Buba Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 A jak jest ze sprzęgłem po wirusie - seryjne wytrzymuje czy trzeba wymienić na wzmocnione? Poza tym to da radę osiągnąć samym programem moc rzędu 190 km? owszem da rade, tylko po co tak męczyc turbo zreszta wtryski tez beda miały cięzko Rozumiem. Czyli tak realnie i bezpiecznie ile można wyciągnąć samym programem? 180 km? wszystko zalezy od kondycji silnika
domjenick Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 średnio od 175,do nawet 200,ale to tak,jak Rysiek napisał -zależy od silnika
adams78 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 A jak jest ze sprzęgłem po wirusie - seryjne wytrzymuje czy trzeba wymienić na wzmocnione? Poza tym to da radę osiągnąć samym programem moc rzędu 190 km? Jak nie będziesz co dzień startował ostro z miejsca to nawet w Q seryjne sprzęgło da radę. A jak padnie to wtedy kupisz nowe i wyślesz na kurację do "Radzia" W kwestii LPG po chipie, a tym bardziej po większych modach to znalezienie informacji na forum nie jest tak oczywiste. Nie wiadomo czemu, ale właściciele co bardziej tuningowanych aut chyba wstydzą się przyznawać, że mają LPG. Wielu (szczególnie właściciele "gnojowozów") pogardliwie nazywa takie auta "zapalniczką", "kuchenką gazową" itp. Ja nie uważam tego za obciach i chętnie poddam temat pod dyskusję. Nawet 300KM w 1.8T bez problemu pojedzie na LPG, ale może niech wypowiedzą się Ci, którzy mają? :gwizdanie:
kajzera Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Pany ja u siebie zamontowałem ok 3miechów temu LPG a mam 1.8t Bfb seria 163 KM , autko po wirusie wyplulo 183Km i coś ok 260 Nm z tego co pamiętam . Mam STAG-a i jak narazie minimalne były broblemiki wynikające z doboru wtryskiwaczy ale po wynianie i Regulacji cud malina ...
rozjemca Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Ja mam lpg w swoim zmodzonym aucie. W razie pytań chętnie odpowiem
CoLo Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Ja mam lpg w swoim zmodzonym aucie. W razie pytań chętnie odpowiem To jak mozesz zloguj 13 kanal i powiedz co tam widzisz...
roman_tyk Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Kolega kupił 2002r 1.8T AVJ, na razie wycięty katalizator wstawiony downpipe. Autko stanowczo odżyło, turbo zaczęło bardziej agresywnie pompować. Plan wygląda w ten sposób, że chip poniedziałek / wtorek (miejmy nadzieje ze na 185-200 kuca) i w piątek montaż lpg z takimi bebechami: - Stag 300 isa2 - 2 reduktory ACR01 z zapasem do ponad 300koni realnej mocy - wtryskiwacze 4x HANA najmocniejsze Zdam relacje jak to będzie jeździć, ale powinno zamiatać.
Buba Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Kolega kupił 2002r 1.8T AVJ, na razie wycięty katalizator wstawiony downpipe. Autko stanowczo odżyło, turbo zaczęło bardziej agresywnie pompować. Plan wygląda w ten sposób, że chip poniedziałek / wtorek (miejmy nadzieje ze na 185-200 kuca) i w piątek montaż lpg z takimi bebechami: - Stag 300 isa2 - 2 reduktory ACR01 z zapasem do ponad 300koni realnej mocy - wtryskiwacze 4x HANA najmocniejsze Zdam relacje jak to będzie jeździć, ale powinno zamiatać. zestaw do V8-TT
Embe Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Czy jest sens zakładać do B5 AEB tłumik końcowy od S4? Czy podpasuje bez problemów? Tak się zastanawiam i myślę czy jest sens... Zależy mi na przyroście mocy, nie tylko na wyglądzie. Czy to coś da?
Embe Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 wywal środkowy i wrzuc ostatni od S4 I co tym osiągnę? Dźwięk? Niewielki przyrost?
Embe Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Dzięki za odpowiedź I tak mam w planach zderzaki od S4 więc może skuszę się na ten tłumik, żeby to wszystko miało ręce i nogi
Pawel_M Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Dzięki za odpowiedź I tak mam w planach zderzaki od S4 więc może skuszę się na ten tłumik, żeby to wszystko miało ręce i nogi Mam u siebie założony końcowy od s4 i jestem bardzo zadowolony ponieważ jest różnica po założeniu ale w trasie nie męczy ( oczywiście chodzi o dźwięk ) pasuje p&p oprócz średnicy rury S4 ma 2.5" a 1.8T 55mm więc trzeba sobie zrobić redukcję
Embe Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Dzięki za odpowiedź I tak mam w planach zderzaki od S4 więc może skuszę się na ten tłumik, żeby to wszystko miało ręce i nogi Mam u siebie założony końcowy od s4 i jestem bardzo zadowolony ponieważ jest różnica po założeniu ale w trasie nie męczy ( oczywiście chodzi o dźwięk ) pasuje p&p oprócz średnicy rury S4 ma 2.5" a 1.8T 55mm więc trzeba sobie zrobić redukcję A coś poza tym masz zrobionego z tłumikiem?
Pawel_M Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Wywalony katalizator i wstawiona rurka, tłumik środkowy seryjny
Embe Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Wywalony katalizator i wstawiona rurka, tłumik środkowy seryjny Masz może jakiś filmik jak to pracuje?
Buba Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Wywalony katalizator i wstawiona rurka, tłumik środkowy seryjny Masz może jakiś filmik jak to pracuje? normalnie, jest troszeczkę bardziej basowy dźwięk ale turbina lepiej wstaje (przynajmniej u mnie tak było)
gregory Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Ogólnie to na uwolnionym wydechu turbo szybciej wstaje. U mnie na przelocie, sztywnym dolocie i na K03 1bar jest już przy 1900Rpm, szybko prawie jak w dieslu, a jedzie do samej góry
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Ogólnie to na uwolnionym wydechu turbo szybciej wstaje. U mnie na przelocie, sztywnym dolocie i na K03 1bar jest już przy 1900Rpm, szybko prawie jak w dieslu, a jedzie do samej góry jaka moca i niutonem charakteryzuje sie teraz silnik ? Masz moze gdzies wykres ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się