Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim zdaniem jest 4 bar w B6. Regualtor masz w filtrze paliwa obok prawego tylnego koła. Zmień filtr i zobaczysz.

Pytanie dlaczego mierzysz? Są jakieś symptomy? Auto traci na mocy? Robiłeś logi?

Jeszcze nie mam wykresu, ale takie tam kreski wyszły z logów przepływki.

korekta_zps8fcc96b6.jpg

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

AJL ma 4bary

Opublikowano
Pany w AJL jest ciśnienie paliwska 3bary czy 4 bary ?,bo dziś mierzyłem i .. wyebało ok.8 bara po odpięciu wężyka nic się nie zmienia na nic nie reaguje,czy jest możliwe że regulator się zaciął czy coś ?

Albo regulator albo manometr

Opublikowano
Pany w AJL jest ciśnienie paliwska 3bary czy 4 bary ?,bo dziś mierzyłem i .. wyebało ok.8 bara po odpięciu wężyka nic się nie zmienia na nic nie reaguje,czy jest możliwe że regulator się zaciął czy coś ?

kolego, gdybyś miał faktycznie 8 bar na listwie to popierwsze dysze wtrysków powiedziały by papa,

a nawet jeżeli jakimś cudem by przeżyły to by zalewało i silnik by gasł,

po drugie seryjna pompa nie da więcej niż 4,5 bara więc napewno manometr

Opublikowano

mozesz zaslepic, a idac dalej mozesz zredukowac ilosc wezykow idacych z niego/do niego (dokladniej z jego zaworka)i wszystko to co nie potrzebne pod maska, tylko musisz poszukac co i jak

Opublikowano

Wezykow juz nie bede ruszal bo wlasnie wymienilem wszystkie oryginalne opaski w calym ukladzie.

Pytanie czy nie zmieni to temp.spalin no i czy sterownik nie bedzie tego widzial.

Opublikowano

no i ten sam manometr podpiąłem do mojej fury i pokazuje 4,3 bara,podłączyłem drugi zegar i 4,2 bara,no jakaś granica błędu w pomiarze jest ale do wuja nie tyle co w ajl

tak Booster masz rację,problem narastał z za bogatą mieszanką do dziś i motor zalało praktycznie brak przelewu regulator stanął prawdo podobnie ?

Wampir ,to jest b5 i auto idzie po lekkie mody dlatego ciśnienie było sprawdzone

czy w razie co to regulator pchać ori czy jakiś regulowany od 3-5 bara ?

,

Opublikowano

pchaj ori, 4 bary bo wiekszego i tak nie znajdziesz a ten regulowany nie wiadomo jak dlugo bedzie trzymal zadane cisnienie, lepiej zaladowac wieksze wtryski niz żyłować obecne na wiekszym cisnieniu

Opublikowano

też tak myślę tylko jakie podejdą do tego ajl-a p&p ?

booster coś tam miał jakieś boscha chyba ?

Opublikowano

Panowie zmieniłem oryginalne świece NGK (jezdzily pewnie od nowości) na:

NGK PFR6Q

W kanale 020 mam stuki których wcześniej nie było, trafił ktoś kiedyś na podróbkę NGK?

Jutro jeszcze sprawdze szczeliny ale coś mi tu śmierdzi...

Opublikowano

taniocha smierdzi albo wady fabryczne

Opublikowano

podrobki NGK sie zdazają, mozna sprobowac tez zmniejszyc szczeline z 0.8 na 0.7 mm i zlogować, ewentualnie może byc tez tak że cewki nie domagają albo jest słabe paliwo zalane

Opublikowano

Robilem logi na wczesniejszych swiecach i stuków nie było...no ustawie dziś 0.7mm szczelinomierzem i zobaczymy.

Testowalem zarowno na pb95 jak i lpg, na lpg mniej stuka. Co najlepsze najpierw stukalo 3/4 cylinder a potem jak je jeszcze raz wyjalem i wlozylem bez zamiany to 1 i 2 cylinder.

cewki wymieniali w tamtym roku na akcji serwisowej.

Opublikowano

a może masz ciulate paliwo? Nie masz przypadkiem zrobionego programu?

Jak ja u siebie zalewałem Pb95 to miałem wartości od 3-8 :) Na Pb98 była znaczna poprawa

Opublikowano

seria, poza tym stuka nawet na lpg ktore ma ponad 100 oktanów.

Druga sprawa na starych swiecach sa idealne 0 (na tym samym paliwie, programie, samochodzie...)

Opublikowano

no to zmien swiece....

ps: dlaczego je zmieniles skoro na starych było OK?

Opublikowano
no to zmien swiece....

ps: dlaczego je zmieniles skoro na starych było OK?

bo mogly byc od nowosci czyli 111tys km.

Poza tym to ze nie stuka to nei znaczy ze swiece ciagle sa idealne :)

Opublikowano

Ja dzisiaj wrzuciłem dzisiaj ngk bkr6e po 10 zł szt. , znalazłem info na zagranicznych forach że wrzucaja zamiast pfr6q do 1.8t, podobno tak samo dobre jak platyny tylko trzeba wymieniać co 15-20 tyś, na starych nie wiadomo ile przejechane pewnie grubo ponad sto tys, cofało mi zapłony, zobaczymy jak na tych bedzie.:wink:

Opublikowano

to bezsensu i roboty wiecej, na platynach robisz 60tys minimum, czyli za 100zł a wymieniasz raz

te może dożyją 15-20tys może nie, licz koszt przynajmniej x3 po 40zl więc 120 lekko ;) + 3 wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...