Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Łukasz kilka aut mierzylismy z chlopakami w czewie k-powerem i moc wychodzila zbliżona do tego co pokazywala hamownia, tylko nm czasem glupi wychodzil :)

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

O fajnie dzięki, log 5 wystarczy, na równej drodze na trójce zrób do odcinki a potem wrzuć na luz i potocz się z 15 sek.

---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------

No ja tez robiłem tylko wagi dokładnej nie znam :decayed:

Opublikowano

f5

Jak sprzęgło ślizga to kpower będzie cyganił? :decayed:

Opublikowano

Marc!n jak masz czas to pewnie, w grupie raźniej :decayed: .. ja jeszcze wcześniej musze kobitę do Kobyla do rodziny odstawić i kolo 9 zbiórka w Jaśle :wink:

Opublikowano

qwa 9 nie wiem czy wstanę :grin:

Pewnie wpadnę, na pw rzucam nr tel jak coś to się zdzwonimy.

Opublikowano

mialem wrzucic wagi samochodów b5/b6/b7 ale wychodza ogromne roznice miedzy forumowiczami

hehe chyba ilosc szpachli no bo co innego :]

Opublikowano

Wyposazenie.

Mialem serie AEB w Q a teraz mam AJLa w Q

Różnica na tej samej wadze 75kg

Opublikowano
mialem wrzucic wagi samochodów b5/b6/b7 ale wychodza ogromne roznice miedzy forumowiczami

hehe chyba ilosc szpachli no bo co innego :]

wyposażnie,

koła, na komplecie 4szt może być nawet 20-25kg różnicy w zależności od rozmiaru i ogumienia,

wagina których ważone są auta też swoje pewnie przeklamują

Opublikowano

polifty w b5 z tego co zauwazylem sa nieco ciezsze niz przelifty, pewnie maja troszke wiecej blachy pochowanej ze wzgledow bezpieczenstwa

Opublikowano
polifty w b5 z tego co zauwazylem sa nieco ciezsze niz przelifty, pewnie maja troszke wiecej blachy pochowanej ze wzgledow bezpieczenstwa

A przede wszystkim więcej wyposażenia na standardzie w porównaniu z przedliftami. Miałem poliftowego anglika z 2000 którego rozbierałem. Było sporo pierdołów na które nikt nie zwróciłby uwagi a których nie było u mnie w przedlifcie. Jak zebrać to wszystko razem to trochę tego było i trochę to ważyło.

Opublikowano

za***iście, wreszcie jakieś zbiorcze info :D

Będzie kiedyś opcja stawiania piw czy coś na forum ??:D

Opublikowano

Witam panowie silnik AJL 1.8T 180Km

Turbina o takim numerze

K03 005 BE 500 90 57

058 148 703 L

Ktos mi powie co to za turbina ? czy fabryczna jak w AEB czy coś mocniejszego? dodam ze chlodzona jest cieczą, i ma chyba 8 ( albo 6)podwójnych łopatek.

Opublikowano

Ma 12 lopatek

Jest to zwykle turbo K03-005

Opublikowano

To dlaczego takie shit pakowali do 180? czyżby jkaies cięcia budżetowe ?:D

Opublikowano

AJL to skoksowany AEB.

Poza doladowaniem, pompą paliwa i przelozeniem głównym niczym sie nie różnią.

Wrzuc K03S cooler wtryski i masz lekko 220kM

Opublikowano

Wtryski od S3?:)

Opublikowano

Od BEXa

Opublikowano

dev, widze, ze juz jestes zaprawiony w bojach... Powiedz na co kaske teraz zbierac? Mam juz tipa i dp, czekaja jeszcze w garazu. Wiem, ze fmic bedzie potrzebny. Turbo tez trzeba pchac wieksze... Jest opcja zrobienia z ajl 300km... Jakie turbo wybrac?

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

BEX to jest 1.8t z b6 ?

Opublikowano

Ta juz widze ja wkladacie wtryski z bexa d aeb-a :-)

Wysłane za pomoca sputnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...