WhyMe? Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 czyli standard 0.5-0.6 bar-azrób Fmic-a, wtryski, program i co tam jeszcze trzeba i jezdzij jak chcesz to montuj BOV-a, a jak nie to jakis porzadne DV FMIC już jest a wtryski i program szykuje się niedługo
kkrawat Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Whyme prosze cie...jeździsz 150KM serią i chcesz robić psssstt...ja się pytam po co ? babcie chcesz na pasach straszyć....bo rozumiem że masz moc i robisz psstt i jak podjedzie do ciebie coś co ci zrobi "prawdziwe" psst to chociaż nie będzie ci wstyd....Zrób sobie te +-200KM chociaż bez zmiany turbo to cięzko będzie, załóż stożek z 007 i cos tam usłyszysz..i nie rób z poczciwego AEBa jakiegoś GTRa...
roman_tyk Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Panowie zakup downpipe zamiast cata gdzie polecacie, na allegro sprzedaje tylko 1 firma w cenie 350zl
WhyMe? Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Whyme prosze cie...jeździsz 150KM serią i chcesz robić psssstt...ja się pytam po co ? babcie chcesz na pasach straszyć....bo rozumiem że masz moc i robisz psstt i jak podjedzie do ciebie coś co ci zrobi "prawdziwe" psst to chociaż nie będzie ci wstyd....Zrób sobie te +-200KM chociaż bez zmiany turbo to cięzko będzie, załóż stożek z 007 i cos tam usłyszysz..i nie rób z poczciwego AEBa jakiegoś GTRa... Zjedź snickersa bo gwiazdorzysz Trochę sobie to wyolbrzymiłeś za bardzo. Nie mam zamiaru żadnych babci straszyć jak to wcześnie pisałem, ale lepiej przeczytać 2 zdania nie czytając reszty i walnąć posta Miałem już pipera ale za tym idzie tip co idą za tym koszta. Chciałem coś ze smakiem zrobić a nie wieś
grzes1150 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Ja od 3 albo i 4 lat jeżdżę na ProPerfekcie Typ II i ni uja się nic nie dzieje!!!!!Pierdzielą ludzie od rzeczy, bo się naczytają w necie, że "blow off w 1.8t - to niemożliwe!" Przy doładowaniu 1bar, które pewnie będziesz miał przy tych 200KM to będzie się bardzo fajnie sprawował Jak chcesz posłuchać jak syczy to zapraszam do Gliwic Będę miał to na uwadze nie cuduj, pakuj Forge'a 007 Ale bova z forge? Forge Splitter hybryda nie za głośno i 100% bez problemów.
Pawel_M Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Ja od 3 albo i 4 lat jeżdżę na ProPerfekcie Typ II i ni uja się nic nie dzieje!!!!!Pierdzielą ludzie od rzeczy, bo się naczytają w necie, że "blow off w 1.8t - to niemożliwe!" Przy doładowaniu 1bar, które pewnie będziesz miał przy tych 200KM to będzie się bardzo fajnie sprawował Jak chcesz posłuchać jak syczy to zapraszam do Gliwic Będę miał to na uwadze nie cuduj, pakuj Forge'a 007 Ale bova z forge? Forge Splitter hybryda nie za głośno i 100% bez problemów. Jeżeli chodzi o dzwięk " pssst " to forge splittera można śmiało sobie odpuścić testowane w 1.8T i 2.7BT cena duża a dźwięku prawie nie ma. KKrawat chyba trochę przesadzasz, właśnie przy serii będzie słyszalne psssst ale nie będzie mega głośne, dopiero po programie na 1bara jest to dobrze słychać a przy 1.5bara było bardzo słyszalne ( może nawet za bardzo ) i ludzie na ulicy się oglądali. Poza tym nie widzę różnicy czy ktoś ma 150Ps czy zrobi 200Ps bo to i tak ciężkie auto i można powiedzieć że dalej szału nie robi... do jazdy codziennej jest ok ale na ściganie się to dalej za mało....
kkrawat Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Pawel_M dlatego napisałem że z AEB nie zrobi GTRa przy 200KM ale do sprawnego przemieszczania się już wystarcza:) WhyMe czytam cały wątek od początku więc może Ty tez powinieneś... Każdy ma swoje podejście do modyfikowania auta ale tak sobie myslę, że lepiej pozbierać graty typu TIP czy DP dokupic wtryski i jechac na program - tym bardziej że FMIC juz masz więc zacząłeś zabawe...Na seryjnej turbinie po dobrym programie w porównaniu do serii będziesz mega zadowolony i wtedy mozna się bawić w BOVy jeśli nadal bedziesz chciał No ale zawsze mozna iść swoja drogą
WhyMe? Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 No i tak zrobię. Poczekam jeszcze do programu i później coś będę myślał. Jakie wtryski polecacie?
kkrawat Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 do seryjnej turbiny? seryjne wystarcza ewentualnie max 320
WhyMe? Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 do seryjnej turbiny? seryjne wystarcza ewentualnie max 320 Tak żeby wykorzystać dobrze moc. Te wtryski wrzucę, ogarnę jeszcze DP i wydech i program zrobię i to mi starczy ---------- Post dopisany at 14:39 ---------- Poprzedni post napisany at 14:37 ---------- Czyli wtryski z S4 będą dobre?
wampir Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Ją będę mial wtryski 320cc na sprzedaż za 2 tyg. Jakby co to wał na PW.
Booster Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 jakby co to mi jeszcze został jeden komplet wtrysków Boscha 350cc/3bar pasują P&P do AEB
JUZIU Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 jak cos to też mam wtryski od s4 b5 (6sztuk) po taniości sprzedam
pioteros Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 To znaczy ile za sztuke? Wystukane z Pegasusa
OLI_B5 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Panowie na dp to całe 10m bandaza idzie czy ile tego zużyc? Jak grubo to owinac?
Dev Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 a po Ci tam ta szmata ? odizoluj dobrze przewód olejowy i bedzie ok
Dev Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 jasne, ja jezdze non-stop z żółtym kolektorem i turbiną i nic sie nie dzieje
Inkognito Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Ja bym owinal po co Ci tyle ciepla pod maska... A tymbardziej jesli masz stozek nie odgrodzony... Jesli masz 10m to wywin tam wszystko...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się