grzes1150 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Trzeba by zrobić log z przepływki na ori dolocie i tuż po zmianie na kwas lub silikon. U mnie na ori dolocie zasysa 167g/s i słyszałem od znawców że to jest max przy tej przepływce Kiedyś miałem smaka na silikon Forge ale cena mnie przekonała do pozostania przy ori :grin::grin:
pioteros Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Silikony nawet forga są różne.... Widziałem gdzieś fotki takiego tipa w golfie iv który po paru latach cały popekal Wystukane z Pegasusa
krzysiekml Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Grześ ile masz KM i NM przy tym przepływie 167g/s ?
grzes1150 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Grześ ile masz KM i NM przy tym przepływie 167g/s ? Ostatnio nic nie mierzyłem ale obstawiam granice 200KM/300Nm += uślizg sprzęgła gratis
krzysiekml Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 tak przypuszczałem,na nowym DV co założyłeś ile przepływu przybyło?
OLI_B5 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 przy tipie powinno byc w okolicach 200 z tego co kiedys czytałem
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Trzeba by zrobić log z przepływki na ori dolocie i tuż po zmianie na kwas lub silikon. U mnie na ori dolocie zasysa 167g/s i słyszałem od znawców że to jest max przy tej przepływce Kiedyś miałem smaka na silikon Forge ale cena mnie przekonała do pozostania przy ori :grin::grin: kłamią, idzie na ponad 180g/s
domjenick Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zasysa więcej więc moc napewno cos wzrosnie nie prawda- nie zasysa więcej, zakładając, ze mamy do czynienia z takim samym turbo-jedyne ,co "robi" TIP-to nie powoduje zwężenia wlotu do turbiny, co może powodować zmniejszenie ilości powietrza i redukcje dawki paliwa Przez ECU, ale nawet to w seryjnym aucie nic nie zmieni, bo w ECU jest tolerancja do 20% na każdym czujniku i dopiero po przekroczeniu tej wartości-wyskakuje błąd sytuacja się zmienia, jeśli mamy do czynienia z autem, które poddano dalszym modyfikacjom i wiele rzeczy, które standardowo występują-są wymienione na większe/szersze/o większej przepustowości, et cetera- takie auto ma już najczęsciej zmodyfikowany program sterujący tymi podzespołami i nie można go porównywać do seryjnego z prostej przyczyny-celem takiej modyfikacji jest "wyciśnięcie" mocy maxymalnej a nie pozostawianie marginesu błędu kierowcy, czy różnorodności warunków atmosferycznych i klimatycznych w różnych częściach świata, więc TIP w aucie ze zmodyfikowanymi podzespołami-da efekt, ale takiego samego efektu nigdy nie ujrzymy w aucie seryjnym, z "uniwersalną" wersją softa, bo seryjne doładowanie nie jest w stanie zassać tak mocno, żeby gumowy TIP się drastycznie "zmniejszył" to, że w aukcji jest napisane Wzrost mocy o 5 - 8 KM i 15 - 18 Nm !!!-można uznać za tani chwyt reklamowy, bo ktoś, kto "grzebie" przy autach i je "reza"- dobrze wie, że samo założenie TIPa-nie da wyników, które zrobią "rewolucję" w tuningowaniu aut...
