Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem wiem sorki.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Sonda bedzie od góry, czekam jeszcze na specjalne zeliwo do turbo z USA i zrobie cos w stylu TD16L ale w miejscu K03.

Zimna strona i cala reszta juz jest.

300-320 kuni pie!@#$/^&*ie jak nic :wink:

Powiesz co to za zeliwko co wymyśliles ? albo przynajmniej czy jest dużo wieksze ? :)

Opublikowano

jest większe i to sporo, trzeba tylko zrobic redukcje pomiedzy turbo a kolektorem i zrobic nowy kolektor :wink:

Opublikowano (edytowane)

aha czyli troszke rzeźby bedzie myslalem ze coś p&p znalazles pod kolektor serie

a masz jakies wymiary ?:) rozmiar koła, dyszy albo A/R ?

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano

jak już jesteśmy w temacie żeliwa to do mnie w końcu dotarła większa d*pa ar.82,

0.63 za bardzo dławiło przepływ spalin i za cholerę nie mogliśmy wyjść poza 600HP,

teraz nie będzie z tym najmniejszego problemu,

na przyszły sezon wpada GTX3582R jest szansa na 700HP+ i na tym poprzestanę modzenie 1.8T :)

DSC_00812_zps2c4ad1cb.jpg

Opublikowano

ja piernicze... to dopiero wielka d*pa :D dysza z k03 ma smieszne 3.2cm^2 dla porownania hhaha

Opublikowano

:o
Booster, nie oszukujmy sie, ty nie przestanisz go modzic :grin: Wypluje 700 stwierdzisz ze 800 by sie przydalo. :banan:

Opublikowano

jeżeli turbo i układ paliwowy pozwoli to zrobimy jeden pomiar w okolice 800, ale tylko żeby pokazać, że można,

generalnie układ korbowo-tłokowy jest w stanie znieść trochę ponad 200KM na cylinder, tak więc nie będę ryzykował

Opublikowano

jestes pewien sworzni tlokowych?

Opublikowano (edytowane)

moze ktos chcialby rozdupcone chinskie k04 (czyli k03s) w czesciach do przerobki? moj znajomy ma za 200zł, muszle i gruszka w stanie ok, klapka wg tylko do podreperowania i reszta do wymiany

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

jestes pewien sworzni tlokowych?

to właśnie sworznie są najsłabszym ogniwem, gdyby nie one to z korb i tłoków można by zrobić i 250KM z cylindra

Opublikowano

moze ktos chcialby rozdupcone chinskie k04 (czyli k03s) w czesciach do przerobki? moj znajomy ma za 200zł, muszle i gruszka w stanie ok, klapka wg tylko do podreperowania i reszta do wymiany

Telefonu do mnie nie masz ?

Opublikowano

:D wieczorkiem dryndne

Opublikowano

jestes pewien sworzni tlokowych?

to właśnie sworznie są najsłabszym ogniwem, gdyby nie one to z korb i tłoków można by zrobić i 250KM z cylindra

Ja po cichu licze że to jednak bedzie najmocniejsze 1.8t w Europie:) po cichu:))

Opublikowano

nie będzie, najmocniejsze 1.8t w europie ma ponad 1100HP,

co prawda tam jest stroker 2.1L, a u mnie pojemność została seryjna jak z fabryki więc może z tej strony patrzeć to już jest najmocniejsze w PL

Opublikowano (edytowane)

nieee, tam jest 2.0 16v abf,

mam na myśli 1.8T IMSA z Danii

Edytowane przez Booster
Opublikowano

nieee, tam jest 2.0 16v abf,

mam na myśli 1.8T IMSA z Danii

Dokładnie:) wszystko mam nadzieje przed nami:)

Opublikowano

Panowie od jakiegos czasu mam blad pelnego kata i jakos nie mam czasu sie za to zabrac. Teraz doszlo jeszcze '16395' czyli nastawnik walka rozrzadu nie osiagnieta wartos zadana

Czy to moze byc spowodowane zapchanym katem? Dodam jeszcze ze duzo pary leci z wydechu wody nie ubywa. Gdzies czytalem ze wlasnie efekt kopcenia nie koniecznie musi byc zwiazane z katem tyko z zapetlajacymi sie wtryskami. Co o tym sadzicie?

Opublikowano

Podpowiedzcie co moze byc przyczyną wypadania zaplonow w 1.8T bo pomysłow mi juz zaczyna brakować :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...