Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dev, widze, ze juz jestes zaprawiony w bojach... Powiedz na co kaske teraz zbierac? Mam juz tipa i dp, czekaja jeszcze w garazu. Wiem, ze fmic bedzie potrzebny. Turbo tez trzeba pchac wieksze... Jest opcja zrobienia z ajl 300km... Jakie turbo wybrac?

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Zapytaj Juzia, on ostatnio zrobil 300kM z 1.8T

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jaszczur zadnym plugnplay turbo 300km nie zrobisz

a jak inne turbo to odrazu i inny tip, inny DP, inny tez fmic na wyjsciu turbo i inne przewody olejowe i chlodznicze turba (przynajmniej odplywowe) tak wiec licz sie z tym ze jak ladujesz inne turbo to koszta rosna razy dwa albo 3 zeby wszystko powymieniac

jakies tam hybrydy sa podobne do naszych suszarek ale ich koszt to 3000+

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ----------

jeszcze opcja jest GT(28)RS Eliminator Upgrade ale zeby dostac taka to trzeba niezle sie postarac... $$$

Opublikowano

To lipka troche... Myslalem , ze dosiegnac 300 da rade... Zapytam jeszcze Juzia co powie...

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie tylko eliminator. Napisze to pewnie już setny raz ale zobacz ...

FrankenTurbo | F21 Hybrid Turbocharger for Longitudinal 1.8T

ok 230g/s i 20psi (ponad 1.3 bara do 6000obr/min)

Dobry tuner powinien zrobić okolice 300KM, a ta turbina jest P&P . Nie potrzeba dorabiać odpływu oleju, spawać dedykowanego Dp itp. itd.

Sprzedawca zaleca turbine w komplecie z ich "haj floł" kolektorem, który się tak nie grzeje i poprawia górę. W komplecie jest także obudowa przepływki 3". Ta turbina wymaga wymaga większego TIPa bo standardowy ma za małą środenicę i także sprzedają go w komplecie. Turbiny cieszą się bardzo dobrą opinią i obsluga klienta. Jest na nie gwarancja, a nawet jak ktoś je zajedzie to Doug sprzedaje CHRA chyba za $150.

Wtryski minimum 440cc, FMIC i ten zestaw plus strojenie i będą okolice 300KM. Jak będziesz czytał np. audizine i oglądał wykresy to zwróc uwagę, że oni się tam jarają tylko AWHP czyli mocą mierzoną na kołach a nie CHP - moc na silniku.

Powodzenia!

Motoza_F21L_logs-boost.jpg

Motoza_F21L_logs-air_fuel.jpg

Tak to reklamuję, że chyba muszę się upomnieć o jakies tantiemy z tego tytułu :)

Opublikowano

o hybrydach powiedzialem jako o wyjatkach ale to juz kosztuje troche

nie bylo by zle nawet jakby ktos znalazl sie co by hurtowo kupil kilka sztuk dla forum ;) cos w rodzaju dystrybucji w PL

samo turbo 1000 baksow plus transport i clo i wychodzi 4000tys PLN

caly kit 6500-7000zł

a za powiedzmy 4 tysie mozna kupic jakies fajne TD04 smiesznie tanie w regeneracji (nowe mozna kupic tez w smiesznych pieniadzach) i podorabiac z palcem w d*pie caly osprzet z kwasowki pod 1.8T i miec jak Bóg przykazał cały osprzet profi zrobiony bez obaw ze cos sie wysra, a nawet jesli, turbin takich w brud na allegro czy gdziekolwiek

---------- Post dopisany at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany at 23:00 ----------

tak jak damian ktorego auto jest tu na forum chyba?

---------- Post dopisany at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany at 23:05 ----------

które turbo lepsze do 1.8t gt28 czy td04hl 16t pomocy - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

Opublikowano

Jakie same turbo? W zestawie masz turbo plus kolektor i TIP za $999. Napisalem do nich z zapytaniem o koszt wysyłki do PL. W razie czego kolega mi kupi i wysle na wlasna reke.

A co do TD05 to niech się Juziu wypowie co do cen ale moim zdaniem to nie jest takie hop siup.

samo Td04/05 to pewnie ok 1000zł, uszczelki, sruby i inne ze stowke

kolektor 1200-1500zl?

