Dev Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 zapomniałeś dopisac że trzeba je jeszcze wiercic i gwintowac
dnatime Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Wrócę do wcześniejszych odpowiedzi w tym temacie zamiany N75 na MAC: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2254.300 Z tego co doczytałem się N75-F i np N75-J i inne, mają różne charakterystyki otwierania się. Uzależnione od zastosowanych sprężyn itp. Jak to się ma w przypadku zastosowania MAC 35A .... (zwykły zawór do sprężonego powietrza ale dobrej firmy). Do którego zaworu N75 ma on zbliżoną charakterystykę, czy może sprawa charakterystyk jest pomijalna? Czy mogę go zastosować MAC zamiennie w 1,8 AEB serii bez modyfikacji programu w ECU?
Pawel_M Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Wrócę do wcześniejszych odpowiedzi w tym temacie zamiany N75 na MAC: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2254.300 Z tego co doczytałem się N75-F i np N75-J i inne, mają różne charakterystyki otwierania się. Uzależnione od zastosowanych sprężyn itp. Jak to się ma w przypadku zastosowania MAC 35A .... (zwykły zawór do sprężonego powietrza ale dobrej firmy). Do którego zaworu N75 ma on zbliżoną charakterystykę, czy może sprawa charakterystyk jest pomijalna? Czy mogę go zastosować MAC zamiennie w 1,8 AEB serii bez modyfikacji programu w ECU? Jeżeli masz serię to po co chcesz zakładać MAC-a ??
grzes1150 Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Dokładnie MAC jest na mocne dmuchanie
WIŚNIA Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Wrócę do wcześniejszych odpowiedzi w tym temacie zamiany N75 na MAC: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2254.300 Z tego co doczytałem się N75-F i np N75-J i inne, mają różne charakterystyki otwierania się. Uzależnione od zastosowanych sprężyn itp. Jak to się ma w przypadku zastosowania MAC 35A .... (zwykły zawór do sprężonego powietrza ale dobrej firmy). Do którego zaworu N75 ma on zbliżoną charakterystykę, czy może sprawa charakterystyk jest pomijalna? Czy mogę go zastosować MAC zamiennie w 1,8 AEB serii bez modyfikacji programu w ECU? a w AJL-u jaka jest N-ka?
Inkognito Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 jak kosztowny jest ten MAC ?? go wpina się zamiast n75?? dobrze kumam??
Pawel_M Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 na forum SR jest człowiek który sprzedaje po 250zł ale jak dobrze poszukasz to znajdziesz w granicach 180zł a wpina się go zamiast N75...
dnatime Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Jeżeli masz serię to po co chcesz zakładać MAC-a ?? Muszę wymienić n75 (sporadycznie nie działa, wewnątrz musi mieć przerwę, znika rezystancja na nim) Chciałem kupić, ale nie sądziłem że z tym może być taki problem. Przy okazji objeździłem parę sklepów oraz obdzwoniłem intercars itp. Wszędzie mieli, szukają i nie ma dostaw lub chcą mi sprzedać N75 do diesla. Mieli w cenie ok 280zł - będę więc musiał zamówić w ASO. Wpadłem w necie na temat N75 i wymiany go na MAC. I zastanawiam się, jeśli ten zaworek często ulega uszkodzeniu lub zmienia swoje parametry pracy z powodu pyłów, czy brudu z dodatkiem temperatury (jak się doczytałem w sieci) lub jak w moim przerwie styków wewnątrz. Może warto pomyśleć na czymś trwałym jak Mac, z który miałem do czynienia i jest chyba jest nie do zajechania, następnie Festo - chodzi od lat bez zająkniecia za to SMC pada jak muchy szczególnie siłowniki Cenę zaworku będę znać na początku przyszłego tygodnia ale sądzę że spokojnie będzie w granicy 300zł. Tylko zanim go kupię chciałbym być pewny, że nie będę nim nadużywał turbinki czy innych elementów silnika. Ktoś komuś gdzieś napisał: "wkładaj mam taki", ktoś inny: "kumpel ma jeździ i nie zmienia więc chyba jest spoko" Tylko dalej nie wiem czy musi być modyfikacja ECU. I chciałbym uzyskać jasną odpowiedź: tak zastosuj jest spoko nic nie trzeba modyfikować w parametrach ECU Dokładnie MAC jest na mocne dmuchanie dzięki za odpowiedz ale nie wyjaśniła mi nic w temacie żadnych precyzji, danych hmm - ale na jak mocne?, może będę potrzebował go niedługo ...