OLI_B5 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 zgadza się , było o tym mówione wyżej:wink:
JUZIU Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Trzeba by zrobić log z przepływki na ori dolocie i tuż po zmianie na kwas lub silikon. U mnie na ori dolocie zasysa 167g/s i słyszałem od znawców że to jest max przy tej przepływce Kiedyś miałem smaka na silikon Forge ale cena mnie przekonała do pozostania przy ori :grin::grin: kłamią, idzie na ponad 180g/s idzie w okolice 200g/s
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 owszem , mówiłem o wartosci po chipie bez innych mocnejszych modyfikacji ta przepływka zamyka sie na 256 g/s (jak pamietam)
JUZIU Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 w po chipie to może i tak ciekawe ile u mnie teraz jest, jak wcześniej mierzyłem to było 178 ale teraz lepiej trzyma doładowanie bo dv miałem rozjebany:decayed:
omzig Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zmienię temat: co sądzicie o tym - Chiptuning VW PASSAT B5 1,8Turbo (2939458807) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
laser32 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Gotowiec bez hamowni - zapomnij!!!!!! u mnie to była totalna porażka, a miało być tak super. Mniej więcej wynik był następujący (na tej samej hamowni): - gotowiec 158KM - po wgraniu serii 177KM - po programie w Fabryce Mocy + TIP + DP 211 KM Wynik mówi sam za siebie. Dodam tylko, że bardzo cięzko było hamować samochód na gotowcu bo co drugi pomiar przeładowywał, a po wgraniu serii wszystkie bolączki ustąpiły. Generalnie nie polecam.
JUZIU Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 na seryjnej K03 osiągnołeś 211km??? i na serii miałeś 177km? troche nie realna ta seria. ciekawe jaki to ma odbicie na drodze??? kolega ma a4 b6 1.8T i też po sofcie+ DP+Tip wypluło mu niby 208km a jak ścigaliśmy sie to równo szliśmy a ja miałem wtedy 193km:decayed: teraz nie hamowałem swojej ale objeżdzam go jak chce. Dodam że startowaliśmy z rolki
laser32 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Nie wiem to poprostu wynik z wykresu, ale mocz jest odczuwalna tak czy siak.
domjenick Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 - gotowiec 158KM - po wgraniu serii 177KM - po programie w Fabryce Mocy + TIP + DP 211 KM . ad1 gotowiec mniej niż seria, nawet z tak dużym doładowaniem, ze cięło? ad2 seria 177 koni??? na pewno nie na seryjnym doładowaniu, pomiędzy 0,45 a 0,60 bara ad3 takie wyniki to się osiąga na K03s -podsumowując-chyba coś z tą hamownią nie tak, a masz wykres od nich?
omzig Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zmienię temat: co sądzicie o tym - Chiptuning VW PASSAT B5 1,8Turbo (2939458807) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Niech ktoś jeszcze się wypowie na temat tego... chyba, że już kolega na swoim przykładzie wyjaśnił wszystko... Więc?
JUZIU Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Kolego o gotowcach były juz setki tematów, jedź do porządnego tunera i tyle. Zrobi Ci soft pod twoje auto i będzie dobrze. To ze jakiś nieudolny "tuner"" wgra Ci tez gotowca to inna sprawa. Także dozbieraj na soft i ogeń
Pawel_M Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Na pewno lepiej pojechać do kogoś ogarniętego żeby zrobił program pod konkretne auto. Nie oszukujmy się, wiele firm wgrywa gotowce i jakoś to chodzi. Jeżeli jest gotowiec z głową napisany to będzie chodził i nic się przez niego nie wysypie - taki program będzie napisany bardziej zapobiegawczo niż strojenie konkretnego motoru przez co na gotowcu przeważnie uzyskiwane parametry są mniej wydajne. Sam jeździłem dość intensywnie przez dwa lata na jakimś programie robionym pod seryjne graty i nic się nie wysypało, dodam tylko że taka sama A4 tyle że 180Ps dostawała baty od moich 150Ps po chipie. Jeżeli chodzi o hamownię w Lublinie to ponoć jest ok, kilku moich znajomych hamowało tam swoje auta i wyniki wydawały się miarodajne czego nie można powiedzieć o wynikach kolegi laser32 Sam hamowni nie sprawdzałem i zapewne nie sprawdzę ponieważ uważam że hamownie jedynie przedstawiają wartości przybliżone nie koniecznie pokrywające się z rzeczywistością a mnie papierowe konie i niutony nie interesują, ważne jest jak auto jedzie w rzeczywistości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się