Pawel_M Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Wywalony katalizator i wstawiona rurka, tłumik środkowy seryjny Masz może jakiś filmik jak to pracuje? Niestety nie posiadam żadnych nagrań z dźwiękiem wydechu ale jak Buba napisał jest bardziej basowy dźwięk. Pytanie z innej beczki... Czy ktoś się orientuje jak wygląda sprawa z założeniem pompy paliwa do 1.8TQ z S4 ?? wiem że takie pytanie kiedyś zostało zadane ale pozostało bez odpowiedzi...
szogun0 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 A jaką masz potrzebę. Bo np. u mnie seryjna oryginalna pompa VDO Siemens bez problemu daje 4.0 Bar a po zdjęciu podciśnienia 4.5 Bar.
Buba Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Wywalony katalizator i wstawiona rurka, tłumik środkowy seryjny Masz może jakiś filmik jak to pracuje? Niestety nie posiadam żadnych nagrań z dźwiękiem wydechu ale jak Buba napisał jest bardziej basowy dźwięk. Pytanie z innej beczki... Czy ktoś się orientuje jak wygląda sprawa z założeniem pompy paliwa do 1.8TQ z S4 ?? wiem że takie pytanie kiedyś zostało zadane ale pozostało bez odpowiedzi... pytanie w jakim celu??
Pawel_M Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Wywalony katalizator i wstawiona rurka, tłumik środkowy seryjny Masz może jakiś filmik jak to pracuje? Niestety nie posiadam żadnych nagrań z dźwiękiem wydechu ale jak Buba napisał jest bardziej basowy dźwięk. Pytanie z innej beczki... Czy ktoś się orientuje jak wygląda sprawa z założeniem pompy paliwa do 1.8TQ z S4 ?? wiem że takie pytanie kiedyś zostało zadane ale pozostało bez odpowiedzi... pytanie w jakim celu?? Ponieważ przy turbinie K16/24 i programie na 1.5bara seryjna pompa nie da rady
gregory Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Ogólnie to na uwolnionym wydechu turbo szybciej wstaje. U mnie na przelocie, sztywnym dolocie i na K03 1bar jest już przy 1900Rpm, szybko prawie jak w dieslu, a jedzie do samej góry jaka moca i niutonem charakteryzuje sie teraz silnik ? Masz moze gdzies wykres ??? Wykresu brak. Podobno pompa z Audi A8 4.2 podchodzi p&p, a wydajność ma wiadomo jaką. Cenowo jest dość tania. Ja mam taką u siebie, ale zakładał ją GTO więc nie wiem czy nie musiał coś przerabiać Ale wątpię.
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 szkoda.... Chcialem porownac ze swoja padaka K16/24 to parszywe urzadzenie pompe zapodaj Bosch-a 044
Pawel_M Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Boscha 044 czy Walbro założyć zawsze zdążę ale szukam tańszego rozwiązania :gwizdanie: devastation możesz rozwinąć swoją myśl na temat K16/24
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 cięzko ja wysterowac, pracuje w systemie 0-1 :decayed: był juz gdzies osobny post na forum w tym temacie
gregory Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Tu nie chodzi o wysterowanie, bo każde turbo się wysteruje i nie widzę żadnego odstępstwa K16 nad innymi. Tu chodzi o to, że zazwyczaj K16 to stare kible po 3 razy regenerowane, puszczające olej itp.. . Chyba, że masz nową, to czemu nie. Ale i tak pozostaje problem późnego wstawania tego turba, bo dziś dostępne na rynku już nowej konstrukcji turba wstają nieco wcześniej
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 nie miales doczynienia z ta turbina widze....
comar_pl Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 najtaniej to chyba MBC - nieprawdaz?
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 najtaniej to chyba MBC - nieprawdaz? do seryjnego programu?
Pawel_M Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Zakładał ktoś zawór sterujący MAC zamiast N75 ?? jakieś za i przeciw ?? Pytam ponieważ te zawory są dużo mocniejsze od seryjnego n75 zakładając że doładowanie mamy powyżej 1bara a cena przy zakupie n75 z RS2 jest praktycznie porównywalna z zaworem MAC
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 zawór sterujący MAC właśnie mój n75 się posypał i szukam alternatywy-obserwuję :gwizdanie:zastanawia mnie,czy można wmontować jakiś potencjometr i sterować n75 wydaje mi sie,że można wpiąć coś,żeby zawór otwierał się później i tym samym nie trzeba wtedy wpinać MBC
szogun0 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 N75 jest sterowany PWM, żaden potencjometr nic ci nie da.
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 N75 jest sterowany PWM, żaden potencjometr nic ci nie da. czyli pozostaje zrobić własny elektroniczny boost controler i wpiąć zamiast N75,oczywiście zdaję sobię sprawę z tego,ze nie jest to prosta sprawa
lukjar7 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 zdecydowanie prosciej przerobic program
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się