Remik-A4 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Chciałbym oddać auto na zrobienie programu w firmie compsport znajdującej się z bielsku. Nie dzwoniłem tam jeszcze może ktoś wie jaki jest koszt takiej zabawy ? Chodzi mi tylko o program w mechanice nie mam zamiaru nic mieszać. Zastanawiam się też jak odbije się to na wzroście spalania w czasie normalnej jazdy o butowaniu nie mowie wtedy to oczywiste ,że poleci do góry. Kolego poszukaj w necie zapisów na grupowy. Ja się umowiłem przez a3-club.net. Płacisz wtedy ok.1000zl i masz w tym hamownie przed i po. Jeśli chodzi o spalanie - nie zauważyłem dużych zmian. Za to wzrost mocy o 45KM i 60Nm rekompensował każdy dodatkowy grosz wydany na paliwo. 45KM po programie chyba zartujesz :gwizdanie: masz wykres ?
Buba Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 nie śmiej się ale zdarzają się takie bonusy ale wykres przed i po wyjaśni wszystko :gwizdanie chociaż i tak pewnie zaraz odpowie, że mu nie robili pomiarów
peya81 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Chciałbym oddać auto na zrobienie programu w firmie compsport znajdującej się z bielsku. Nie dzwoniłem tam jeszcze może ktoś wie jaki jest koszt takiej zabawy ? Chodzi mi tylko o program w mechanice nie mam zamiaru nic mieszać. Zastanawiam się też jak odbije się to na wzroście spalania w czasie normalnej jazdy o butowaniu nie mowie wtedy to oczywiste ,że poleci do góry. Kolego poszukaj w necie zapisów na grupowy. Ja się umowiłem przez a3-club.net. Płacisz wtedy ok.1000zl i masz w tym hamownie przed i po. Jeśli chodzi o spalanie - nie zauważyłem dużych zmian. Za to wzrost mocy o 45KM i 60Nm rekompensował każdy dodatkowy grosz wydany na paliwo. 45KM po programie chyba zartujesz :gwizdanie: masz wykres ? Proszę Cię bardzo: seria: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43f883a8b2068e62.html chip: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cfe16c6f95fe2ec.html A tu masz mój wątek jak próbowałem ogarnąć czemu to 1,8T nie jechał jak trzeba. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=106464.0 Poczytaj sobie, może Ci się przyda bo widzę, że również masz AVJ i chyba jeszcze nie wiesz na co stać ten silniczek
Dev Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 jakie masz oznaczenie turbiny która siedzi w aucie ???? mi sie wydaje że jest tam: 53039700073, ori: 06B 145 703 B jezeli tak, to osiagniecie 200kM nie jest problemem :> :> :>
Remik-A4 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Peya81... poczytalem i musze przyznac, ze niemozliwe stalo sie mozliwe
wustyle Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Pejka, a co Ty masz takie niskie wartosci predkosci?
gregory Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Peya fajne kreseczki, wprost można powiedzieć wzorowe, zarówno seria jak i chip 200KM można zrobić na K03. Nowsze 1.8T jak AVJ,AWT radzą sobie nieźle z programami mimo, że mechanicznie są słabsze od starszych braci. Nadrabiają jednak nowszą elektroniką, przez co można je dokładniej wystroić i wyniki też są bardzo dobre. Swoją drogą można by poskładać idealne 1.8T używając starszych podzespołów mechanicznych i nowszej elektroniki, taka hybryda Efekt byłby pewnie super
Pawel_M Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Czy ktoś ma informacje dotyczące wysokości krzywek wałków rozrządu z 1.8 ADR ?? koło kwietnia będę zakładał takie troszkę większe k04 ( hybryda ) i jeżeli krzywki na wałkach które leżą w garażu nie są wytarte to bym je założył. Mam jeszcze jedno pytanie, aktualnie mam założonego tip-a od Bakusia i jak wiadomo średnica wlotu k03 i k04-15 to ( teraz dokładnie nie pamiętam ) ale powiedźmy około fi 44 natomiast moje turbo ma dolot około fi 51-52 więc i tak muszę tego tipa przerabiać lub zrobić nowego i teraz pytanie... Średnicę tip-a przy przepływce zostawić seryjną łącznie z fabryczną obudową i powiedzmy założyć do tego wkładkę czy dać obudowę z VR6 3" ??
gregory Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Wzniosy krzywek wałków: AEB: -ssący 43mm -wydechowy 45,2mm ADR: -ssący 44,8mm -wydechowy 46,25mm Jak będziesz miał K04 to zamknie ci się ori przepływka 70mm i potrzebujesz obudowę 3" . Tak samo najlepiej mieć TIP o wymiarach 52mm - 76mm. Po wymienie obudowy na 3" rzecz jasna od razu strojenie i kalibracja. Masz szczęście bym powiedział bo mam na sprzedaż zarówno 3" obudowę przepływki i TIP-a jak wyżej. Info PW.
Pawel_M Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Wielkie dzięki Gregory za info o wałkach PW poszło...
Dev Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 CoLo ma w swoim "potworze" wałki od ADR-a :gwizdanie: :gwizdanie: z nim pogadaj
udy Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Jak będziesz miał K04 to zamknie ci się ori przepływka 70mm i potrzebujesz obudowę 3" . eeee ja nic nie zmieniałem jeżeli chodzi o przepływkę a mam k04.... czy powinienem :mysli: :naughty: :naughty:
CoLo Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Jak będziesz miał K04 to zamknie ci się ori przepływka 70mm i potrzebujesz obudowę 3" . eeee ja nic nie zmieniałem jeżeli chodzi o przepływkę a mam k04.... czy powinienem :mysli: :naughty: :naughty: Zrob loga z przeplywki...bedziesz wiedzial czy jest OK
Takumi Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Pytanie z innej beczki ... czy jak zamontuje k-04 większe wtryski , wydajniejsza pompkę i IC czy auto mi odpali na tyle żeby jechać wgrać nowy soft ?
Dev Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 bez problemu odpali i bedzie jechac ale nie spodziewaj sie że bedzieś miec choc 1 kM wiecej niz poprzednio auto trzeba najpierw wystroic
Takumi Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 bez problemu odpali i bedzie jechac ale nie spodziewaj sie że bedzieś miec choc 1 kM wiecej niz poprzednio auto trzeba najpierw wystroic Rozumiem myślę ze Aligator mi pomoże wystroić te autko
gregory Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Pytanie z innej beczki ... czy jak zamontuje k-04 większe wtryski , wydajniejsza pompkę i IC czy auto mi odpali na tyle żeby jechać wgrać nowy soft ? Wtryski lepiej założyć przed samym chipowaniem na miejscu. Resztę można spokojnie zakładać wcześniej.
Dev Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 dlaczego ???? :mysli: :mysli: ostatnio wymieniałem na 440ccm auto zrobiło ponad 150 km bez zadnych niespodzianek zuzycie w normie
gregory Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 dlaczego ???? :mysli: :mysli: ostatnio wymieniałem na 440ccm auto zrobiło ponad 150 km bez zadnych niespodzianek zuzycie w normie A po co zawalać sadzą cylindry, świece i turbo? Jak można zamontować na miejscu.
Takumi Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Ja niestety tak nie mogę zrobić bo wszystko od podstaw składam .. i jak na razie auto wygląda tak wiec nie da rady tam podjechać http://img864.imageshack.us/img864/8899/p1040491.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się