Tip 400zł

DP 400zł

dopływ oleju i inne pierdoly itp. - 500zł

Dodatkowo dochodzi motaz tego wszystkiego u tunera albo składanie samemu i transport na lawecie bo raczej ciężko będzie takim nieogarniętym sprzętem zrobić trasę.

Opublikowano

tak patrzac to frankenturbo wydaje sie byc dobra alternatywa, Wampir poczekam az zalozysz zobacze jakie efekty, moze tez sie zdecyduje :)

nie chcialbym zbyt duzej gmatwaniny pod maska, a z td04 naprawde troche zachodu jest z olejem i woda i kolektorem (kto to wyspawa i ile wytrzyma) i dodatkowo ciezko dostac w dobrym stanie zeby nie robily problemow (zrodla z innego forum)

Opublikowano

hehe, wiesz, z jednej strony fajnie mieć cos jako pierwszy z drugiej jednak ja raczej wtych sprawach dość wolno działam. Z moim zapalem itp to pewnie za pol roku będzie.

PS: Jakby co to wtedy moje k03s z Tipem będzie na sprzedaż :)

Opublikowano

to zalezy, wtryskow nie musisz ruszac do momentu korekcji programu, poki turbo nie bedzie dmuchalo i bedziesz jechal delikatnie to nic sie raczej nie stanie

fakt co do cen nie zauwazylem, ale wraz wychodzi 4 tysie za base kit, plus wtryski, plus korekta wiadomo tak jak i wszedzie, wedlug mnie td04 i tak wyszlo by z tysiąca mniej i miałbyś sprezarke ogolnie dostepna bez problemu w PL

a ta jak sie wysra... wyslesz na gwarancje, bedziesz miesiac lub dwa bez auta... a po gwarancji nie wiadomo na jakich gratach ja potem zregenerowac w razie co - glownie o to mi chodzi

Opublikowano

Oni wysylaja CHRA, ale fakt, ze to na odleglosc...

Opublikowano

wszystko trzeba brac pod uwage, nie tylko latwosc montazu czy cene :) ja bym nawet miesiaca bez auta nie wytrzymal... tym bardziej jak juz bym mial troche namodzone pod maska...

Opublikowano

a duzo zachodu jest zeby kupic chra od k04-015 i zaadoptowac to do zwyklej k03, ktos juz takie cos modzil? :) chra kiedys widzialem za ok 200$

Opublikowano

sa chinczyki i chinczyki... jedne lataja ok a inne...

01%20Blown%20K04.JPG

Opublikowano
a duzo zachodu jest zeby kupic chra od k04-015 i zaadoptowac to do zwyklej k03, ktos juz takie cos modzil? :) chra kiedys widzialem za ok 200$

W PL są firmy robiące hybrydy np. Karambol, który ma różne opinie i też Scrollproduct, który robi znane nawet w usa hybrydy na bazie k03 i k04-015 Turbosprężarki Hybrydowe - Scroll Products. To są jednak hybrydy na bazie maksymalnie k04-015 i pewnie okolice 250KM to ich max.

F21 jest rozmiarami zblizona do Eliminatora.

Jak się ma kase to tylko auto zawieźć do tunera i niech kombinuje :)

1. Td04/td05

2. Gt28RS

3. k04 TFSI

Wszystkie wymagają przerobek :)

Opublikowano

Dokładnie, a można też zrobić swapa na 2.7bit

Opublikowano

A w 1,6TD z Audi 80 na zwykłej seryjnej T2 można było wydusić 1,5-1,6 bara :decayed: Osobiście latałem na 1,2 bo tyle niby było bezpiecznie na seryjnej uszczelce (na uszczelce od 1,9TDi można było pozwolić sobie na więcej) i nie martwiłem się czy podoła czy nie bo dawała 1,2 do końca. Mój rekord do 5050 obrotów na 5tym biegu (odcinka na pompie przy 5200 obr) i jeszcze by poszła ale żal było patrzeć na tą czarną wstęgę za mną :grin: To były czasy.

