Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie ma ktoś ładną tabele z wydajnością wtrysków przy określonym ciśnieniu?

Czy pomiędzy BFB a BEX jest różnica w regulatorze ciśnienia?

Chodzi mi o montaż wtrysków z 180km AUQ 06A906031BA (niby te same co w bex).

Opublikowano
Panowie ma ktoś ładną tabele z wydajnością wtrysków przy określonym ciśnieniu?

Czy pomiędzy BFB a BEX jest różnica w regulatorze ciśnienia?

Chodzi mi o montaż wtrysków z 180km AUQ 06A906031BA (niby te same co w bex).

mam o tym nr. 4bary/320cc

Opublikowano

290 przy 3bar

Opublikowano

Zarówno bex jak i bfb maja 4barowy regulator w filtrze paliwa

Opublikowano
290 przy 3bar

a jakie wtryski proponujecie troche wieksze od tych bexowych 320cc@3bar? pasujące plug and play, czyli podobna rezystancja, ewentualnie zastosowanie dystansy....cos co wydoli na przyszlosc ze 250konia.

Opublikowano

Ostatnio wrzuciłem do siebie tą DV'kę: Blow-off BOV / DV VW AUDI TT S3 225KM HYBRYDOWY (3155644122) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Czym może być spowodowane to, że nie syczy ona przy ujmowaniu gazu, tylko przy przespieszaniu cały czas. Co w efekcie daje, że jeździ jak ciężarówka z dziurawą turbiną :facepalm:

Próbowałem na wężu od podciśnienia zarówna 3 mm jak i 6 mm .

Co może być nie tak? Za małe podciśnienie?

Opublikowano

Zle ja zalozyles

Opublikowano

Z tym się nie zgodzę, od góry wchodzi wąż od TIP'a (od turbiny) i od boku puszczam przewód do początku dolotu i cała filozofia :grin:

Opublikowano

Podpiales DV-ke do dolotu ?

Opublikowano

No tak, aaa no i istotna rzecz: mam FMIC u siebie.

Wszystko podpiąłem tak jak jest z seryjną DV'ką.

Na seryjnej jest delikatny dźwięk upuszczanego powietrza więc jest ok podłączone.

Opublikowano

jeśli syczy przy dodawaniu gazu to podłączyłeś ją odwrotnie... albo po prostu nie trzyma ciśnienia

Opublikowano

Podłączona jest na pewno dobrze ! :wink:

I ogólnie jeszcze jedną rzecz zauważyłem, jakby było mniej mocy na tej DV z blowem.

Opublikowano
Z tym się nie zgodzę, od góry wchodzi wąż od TIP'a (od turbiny) i od boku puszczam przewód do początku dolotu i cała filozofia :grin:

powinno byc odwrotnie jesli dobrze rozumiem to co napiałeś.

Opublikowano

Podłączyłem identycznie jak seryjną DV'kę. Chyba, że powinno się inaczej? :decayed:

Opublikowano

Bova nie podlacza sie po dolot tylko pod bypass

Opublikowano

A seryjna miałes dobrze podłaczoną? powinna byc tak żeby cisnienie z turbiny nie działało bezpośrednio na sprężyne w dv, czyli wejście cisnienia w bok dv a ujście dołem do dolotu przed turbo.

Opublikowano

Hmm to teoretycznie ja mam odwrotnie podłączone. U mnie ciśnienie wracające z turbiny po ujęciu gazu działa bezpośrednio na sprężynę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...