Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

To może ktoś zrobi i pochwali się wykresem albo logam ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moja padlina juz noe jezdzi:'( bedzie klient chwtny na zabawe to zapraszam;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

190 - 200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Panowie ile może być kuniów przy ok 162 g na przepływce?:wink:

162x1,25=202,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Panowie ile może być kuniów przy ok 162 g na przepływce?:wink:

162x1,25=202,5

Optymistycznie, chyba nawet za bardzo

Taptalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.17. To jest wlasciwy wspolczynnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na seryjnej przepływce ponad 176 g, więc już to jej koniec i mam 195 KM, więc nie wiem czy nawet te 1.17 jest dobrym przelicznikiem.Chyba,że mam coś nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mial ktos stycznosc z laguną gt 2.0t? 204 konie (seria+wydech)

Masa takiej 1320, moje b7 w q 1480 (dane z dowodów)

Dostała ode mnie baty na jedną długość od 40-150km/h, ja na lpg z dosc mocno pomodzonym zaplonem, moc zapewne okolo 200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tylko orientacyjny przelicznik, ja w a3 1.8t agu mialem ~145 a hamownia wyplula 205km,kolega mial ~170 i ta sama hamownia wyplula 200km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie

jestem "świeży" tutaj i mam pytanie a raczej prosbe o porade ,

czytałem ostatnio o tipie że podnosi troche niutkow, ale po załozeniu go ale nie widziałem żadnej roznicy na + do chwili gdy nie zsunala mi sie zlaczka z turbiny, auto dostało sporego kopa, ale oczywicie wyskoczyly bledy i koniec radochy :D doszedłem do wniosku ze turbo dostaje mało powietrza i nie "ciagnie" tyle co powinno

i tu moje pytanie czy warto inwestowac w jakis dobry filtr stozkowy lub wkladke?

sporo czytałem o tym i zdania sa podzielone

mam a4 AJL-a, zrobiony fmic, całe orurowanie z kwasu 2.5', dv properfekta,

turbo k03s, filtr powietrz mana w ori puszce.

za odp z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program masz zrobiony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AJL-u jest zwykła K03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem do tego zmierzam, bo dużo ludzi myśli że skoro ma więcej mocy w serii to tam większe turbo siedzi, a w UK i US to 4 na 5 osób tak myśli

---------- Post dopisany at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany at 11:08 ----------

swoją drogą, kiedyś pisałem o zmianie wtrysków na minimalnie większe np. od AGU żeby troszkę przesunąć granicę zapętlania się wtrysków, zrobić większy margines i się chyba udało, stukowe całkiem zniknęło nawet na większym booście niż 0.9B na seryjnym kompie AJL (za pomocą MBC), wtryski od AGU mają 254ccm przy 3 bar a od AEBa 224ccm

żeby zobaczyć wyraźną różnicę przydały by się wtryski z SAABa np. czerwone :nose:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem szczerze ze myśłem ze mam k03s

nie sprawdzałem co jest na niej wybite, auto kupilem jako kompletna serie wiec jest pewnie k03

programu jeszcze nie robie bo mam zamiar tez grzebnac wydech, swoja droga ori z s4 podejdzie? nie mam quattro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z s4 nie podejdzie jeśli nie masz quattro, wywal katalizator, sprzedaj go i dołóż stówkę, dwie na porządne DP i na razie olej wydech jeśli jest w dobrym stanie

program w tym motorze da ci tylko troszke wiecej momentu, bo koni prawie w ogole ci nei przybedzie bez zadnych zamian w silniku (nowego turba i wiekszych wtryskow), wiec osiagniesz tylko polowiczny sukces, ja bym najpierw poszukal nowych gratow a potem udal sie na program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizatora juz, nie mam. wydech jest ok

na koniach mi nie zalezy, chce wiecej momentu, bo ciagnie dobrze od 4tys

nie chceialem grzebac ostro w turbo, wiec co polecacie?

k03s podejdzie pod kolektor ktory mam?

chce osiagnac ok 220km i okolo 280-300Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...