Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak jest ze sprzęgłem po wirusie - seryjne wytrzymuje czy trzeba wymienić na wzmocnione? Poza tym to da radę osiągnąć samym programem moc rzędu 190 km?

owszem da rade, tylko po co tak męczyc turbo

zreszta wtryski tez beda miały cięzko

Rozumiem. Czyli tak realnie i bezpiecznie ile można wyciągnąć samym programem? 180 km?

wszystko zalezy od kondycji silnika

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

średnio od 175,do nawet 200,ale to tak,jak Rysiek napisał -zależy od silnika :wink4:

Opublikowano

A jak jest ze sprzęgłem po wirusie - seryjne wytrzymuje czy trzeba wymienić na wzmocnione? Poza tym to da radę osiągnąć samym programem moc rzędu 190 km?

Jak nie będziesz co dzień startował ostro z miejsca to nawet w Q seryjne sprzęgło da radę. A jak padnie to wtedy kupisz nowe i wyślesz na kurację do "Radzia" :naughty:

W kwestii LPG po chipie, a tym bardziej po większych modach to znalezienie informacji na forum nie jest tak oczywiste. Nie wiadomo czemu, ale właściciele co bardziej tuningowanych aut chyba wstydzą się przyznawać, że mają LPG. Wielu (szczególnie właściciele "gnojowozów") pogardliwie nazywa takie auta "zapalniczką", "kuchenką gazową" itp. :disgust::sick3:

Ja nie uważam tego za obciach i chętnie poddam temat pod dyskusję. Nawet 300KM w 1.8T bez problemu pojedzie na LPG, ale może niech wypowiedzą się Ci, którzy mają? :gwizdanie:

Opublikowano

Pany ja u siebie zamontowałem ok 3miechów temu LPG a mam 1.8t Bfb seria 163 KM , autko po wirusie wyplulo 183Km i coś ok 260 Nm z tego co pamiętam . Mam STAG-a i jak narazie minimalne były broblemiki wynikające z doboru wtryskiwaczy ale po wynianie i Regulacji cud malina ...

Opublikowano

Ja mam lpg w swoim zmodzonym aucie. W razie pytań chętnie odpowiem :wink4:

To jak mozesz zloguj 13 kanal i powiedz co tam widzisz...

Opublikowano

Kolega kupił 2002r 1.8T AVJ, na razie wycięty katalizator wstawiony downpipe. Autko stanowczo odżyło, turbo zaczęło bardziej agresywnie pompować.

Plan wygląda w ten sposób, że chip poniedziałek / wtorek (miejmy nadzieje ze na 185-200 kuca) i w piątek montaż lpg z takimi bebechami:

- Stag 300 isa2

- 2 reduktory ACR01 z zapasem do ponad 300koni realnej mocy

- wtryskiwacze 4x HANA najmocniejsze

Zdam relacje jak to będzie jeździć, ale powinno zamiatać.

Opublikowano

Kolega kupił 2002r 1.8T AVJ, na razie wycięty katalizator wstawiony downpipe. Autko stanowczo odżyło, turbo zaczęło bardziej agresywnie pompować.

Plan wygląda w ten sposób, że chip poniedziałek / wtorek (miejmy nadzieje ze na 185-200 kuca) i w piątek montaż lpg z takimi bebechami:

- Stag 300 isa2

- 2 reduktory ACR01 z zapasem do ponad 300koni realnej mocy

- wtryskiwacze 4x HANA najmocniejsze

Zdam relacje jak to będzie jeździć, ale powinno zamiatać.

zestaw do V8-TT :)

Opublikowano

Czy jest sens zakładać do B5 AEB tłumik końcowy od S4? Czy podpasuje bez problemów?

Tak się zastanawiam i myślę czy jest sens... :mysli: Zależy mi na przyroście mocy, nie tylko na wyglądzie. Czy to coś da?

Opublikowano

wywal środkowy i wrzuc ostatni od S4

Opublikowano

dzwiek... tylko...

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź ;) I tak mam w planach zderzaki od S4 więc może skuszę się na ten tłumik, żeby to wszystko miało ręce i nogi :good:

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź ;) I tak mam w planach zderzaki od S4 więc może skuszę się na ten tłumik, żeby to wszystko miało ręce i nogi :good:

Mam u siebie założony końcowy od s4 i jestem bardzo zadowolony ponieważ jest różnica po założeniu ale w trasie nie męczy ( oczywiście chodzi o dźwięk ) pasuje p&p oprócz średnicy rury S4 ma 2.5" a 1.8T 55mm więc trzeba sobie zrobić redukcję

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź ;) I tak mam w planach zderzaki od S4 więc może skuszę się na ten tłumik, żeby to wszystko miało ręce i nogi :good:

Mam u siebie założony końcowy od s4 i jestem bardzo zadowolony ponieważ jest różnica po założeniu ale w trasie nie męczy ( oczywiście chodzi o dźwięk ) pasuje p&p oprócz średnicy rury S4 ma 2.5" a 1.8T 55mm więc trzeba sobie zrobić redukcję

A coś poza tym masz zrobionego z tłumikiem?

Opublikowano

Wywalony katalizator i wstawiona rurka, tłumik środkowy seryjny

Opublikowano

Wywalony katalizator i wstawiona rurka, tłumik środkowy seryjny

Masz może jakiś filmik jak to pracuje? :cool1:

normalnie, jest troszeczkę bardziej basowy dźwięk ale turbina lepiej wstaje (przynajmniej u mnie tak było)

Opublikowano

Ogólnie to na uwolnionym wydechu turbo szybciej wstaje. U mnie na przelocie, sztywnym dolocie i na K03 1bar jest już przy 1900Rpm, szybko prawie jak w dieslu, a jedzie do samej góry :)

Opublikowano

Ogólnie to na uwolnionym wydechu turbo szybciej wstaje. U mnie na przelocie, sztywnym dolocie i na K03 1bar jest już przy 1900Rpm, szybko prawie jak w dieslu, a jedzie do samej góry :)

jaka moca i niutonem charakteryzuje sie teraz silnik ?

Masz moze gdzies wykres ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...