Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie na 440cc jest 313Hp

GTO stroił na 440cc bo są lepsze na moce rzędu ponad 300hp,

ale na 250HP te od saba na 100% wystarczą i GTO też to napewno ogarnie

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jutro wpadnę do garażu i na chwilę wywalę ten łącznik filtra i wtedy zobaczę :wink:

podłącz grubszy wężyk od podciśnienia i obadaj co wtedy. z kumplem się ostatnio głowiliśmy czemu dv od properfekta jęczy jak źrebak, a okazało się że nie zasysa go do końca przez cienki wężyk.

Opublikowano

Nie podnosi tłoczka?

Ja u siebie po przejściu z ori DV na properfekta to przez 2 miesiące jezdzilem z takim źrebakiem (surge) i dopiero wymiana DV, a przede wszystkim N249 pomogła. Nikt, słownie nikt na forum mi nie pomógł. Dopiero sam w telemagiczny sposób to odkryłem...

Jeb...y properfekt

Opublikowano

dokłanie. ori dv jest dużo mniejszy i powietrza nie trzeba zasysać aż tyle co w dużym od properfekta.

głowiliśmy się co jest nie tak, aż w końcu zalożyłem grubszy przewód i wszystko zaczęło działać tak jak powinno. dodam, że poprzedni wężyk był szczelny i z ori dv działał dobrze

Opublikowano
dokłanie. ori dv jest dużo mniejszy i powietrza nie trzeba zasysać aż tyle co w dużym od properfekta.

głowiliśmy się co jest nie tak, aż w końcu zalożyłem grubszy przewód i wszystko zaczęło działać tak jak powinno. dodam, że poprzedni wężyk był szczelny i z ori dv działał dobrze

Jakiej średnicy założyłeś wężyk??

Opublikowano

tez mam properfekta dv nie mam zadnych poki co problemow, turbo laduje 1.1 1.2 bara...

Opublikowano

nie chodzi o to, że źle ładował, bo ładował dobrze i ciśnienie trzymał.

w dv od propera jest duży tłoczek i mocna sprężyna, na cienkim wężyku nie zasysało go dobrze.

założyliśmy bodajże 6mm i problem znikł.

Opublikowano

A co powiecie na to... ostatnio zmieniłem wtryskiwacze na troszkę wydajniejsze bo poprzednie szły na granicy zapętlania i niby ecu to ogarnia i apetyt na paliwo nie wzrósł ale trzeba zrobić korektę???

Na fisie mam teraz spalanie jak w tdi :polew:

Opublikowano

A logi jak, jeśli wtryski Są niewiele większe, a czasy otwarcia wtryskow się zmniejszyły to uważam że nie jest to bardzo konieczne

Opublikowano
A logi jak, jeśli wtryski Są niewiele większe, a czasy otwarcia wtryskow się zmniejszyły to uważam że nie jest to bardzo konieczne

egt zmalało a czasy wtrysków max 17 :wink: boost 1,1 a przy 5tyś obr 0,9 :wink: zapłony nie świrują.

Opublikowano

Tez tak u siebie miałem po włożeniu 320cc. Czasy spadły także ECU myślał, że mniej paliwa jest zużywane i to prezentował na FISie :)

Moim zdaniem jakbyś wydupcył (po krakowsku usunął) kata i zrobił korektę na tych wtryskach to pare KM przybędzie, a na pewno będzie bezpieczniej ze względu na mniej wysilone wtryski.

Opublikowano
A co powiecie na to... ostatnio zmieniłem wtryskiwacze na troszkę wydajniejsze bo poprzednie szły na granicy zapętlania i niby ecu to ogarnia i apetyt na paliwo nie wzrósł ale trzeba zrobić korektę???

Na fisie mam teraz spalanie jak w tdi :polew:

Po zmianie wtrysków trzeba przerezać 3 mapki w sofcie, to że spalanie spadło na fisie własnie oznacza że mapka KVB nie została tknięta po włożeniu wtrysków. U siebie też chce właśnie zapodać mocniejsze wtryski, bo to konieczność, przy dmuchaniu 0.9 bara czas wtrysku podchodzi pod 21ms....

a kata to na dzien dobry wywalać..będzie lżej, delikatnie spadnie egt, turbo ulży i pomruczy agresywniej.

Opublikowano
A co powiecie na to... ostatnio zmieniłem wtryskiwacze na troszkę wydajniejsze bo poprzednie szły na granicy zapętlania i niby ecu to ogarnia i apetyt na paliwo nie wzrósł ale trzeba zrobić korektę???

Na fisie mam teraz spalanie jak w tdi :polew:

Sprawdz jakie korekty w 032 jak mieszczą sie w 25% to błedu nie wywali i można jeżdzić.

---------- Post dopisany at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:20 ----------

A mam takie pytanie czy ta rura od gruchota będzie pasowała do AWT? tzn. chodzi mi o wymiary i kształt bo gniazdo na druga sonde i tak mi nie potrzebne:wink: nie wiem jak ze średnica taka sam jak w ogr. kacie czy mniejsza? kupował to ktoś?

Katalizator Zamiennik AUDI A4/A6 PASSAT 1.8 20V (3150044543) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

Kup DP z kwasiaka a nie :facepalm:

Opublikowano
Kup DP z kwasiaka a nie :facepalm:

Nie ma to jak konstruktywna odpowiedz, jesli kształtem i średnicami by pasowało to nie widze sensu przepłacać dwa razy, oryginalne rury od tłumików tez nie są z kwasówki a wytrzymują po 10 lat. Dobra nie było tematu.

Opublikowano

Srednice sie roznia... W tym co pokazales w linku nie ma chyba nawet 2,5"

Dp z kwasu robi sie 2,75"

Opublikowano
Srednice sie roznia... W tym co pokazales w linku nie ma chyba nawet 2,5"

Dp z kwasu robi sie 2,75"

Aha no dzięki jak średnica mniejsza to kicha, a jakie są średnice w oryginalnym kacie? i powiedz mi czy kształt jest taki sam we wszystkich 1.8t np. w AEB AJL i w tych na dwie sondy np. AWT ?

Opublikowano

Kat to puszka wypelniona monolitem ciezko powiedziec jakich rozmiarow jest przekruj...

Dp w 1.8t we wzzystkich jest tak samo kwestia tylko czy 1 czy 2 sondy.

Idac w jakies mody dobrze zrobic Dp na 2,75"

Opublikowano

Aha chodziło mi o samą średnice wejścia do kata i wyjścia ale w sumie mozna to samemu sprawdzic, dzieki.

Opublikowano

Jak dobrze pamiętam to wejście 70mm / wyjście 55mm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...