grubcio1980 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Wiem wiem sorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Sonda bedzie od góry, czekam jeszcze na specjalne zeliwo do turbo z USA i zrobie cos w stylu TD16L ale w miejscu K03. Zimna strona i cala reszta juz jest. 300-320 kuni pie!@#$/^&*ie jak nic Powiesz co to za zeliwko co wymyśliles ? albo przynajmniej czy jest dużo wieksze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 jest większe i to sporo, trzeba tylko zrobic redukcje pomiedzy turbo a kolektorem i zrobic nowy kolektor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) aha czyli troszke rzeźby bedzie myslalem ze coś p&p znalazles pod kolektor serie a masz jakies wymiary ? rozmiar koła, dyszy albo A/R ? Edytowane 18 Listopada 2014 przez Imhotet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 jak już jesteśmy w temacie żeliwa to do mnie w końcu dotarła większa d*pa ar.82, 0.63 za bardzo dławiło przepływ spalin i za cholerę nie mogliśmy wyjść poza 600HP, teraz nie będzie z tym najmniejszego problemu, na przyszły sezon wpada GTX3582R jest szansa na 700HP+ i na tym poprzestanę modzenie 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 ja piernicze... to dopiero wielka d*pa dysza z k03 ma smieszne 3.2cm^2 dla porownania hhaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Booster, nie oszukujmy sie, ty nie przestanisz go modzic Wypluje 700 stwierdzisz ze 800 by sie przydalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 jeżeli turbo i układ paliwowy pozwoli to zrobimy jeden pomiar w okolice 800, ale tylko żeby pokazać, że można, generalnie układ korbowo-tłokowy jest w stanie znieść trochę ponad 200KM na cylinder, tak więc nie będę ryzykował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 jestes pewien sworzni tlokowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) moze ktos chcialby rozdupcone chinskie k04 (czyli k03s) w czesciach do przerobki? moj znajomy ma za 200zł, muszle i gruszka w stanie ok, klapka wg tylko do podreperowania i reszta do wymiany Edytowane 18 Listopada 2014 przez pioteros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 jestes pewien sworzni tlokowych? to właśnie sworznie są najsłabszym ogniwem, gdyby nie one to z korb i tłoków można by zrobić i 250KM z cylindra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 moze ktos chcialby rozdupcone chinskie k04 (czyli k03s) w czesciach do przerobki? moj znajomy ma za 200zł, muszle i gruszka w stanie ok, klapka wg tylko do podreperowania i reszta do wymiany Telefonu do mnie nie masz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 wieczorkiem dryndne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 jestes pewien sworzni tlokowych? to właśnie sworznie są najsłabszym ogniwem, gdyby nie one to z korb i tłoków można by zrobić i 250KM z cylindra Ja po cichu licze że to jednak bedzie najmocniejsze 1.8t w Europie:) po cichu:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 nie będzie, najmocniejsze 1.8t w europie ma ponad 1100HP, co prawda tam jest stroker 2.1L, a u mnie pojemność została seryjna jak z fabryki więc może z tej strony patrzeć to już jest najmocniejsze w PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 masz na myśli Boba MK2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) nieee, tam jest 2.0 16v abf, mam na myśli 1.8T IMSA z Danii Edytowane 18 Listopada 2014 przez Booster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 nieee, tam jest 2.0 16v abf, mam na myśli 1.8T IMSA z Danii Dokładnie:) wszystko mam nadzieje przed nami:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Panowie od jakiegos czasu mam blad pelnego kata i jakos nie mam czasu sie za to zabrac. Teraz doszlo jeszcze '16395' czyli nastawnik walka rozrzadu nie osiagnieta wartos zadana Czy to moze byc spowodowane zapchanym katem? Dodam jeszcze ze duzo pary leci z wydechu wody nie ubywa. Gdzies czytalem ze wlasnie efekt kopcenia nie koniecznie musi byc zwiazane z katem tyko z zapetlajacymi sie wtryskami. Co o tym sadzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Podpowiedzcie co moze byc przyczyną wypadania zaplonow w 1.8T bo pomysłow mi juz zaczyna brakować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się