Labiel Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Przy samym pedale chyba nie ma opcji z tego co pamiętam jak wywalałem swojego.
wampir Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Wiecie czy w ASO idzie dostać zawor DV 06A145710N czy tylko są nowe 06A145710P? Czy ktoś miał w ręce obydwa zawory?
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 no wlasnie... w dieslach było cięgno takie jak w gruszce turba VNT... chyba po prostu skroce ja przy slimaku przepustnicy i zacisnę jakas koncowke taka jak w rowerach przy linkach hamulcowych, bo nowa linka w aso to chyba 150zł przy okazji zrobiłem logi, ciekawe czy faktycznie ma te niecale 200KM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM, troszkę uwolniony wydech i MBC bo na N75 skacze boost i jest slaby
Tabasko Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Koledzy takie pytanie nie ten dział ale tu szybko mi podpowiecie, co oznacza jak na teście wyjściowym na VAG pokazuje mi zwarcie do masy w zasadzie na wszystkim, od cylindrów, turbo, chłodnicy itd ?
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Nie ma juz N, numer zastepczy to P. W RS4 B5 DV-ka jest tak sama jak w AEB wiec nie ma strachu
wampir Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 To lepiej szukac np. na allegro 710N http://allegro.pl/zawor-dv-obejsciowy-vw-seat-1-8-t-06a145710n-wzmoc-i3424879032.html czy brac nowy z ASO. Pytam bo mam u siebie 710P który ma niecały rok i jest chyba podejrzenie, ze zdycha...
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 wampir bierz to co jest, wszystkie te zawory to jedna chwała
roman_tyk Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 To lepiej szukac np. na allegro 710N http://allegro.pl/zawor-dv-obejsciowy-vw-seat-1-8-t-06a145710n-wzmoc-i3424879032.html czy brac nowy z ASO. Pytam bo mam u siebie 710P który ma niecały rok i jest chyba podejrzenie, ze zdycha... N kosztuje: - aso skoda 165zl - aso audi 173zl - aso vw 172zl ceny we wroclawiu Róznica w sprezynie "bycza" P w miare lekko wchodzi palcem N trzeba mocno cisnąć. Czy ktoś regulował cięgno turbiny we wzdluznym bez zbednych cudów na kiju typu wyjmowanie tipa turba itp? chodzi mi o to: VWVortex.com - Wastegate Actuator Spring Mod
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 roman sprawdzales to sam na obydwu nowych zaworkach?
wampir Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 A jak radzicie montować DV bo na audizine jest moda na montowanie odwrotnie niż wyszło z fabryki. Niby mocniej trzyma, ale szybciej pada...
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 bez sensu odwrotnie, zawsze tloczkiem w strone ciśnienia czyli do dolu, do rury od icka btw, poltora roku temu placilem 135zl w aso skoda z eNke
roman_tyk Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 roman sprawdzales to sam na obydwu nowych zaworkach? ja akurat mialem "P" uzywana ale na pewno nie przepuszczajaca, ale za to kolega porównywał dwie nówki w aso. powtórze pytanie moze ucieklo: Czy ktoś regulował cięgno turbiny we wzdluznym bez zbednych cudów na kiju typu wyjmowanie tipa turba itp? VWVortex.com - Wastegate Actuator Spring Mod
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 lol ale wynalazki, wystarczy MBC zalozyc a efekt ten sam albo podciagnac srubke na sztandze, wystarczy wyjac kolektor a do tego musisz zdemontować cala puche filtra
roman_tyk Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 nie chce mbc, chce po prostu sztywniejszą gruchę...tak czy siak bez wyjmoania kolektora da się ale cieżko...z cholernym dostępem tu jest DIV jakby ktos robil dla wzdluznego: DIY: Wastegate Adjustment
Łukasz13 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 bez sensu odwrotnie, zawsze tloczkiem w strone ciśnienia czyli do dolu, do rury od ickabtw, poltora roku temu placilem 135zl w aso skoda z eNke raczej odwrotnie sie montuje czyli cisnienie z turbiny w bok dv.
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 FAKT sorry, a to swoja droga dziwne czemu tak jest, może ma ktoś stara dziurawa dvke do rozkrojenia i obadania jak to dokładnie jest zbudowane, może odwrotne zakładanie jest sensowne
MrTea Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Jaka jest roznica w tych dolotach do turbo 1: 2: Czy numer 2 podejdzie do A4 B5 1.8T ?
Łukasz13 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 FAKT sorry, a to swoja droga dziwne czemu tak jest, może ma ktoś stara dziurawa dvke do rozkrojenia i obadania jak to dokładnie jest zbudowane, może odwrotne zakładanie jest sensowne To jest dosyć proste, jesli cisnienie działa z boku dociska tłoczek czyli dodatkowo uszczelnia, jesli będzie działać od dołu na tłoczek, w przypadku dużego cisnienia sprężyna może sie ugiąc i cisnienie może zacząć uciekać czyli dv zaczyna przepuszczać.
pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Tak ale z drugiej manki też jest dociskany przez mniejszy krociec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się