Tabasko Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 nie sugerowałem się ceną były jeszcze tańsze ale wtedy znalazłem tylko ten, ja akurat dostałem to co było na zdjęciu. Mam nadzieje że da radę, owinąłem dp 2 razy. ---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:16 ---------- z tym sprzeglem od 1.9 jest jeden szkopul, dwumas tez musi byc od passka ATJ 115KM lub A4 AVF ale tylko z poczatku produkcji, o uzywke ponizej 200tys km pewnie ciezko, o ile w ogole da rade dostac, wiec jest troche ryzyko, a tak wysyla sie do wawy, od 900zł w gore ma sie nowe sprzeglo a dwumas moze zostac stary ktory jest sprawdzony i sprawnyczyli podsumowujac radzikowski - stary dwumas i przerobka sprzegla - lacznie od 800-900zł w gore (w sumei cena za samo sprzeglo) 1.9tdi AVF/ATJ 240mm - dwumas uzywka 300-400zl minimum o ile w ogole sie znajdzie (nowy 1600) + nowe sprzeglo od 2.8 V6 ok 500-600zł, lacznie wraz ok 1000zł na niesprawdzonym dwumasie lub ponad 2000zł na nowych czesciach nie wiem czy nie bliżej mi będzie oddać seryjne do Radzikowskiego i je ulepszyć, najgorsze jest tylko to jaki czas realizacji.
pioteros Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 ja bym sie nie przejmowal czasem realizacji, kupilbym ostatecznie nawet zajechane sprzeglo najtansze z allegro oby docisk byl caly i tarcza nie peknieta na pol i takie bym wyslal skoro i tak je regeneruje, zeby auto miesiac nei stalo bez sprzegla a swoje stare jesli jeszcze dobre opchnalbys i by ci sie zwrocil zakup tego zajechanego
Tabasko Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 jest w tym jakaś logika, na dniach zadzwonie do Radzikowskiego i zapytam jak wygląda sprawa z realizacją zamówienia. Ps. Czy jeśli sprzęgło zrobił bym wcześniej i jeździł na nim a dopiero później turbo to nic się raczej dziać nie będzie? Sorry za być może śmieszne pytanie.
SebolA4 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Gdzieś słyszałem,że sprzęgło u Radzikowskiego jest wyrównoważane z dwumasem, więc nie wiem czy dobrą opcją jest wysyłka samej tarczy i docisku.Sam nad tym myślałem kiedyś nad wymianą na mocniejsze, ale nie mogę unieruchomić auta na dłużej niż 3 dni i tu jest problem jak to pogodzić.
pioteros Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 ale z drugiej strony jest sens? dwumas musi byc wywazony sam w sobie i sprzeglo tez bo w chwili wysprzeglenia pojawilo by sie bicie... ps. na klimatroniku mam na kanale chyba 51 90 stopni, czy to ok? bo jak wszedzie czytam to kazdy ma ok 87...
pioteros Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 to MJUT a jeszcze na marginesie, jest ktos na forum kto zajmuje sie obrobka glowic, prowadnice, dotarcie zaworow, planowanie? powoli przymierzam sie do malego remonciku, uszczelniacze i simeringi + nowy napinacz i lancuszek juz mam
jach0o Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Znalazłem coś takiego: CHIPTUNING R-Performance może się przyda
pioteros Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 tomek napisz orientacyjnie ile bys wzial za takie cos... te zaciski tylne tez musze sie zmobilizowac i ci podeslac juz 1.5roku bez recznego jezdze ---------- Post dopisany at 22:56 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- CHIPTUNING R-Performance projekt jakosciowo wypas, ale z drugiej strony profanacja jakich malo
Venom666 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 A jak z montazem sztywnego kola i sprzeglem ze 130,,, ono tez bez problemy podejdzie do kazdego 1.8T czy to poprzeczenego czy wzdluznego ?
Inkognito Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 nie podejdzie na Pw masz nr zadzwoń pozdro
Dev Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 tomek napisz orientacyjnie ile bys wzial za takie cos... te zaciski tylne tez musze sie zmobilizowac i ci podeslac juz 1.5roku bez recznego jezdze---------- Post dopisany at 22:56 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- CHIPTUNING R-Performance projekt jakosciowo wypas, ale z drugiej strony profanacja jakich malo Cene regeneracji moge Ci podac jak bede mial glowice w rekach Co masz tam do zrobienia ?
pioteros Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 uszczelniacze na bank auto nie dymi ale bieze olej, tzn dymi ale tylko w esktremalnych obrotach a raczej po zejsciu z nich, ogolnie 250tys nakulane wiec napinacz do wymiany i raczej wszystko co sie da procz szklanek, zaworow i walkow
Dev Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 To ja wyciagnij i wysylaj Wszytskie potrzebne graty mam
pioteros Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 graty tez mam tak naprawde jedynie obrobka mi potrzebna
Imhotet Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Panowie wracając do tematu sprzęgła i Radzikowskiego dzisiaj rano z nim rozmawiałem czas oczekiwania 2-3 tygodnie koszt 1200 zł, ale jest jeden mankament stwierdził, że sprzęgło musi być Sachsa bo w LUKu jest cos czego nie da sie rozebrać (wybaczcie że nie zapamiętałem co..) i teraz pytanie da się jednoznacznie stwierdzić jakie sprzęgło siedzi w aucie bez rozbierania go ? Np po VINie ? A może do wszystkich BFB szlo to samo? pozdro
?uki1984 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Panowie wracając do tematu sprzęgła i Radzikowskiego dzisiaj rano z nim rozmawiałem czas oczekiwania 2-3 tygodnie koszt 1200 zł, ale jest jeden mankament stwierdził, że sprzęgło musi być Sachsa bo w LUKu jest cos czego nie da sie rozebrać (wybaczcie że nie zapamiętałem co..) i teraz pytanie da się jednoznacznie stwierdzić jakie sprzęgło siedzi w aucie bez rozbierania go ? Np po VINie ? A może do wszystkich BFB szlo to samo?pozdro Na pierwszy montaż szedł LUK. Wiem bo wymienialem. Tez mam BFB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się