Dev Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 AEB ma 280ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) jakie by nie bylo czy deko wieksze czy nie musisz zrobic remap bo sonda nie ogarnie sobie sama dawkowania zbyt precyzyjnietak naprawde te wtryski maja chyba troche mniej niz 320ccm, niektore zrodla podaja ze 289 ale nie wiem dokladniewtryski fizycznie pasuja pod warunkiem ze utniesz/skrocisz mocowania listwy paliwowej, te za pomoca ktorymi dwoma ampolami przykreca sie ja do kolektora bo wtryski sa krotsze od seryjnych o ok 1cmdo aeba nie robisz loga kanalu 115 tylko 025, do przeplywki 002, sonda 007jaki masz program w swoim aucie, na ile koni? tomciu AEB ma jeszcze mniej :) 224 ma przy 3 barach a przy 4 moze 260ccm, czy nawet 210/240ccm nie pamietam, sa malutkie Edytowane 9 Listopada 2014 przez pioteros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarkus Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 jakie by nie bylo czy deko wieksze czy nie musisz zrobic remap bo sonda nie ogarnie sobie sama dawkowania zbyt precyzyjnie tak naprawde te wtryski maja chyba troche mniej niz 320ccm, niektore zrodla podaja ze 289 ale nie wiem dokladnie wtryski fizycznie pasuja pod warunkiem ze utniesz/skrocisz mocowania listwy paliwowej, te za pomoca ktorymi dwoma ampolami przykreca sie ja do kolektora bo wtryski sa krotsze od seryjnych o ok 1cm do aeba nie robisz loga kanalu 115 tylko 025, do przeplywki 002, sonda 007 jaki masz program w swoim aucie, na ile koni? tomciu AEB ma jeszcze mniej :) 224 ma przy 3 barach a przy 4 moze 260ccm, czy nawet 210/240ccm nie pamietam, sa malutkie Nie wiem jaki program ,taką kupiłem .Licząc z logów ok 190hp. Tu poniżej parę logów. http://vaglog.pl/log_191768.html http://vaglog.pl/log_191770.html http://vaglog.pl/log_191771.html http://vaglog.pl/log_191772.html to chyba nie warto wstawiac większych wtrysków bo kto mi lubuskim to wystroi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Mam pytanko z zakresu seksuologi stosowanej... robie z nierdzewki kolektor wydechowy w ktorym chce zrobic tylejke z gwintem na dodatkową sonde ktora będzie pomocna przy strojeniu AEB/AJL czy nie bedzie za blisko "ognia" i czy wyniki będą miarodajne ? czy lepiej wspawac tulejke w zwężenie katalizatora zaraz za turbo ? wszelka pomoc mile widziana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 tomasz podobno nie ma znaczenia, moze byc nawet i dalej ta sonda jesli po drodze wszystko jest szczelneja bym ja wspawal tak zeby od spodu latwo ja mozna bylo odkrecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Sonda bedzie od góry, czekam jeszcze na specjalne zeliwo do turbo z USA i zrobie cos w stylu TD16L ale w miejscu K03. Zimna strona i cala reszta juz jest. 300-320 kuni pie!@#$/^&*ie jak nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Mam pytanko z zakresu seksuologi stosowanej... robie z nierdzewki kolektor wydechowy w ktorym chce zrobic tylejke z gwintem na dodatkową sonde ktora będzie pomocna przy strojeniu AEB/AJL czy nie bedzie za blisko "ognia" i czy wyniki będą miarodajne ? czy lepiej wspawac tulejke w zwężenie katalizatora zaraz za turbo ? wszelka pomoc mile widziana Jesli mowa o sondzie szerokopasmowej to odsun od glowicy bo bedzie zdecydowanie za cieplo, jesli mowa o egt to powiem tak - mam w swoim spaghetti trzy temopary ktore moge odczytac na zywo. Dwie sa przy glowicy (3 i 4 cylinder, 2cm od glowicy) a jedna przy turbo. Na wolnych obrotach widze roznice pomiedzy odczytami z tych przy glowicy a tej przy turbo. Podczas palowania roznica ta zaciera sie ale i tak daje sie zauwazyc, przy spokojnej jezdzie jest bardziej widoczna Edytowane 11 Listopada 2014 przez marcindlug Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Mi jest to potrzebne tylko do zrobienia softa, potem wkrece w to miejsce śrubę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 afr możesz nawet wpiąć na końcu wydechu żeby zrobić pomiar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Jak bedzie w kolektorze to pomiar chyba bedzie dokladnieszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 czy w kolektorze czy za turbiną czy na końcu wydechu to przy obciążeniu i tak będzie to samo, o ile wydech nie ma jakiś mega dziur. Sprawdzone i przetestowane przeze mnie, jak stroję LPg w jakimś aucie to zawsze wrzucam sniffer z sondą w koniec rury wydechowej. Ostatnio nawet kolejny raz sprawdzone na aucie z fabryczną sondą szerokopasmowa kolegi z forum i taka lambda jaka była na vagu taka i na moim wskaźniku z sondą na końcu wydechu Jak sam to ogarniasz to wspawaj tulejkę w DP i będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Czyli sprawa jasna, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Panowie, pompa paliwa z S4 / Rs4 podejdzie do 1.8T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 AJL ma taka samą pompe jak S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Panowie pytanko:) dobry olej do 1.8T? liqui moly 10w40 czy castrol edge 10w60? A może cos innego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Lej motul 5w40 i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Liqui moly 5W40 Synthoil High Tech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubcio1980 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Dev jako spec od hebli powiedz mi w 1.8 T wychodziły trzy rodzaje? Wymieniam klocki i taką informację powiedział mi kumpel u którego kupowałem. Nawet wyszedł ze sklepu i oglądał klocki. Na koniec stwierdził, że mam te największe. Porównywałem nawet z kumpla A8 3litry w ON i tarcze byly bardzo podobne, może minimalnie mniejsze. Strasznie mnie to zaciekawiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 W 1.8t byly dwa rodzaje, nie trzy. 288 i 312mm a tak na marginesie to pomyliłeś dział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się