Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie sugerowałem się ceną były jeszcze tańsze ale wtedy znalazłem tylko ten, ja akurat dostałem to co było na zdjęciu. Mam nadzieje że da radę, owinąłem dp 2 razy.

---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:16 ----------

z tym sprzeglem od 1.9 jest jeden szkopul, dwumas tez musi byc od passka ATJ 115KM lub A4 AVF ale tylko z poczatku produkcji, o uzywke ponizej 200tys km pewnie ciezko, o ile w ogole da rade dostac, wiec jest troche ryzyko, a tak wysyla sie do wawy, od 900zł w gore ma sie nowe sprzeglo a dwumas moze zostac stary ktory jest sprawdzony i sprawny

czyli podsumowujac

radzikowski - stary dwumas i przerobka sprzegla - lacznie od 800-900zł w gore (w sumei cena za samo sprzeglo)

1.9tdi AVF/ATJ 240mm - dwumas uzywka 300-400zl minimum o ile w ogole sie znajdzie (nowy 1600) + nowe sprzeglo od 2.8 V6 ok 500-600zł, lacznie wraz ok 1000zł na niesprawdzonym dwumasie lub ponad 2000zł na nowych czesciach

nie wiem czy nie bliżej mi będzie oddać seryjne do Radzikowskiego i je ulepszyć, najgorsze jest tylko to jaki czas realizacji.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ja bym sie nie przejmowal czasem realizacji, kupilbym ostatecznie nawet zajechane sprzeglo najtansze z allegro oby docisk byl caly i tarcza nie peknieta na pol i takie bym wyslal skoro i tak je regeneruje, zeby auto miesiac nei stalo bez sprzegla

a swoje stare jesli jeszcze dobre opchnalbys i by ci sie zwrocil zakup tego zajechanego

Opublikowano

jest w tym jakaś logika, na dniach zadzwonie do Radzikowskiego i zapytam jak wygląda sprawa z realizacją zamówienia.

Ps.

Czy jeśli sprzęgło zrobił bym wcześniej i jeździł na nim a dopiero później turbo to nic się raczej dziać nie będzie? Sorry za być może śmieszne pytanie.

Opublikowano

na pewno nie :)

Opublikowano

Gdzieś słyszałem,że sprzęgło u Radzikowskiego jest wyrównoważane z dwumasem, więc nie wiem czy dobrą opcją jest wysyłka samej tarczy i docisku.Sam nad tym myślałem kiedyś nad wymianą na mocniejsze, ale nie mogę unieruchomić auta na dłużej niż 3 dni i tu jest problem jak to pogodzić.

Opublikowano

ale z drugiej strony jest sens? dwumas musi byc wywazony sam w sobie i sprzeglo tez bo w chwili wysprzeglenia pojawilo by sie bicie...

ps. na klimatroniku mam na kanale chyba 51 90 stopni, czy to ok? bo jak wszedzie czytam to kazdy ma ok 87...

Opublikowano

Ja mam 92 i tez jestdobrze

Opublikowano

to MJUT

a jeszcze na marginesie, jest ktos na forum kto zajmuje sie obrobka glowic, prowadnice, dotarcie zaworow, planowanie? powoli przymierzam sie do malego remonciku, uszczelniacze i simeringi + nowy napinacz i lancuszek juz mam

Opublikowano

Moge Cito ogarnac

Opublikowano

tomek napisz orientacyjnie ile bys wzial za takie cos... te zaciski tylne tez musze sie zmobilizowac i ci podeslac :wallbash: juz 1.5roku bez recznego jezdze

---------- Post dopisany at 22:56 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ----------

CHIPTUNING R-Performance projekt jakosciowo wypas, ale z drugiej strony profanacja jakich malo :facepalm:

Opublikowano

A jak z montazem sztywnego kola i sprzeglem ze 130,,, ono tez bez problemy podejdzie do kazdego 1.8T czy to poprzeczenego czy wzdluznego ?

Opublikowano

nie podejdzie na Pw masz nr zadzwoń pozdro

Opublikowano
tomek napisz orientacyjnie ile bys wzial za takie cos... te zaciski tylne tez musze sie zmobilizowac i ci podeslac :wallbash: juz 1.5roku bez recznego jezdze

---------- Post dopisany at 22:56 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ----------

CHIPTUNING R-Performance projekt jakosciowo wypas, ale z drugiej strony profanacja jakich malo :facepalm:

Cene regeneracji moge Ci podac jak bede mial glowice w rekach

Co masz tam do zrobienia ?

Opublikowano

uszczelniacze na bank auto nie dymi ale bieze olej, tzn dymi ale tylko w esktremalnych obrotach a raczej po zejsciu z nich, ogolnie 250tys nakulane wiec napinacz do wymiany i raczej wszystko co sie da procz szklanek, zaworow i walkow

Opublikowano

To ja wyciagnij i wysylaj

Wszytskie potrzebne graty mam

Opublikowano

graty tez mam tak naprawde jedynie obrobka mi potrzebna

Opublikowano

zadzwon jutro do mnie to obgadamy temat

Opublikowano

Panowie wracając do tematu sprzęgła i Radzikowskiego dzisiaj rano z nim rozmawiałem czas oczekiwania 2-3 tygodnie koszt 1200 zł, ale jest jeden mankament stwierdził, że sprzęgło musi być Sachsa bo w LUKu jest cos czego nie da sie rozebrać (wybaczcie że nie zapamiętałem co..) i teraz pytanie da się jednoznacznie stwierdzić jakie sprzęgło siedzi w aucie bez rozbierania go ? Np po VINie ? A może do wszystkich BFB szlo to samo?:)

pozdro

Opublikowano
Panowie wracając do tematu sprzęgła i Radzikowskiego dzisiaj rano z nim rozmawiałem czas oczekiwania 2-3 tygodnie koszt 1200 zł, ale jest jeden mankament stwierdził, że sprzęgło musi być Sachsa bo w LUKu jest cos czego nie da sie rozebrać (wybaczcie że nie zapamiętałem co..) i teraz pytanie da się jednoznacznie stwierdzić jakie sprzęgło siedzi w aucie bez rozbierania go ? Np po VINie ? A może do wszystkich BFB szlo to samo?:)

pozdro

Na pierwszy montaż szedł LUK. Wiem bo wymienialem. Tez mam BFB

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...