam pytanie o uszczelkę. Czy dawać ją pomiędzy ścianę od strony turbo a maskę czy dać sobie spokój ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górna ściana jest tak samo ważna jak boczna. Bo jak jej nie ma to gorące powietrze z kolektora, turba i wydechu unosi się do góry pod maskę i i tak filtr je zasysa. Zobacz sobie kiedyś przy ściągniętym pasie przednim jak to wygląda kiedy maska jest zamknięta. Stanie się to oczywiste że górna osłona/lub uszczelka do maski jest niezbędna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze to jakoś wykombinować bo wszystkie uszczelki od drzwi są wciskane od boku. Musze albo zagiąć osłonę pod kątem prostym albo znaleźć uszczelkę mocowaną czołowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość starych aut miała uszczelki do czołowe, jak golf II, jakiś stary passat itp. Jedź na szrot to dostaniesz stos takich uszczelek w dobrym stanie za 5zł :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety golf ma mocowaną bocznie. Będziemy kombinować. Rozważam też montaż uszczelki do bramy garażowej. Jest ona wyższa jednopłatowa i nie trzeba idealnie dopasowywać wysokości ścianki do maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro plastiki i przewody pod maską dają radę, to gruba guma też wytrzyma.

CoLo, daj jakiś link na ten suchy stożek. Gdzie kupiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poniedziałek powinienem mieć aluminiową taśmę termoizolacyjną to zakleję nią szczeliny między kielichem a przegrodą. Mam nadzieję że wyjdzie profi. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poniedziałek powinienem mieć aluminiową taśmę termoizolacyjną to zakleję nią szczeliny między kielichem a przegrodą. Mam nadzieję że wyjdzie profi. :wink4:

Wrzuć jakieś foty przegrody dla potomnych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro plastiki i przewody pod maską dają radę, to gruba guma też wytrzyma.

CoLo, daj jakiś link na ten suchy stożek. Gdzie kupiłeś?

http://www.amsoil.com/

sam sciagalem z usa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o wywaleniu secondory air injection i zaślepieniu bloku silnika :mysli: Chłopaki z TTKlub tak robią

Czy będą jakieś nieporządane skutki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o wywaleniu secondory air injection i zaślepieniu bloku silnika :mysli: Chłopaki z TTKlub tak robią

Czy będą jakieś nieporządane skutki :mysli:

nie jestem w 100% pewny, ale chyba Maniusiek28 coś takiego robił :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć nic nie daje a tylko miejsce zajmuje. A Forge sprzedaje do tego zaślepki na blok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć nic nie daje a tylko miejsce zajmuje. A Forge sprzedaje do tego zaślepki na blok

jak nic nie daje :wink4: wyrównuje podciśnienie w komorze zaworów, zanim silnik osiągnie temperaturę i m/in pozwala zassać olej do góry, który będąc jeszcze zimnym, jest gęściejszy :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...