davidlive Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 A co wasze wywody o łapaniu temp wnosi do tematu modyfikacji 1.8t bo nie bardzo widzę zależność.
rafal9119 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 A co wasze wywody o łapaniu temp wnosi do tematu modyfikacji 1.8t bo nie bardzo widzę zależność. TO też w jakimś stopniu Modyfikacja ale spalania
davidlive Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 W dziele problemów technicznych można o tym dyskutować. Ja rozumiem takie dywagacje np po montażu chłodnicy oleju itp.
Cpt.Ryan Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Powiedzcie mi, jakim czasem 0-100 może się pochwalić taka B5 w Q z AEB na seryjnych podzespołach, ale z mocnym programem pod koło 200KM? Mierzył może ktoś? poniżej 7s schodzi?
rafal9119 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Czytałem gdzieś że seryjne 150 KM przyśpiesza od 0-100 w 8,3 s. to po modyfikacji napewno tyle wyrwiesz
bongod Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Przy jakiej mocy? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
pioteros Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 te 8 z groszami na serii to jest mocno przesadzone tak swoja droga...
Sedrak Dan Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) te 8 z groszami na serii to jest mocno przesadzone tak swoja droga... Avant BFB ma 8.8 - 5 biegów bez Q , BEX ma 8.4 - 6 biegów bez Q Q ma trochę gorsze osiągi na papierze, pewnie przez wagę, ale szczerze myślę, że wykręca lepszy czas ze względu na trakcję. Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Sedrak Dan
krzysiekml Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 czy będzie 200 czy 300 kuni to w ośce to i tak do setki poniżej 7sek ciężko
Sedrak Dan Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 czy będzie 200 czy 300 kuni to w ośce to i tak do setki poniżej 7sek ciężko j Dla mnie taka moc raczej się przyda powyżej 100 do wyprzedzania itp
pioteros Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 te 8 z groszami na serii to jest mocno przesadzone tak swoja droga... Avant BFB ma 8.8 - 5 biegów bez Q , BEX ma 8.4 - 6 biegów bez Q Q ma trochę gorsze osiągi na papierze, pewnie przez wagę, ale szczerze myślę, że wykręca lepszy czas ze względu na trakcję. ośka przy pełnej trakcji czyli suchej nawierzchni zawsze do pewnej mocy bedzie szybsza, powyzej powiedzmy 250km roznica sie zaciera i im wiecej mocy tym wieksza korzysc z quattro
krzysiekml Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 przy 300-stu KM na mokrym+ ośka to i wyprzedzania nie ma,w cztery osoby,padający lekko deszcz woda w koleinach i na piątce od 100 trakcja mryga tak było u mnie i jeszcze jest ale lekarstwo czeka na palecie
Dev Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Przy jakiej mocy? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka 212kMI czym zmierzone ?G-techem pro czy jak mu tam... Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Dev
Sedrak Dan Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) przy 300-stu KM na mokrym+ ośka to i wyprzedzania nie ma,w cztery osoby,padający lekko deszcz woda w koleinach i na piątce od 100 trakcja mryga tak było u mnie i jeszcze jest ale lekarstwo czeka na palecie to grubo ja celuje maks koło 200 by miało to większy sens. Jedynkę przeżyję, że jest problem, ale powyżej 2-3 to już kalectwo Ewentualnie zamówi się paletę Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Sedrak Dan
jarekK1111 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) z doświadczenia G tech pro raczej mieży tak sobie jak se uzna jak chcesz mieć pewność co do czasów to tylko Racelogic i nikt nie zakwestionuje pomiarów ja mam w nissanie zalożoną świetną polską kontrole trakcji dzała na wycinanie cylindrów a nie zamykanie przepustnicy np tu 450koni i 630nm nissan http://images67.fotosik.pl/1213/780780e52831960c.jpg Edytowane 19 Stycznia 2016 przez jarekK1111
koziol1172 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Testował ktoś 1.8t z mocami w okolicy 250km czy po demontażu tej rury idącej z psa przedniego do puchy filtra powietrza są jakieś straty? wyższa temperatura? byłbym bardzo wdzięczy jak ktoś mógłby zrobić dwa logi, przepływu i temp w dolocie z tą rurą i bez niej, a dokładnie to z włożonym tym kolankiem pierwszym co wchodzi w obudowę filtra..... Ja na swoim niestety tego nie zrobię bo i tak tnę sygnał z przepływki. Sprawa dosyć pilna i potrzebna Edytowane 19 Stycznia 2016 przez koziol1172
davidlive Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 O jakiej rurce piszesz.ndaj foto
bongod Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Podobno są straty w przepływie przez tą harmonijke. Wymień na metalowego tipa Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się