WIŚNIA Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 taka sama jak w AEB ja mam założoną taką samą jak miałem, numer ten sam tylko na końcu różnią się literką,jest jakaś różnica?
Inkognito Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 na forum SR jest człowiek który sprzedaje po 250zł ale jak dobrze poszukasz to znajdziesz w granicach 180zł a wpina się go zamiast N75... jak dokładnie się to nazywa i gdzie mogę tego szukać?? bo czasem mogę tego potrzebować własnie jestem w trakcie strojenia auta z tego co wiem ma dmuchać około 1,5 bara
Dev Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 taka sama jak w AEB ja mam założoną taką samą jak miałem, numer ten sam tylko na końcu różnią się literką,jest jakaś różnica? może chodzi o rocznik, nie wiem podkładałem kilka z róznymi nr i wszystkie chodziły
Pawel_M Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 na forum SR jest człowiek który sprzedaje po 250zł ale jak dobrze poszukasz to znajdziesz w granicach 180zł a wpina się go zamiast N75... jak dokładnie się to nazywa i gdzie mogę tego szukać?? bo czasem mogę tego potrzebować własnie jestem w trakcie strojenia auta z tego co wiem ma dmuchać około 1,5 bara Ja zakupiłem Mac-a od przedstawiciela na Polskę, zawór kosztował z przesyłką 170zł i jest to cena uzależniona od kursu euro. Poniżej masz link do przedstawiciela z Kielc. Jeżeli będziesz zamawiał to powiedź że chcesz ten wydajniejszy bo jest kilka wersji, ewentualnie mogę później sprawdzić numer katalogowy. http://www.pneumatic-complex.com.pl/index.php
Dev Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 kurde, tyle tego jest że nie wiadomo w co rece pchac ;( ;( ;( możesz podać bezpośredni link ?
Pawel_M Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Na tej stronie nie ma tego zaworu który pasuje do naszych aut w zakładce kontakty wybierasz któregoś ze specjalistów ds. pneumatyki i u niego robisz zamówienie. Numer Mac-a który ja mam i jest to ten wydajniejszy to 36A-AAA-JDBA-1BA
Inkognito Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Na tej stronie nie ma tego zaworu który pasuje do naszych aut w zakładce kontakty wybierasz któregoś ze specjalistów ds. pneumatyki i u niego robisz zamówienie. Numer Mac-a który ja mam i jest to ten wydajniejszy to 36A-AAA-JDBA-1BA dzięki wielkie bo na 100% będę potrzebował ten zawór i jeszcze jakąś mocniejszą DV bo zawory nie wytrzymują takiego ciśnienia i jest kiszka. a mam pytanie czy przez nie trzymające te zawory moze na hamowni wyjść mniejsza moc?? mi wyszło 183ps i 320Nm
Pawel_M Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Jeżeli zawór DV nie utrzymuje ciśnienia doładowania to jak najbardziej będziesz miał gorsze wartości....
gregory Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 a jak się ma do tego n75 Na jakie doładowanie zostało wystrojone auto, chodzi ile w peaku ile u samej góry. Na jakim doładowaniu było hamowane auto, ile w peaku i ile u samej góry. Odpowiedz sobie na to pytanie a będziesz wiedział wszystko. Jeśli turbo podczas hamowania dmuchało dokładnie tyle ile na strojeniu to N75 nie ma nic do tego. Jeśli dmuchało mniej to znaczy, że coś nie trzyma ciśnienia i popuszcza. Jakie turbo wogóle? I jaka moc miałaby na tym być?
Booster Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Pytanie - czy przy wymianie K03 na turbinę bez chłodzenia cieczą mogę zaślepić przewód zasilający cieczy? czy muszę zrobić obieg?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się