Opublikowano

to mówicie, że TD04 po regeneracji tak tanio wychodzi? a kolektor pod to wrzuci ktos przykład? jakieś dobre gotowce sa czy lub ktoś polecany kto to wyspawa? ;)

Opublikowano
to mówicie, że TD04 po regeneracji tak tanio wychodzi? a kolektor pod to wrzuci ktos przykład? jakieś dobre gotowce sa czy lub ktoś polecany kto to wyspawa? ;)

nie wyjdzie taniej niż franken sumarycznie

odnośnie kolektorów to problem że nie ma gotowców do TD04, tylko spawanko ok 1500zl za dobry kolektor który nie popęka, auto trzeba też uziemić na tydzien czy więcej bo nikt kolektora gotowego nie ma w sprzedaży pod TD04, silnik przydało by się też targnąć bo jak uspawać kolektor na aucie ;) , a to wiąże się z dłuższym postojem. Franken za to plug and play.

Najprościej k04 zapodać, albo hybryde zrobić z k03s z tego względu że wszystko pasuje, potem to już najlepiej dać TD05 , zabawa w półśrodki typu TD04 nie ma sensu odrazu dać większe turbo aby wykorzystać potencjał silnika bo za chwile i tak będzie mało :decayed:

Opublikowano
to mówicie, że TD04 po regeneracji tak tanio wychodzi? a kolektor pod to wrzuci ktos przykład? jakieś dobre gotowce sa czy lub ktoś polecany kto to wyspawa? ;)

nie wyjdzie taniej niż franken sumarycznie

odnośnie kolektorów to problem że nie ma gotowców do TD04, tylko spawanko ok 1500zl za dobry kolektor który nie popęka, auto trzeba też uziemić na tydzien czy więcej bo nikt kolektora gotowego nie ma w sprzedaży pod TD04, silnik przydało by się też targnąć bo jak uspawać kolektor na aucie ;) , a to wiąże się z dłuższym postojem. Franken za to plug and play.

Najprościej k04 zapodać, albo hybryde zrobić z k03s z tego względu że wszystko pasuje, potem to już najlepiej dać TD05 , zabawa w półśrodki typu TD04 nie ma sensu odrazu dać większe turbo aby wykorzystać potencjał silnika bo za chwile i tak będzie mało :decayed:

no właśnie to uzmienie samochodu troche boli no i tak jak mówisz pół środki.. tylko, że zrobić hybryde z k03s tez chyba nie jest tak łatwo bo trzeba k03s miec - a nie ma ich za dużo. Chyba, że da sie tez z K03..? No i jak z kosztami takiej hybrydy rozmawiałem tylko z German'em na temat hybrydy k03 --> k03s ale wcale nie jest tanio a mocy duzo nie przybedzie. Rozwiązaniem byłby TINP ale tego chyba nikt jeszcze nie ogarnia oprócz McGiver'a który zamilkł na forum.. coś ostatnio tu Dev pisał o TINP'ie ale temat został zaspamowany ;)

Opublikowano
to mówicie, że TD04 po regeneracji tak tanio wychodzi? a kolektor pod to wrzuci ktos przykład? jakieś dobre gotowce sa czy lub ktoś polecany kto to wyspawa? ;)

nie wyjdzie taniej niż franken sumarycznie

odnośnie kolektorów to problem że nie ma gotowców do TD04, tylko spawanko ok 1500zl za dobry kolektor który nie popęka, auto trzeba też uziemić na tydzien czy więcej bo nikt kolektora gotowego nie ma w sprzedaży pod TD04, silnik przydało by się też targnąć bo jak uspawać kolektor na aucie ;) , a to wiąże się z dłuższym postojem. Franken za to plug and play.

Najprościej k04 zapodać, albo hybryde zrobić z k03s z tego względu że wszystko pasuje, potem to już najlepiej dać TD05 , zabawa w półśrodki typu TD04 nie ma sensu odrazu dać większe turbo aby wykorzystać potencjał silnika bo za chwile i tak będzie mało :decayed:

TD04 to półśrodki? na 16t pękło u mnie 300km na 19t spokojnie pęknie 360km a jeszcze robią 20t w cnc tak wiec nie wiem czy to sa połśrodki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...