Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

I takim zestawem bez spawania się wszystko obejdzie?

I rura 63mm też będzie pasować? (w B5 AEB też wyjście z turbo ma 40mm, a wejście przepustnicy 63?)

Edytowane przez Cpt.Ryan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wyjście z turbo ma 40mm a przepustnica 65 ale 63 wchodzi.

Musisz spawać to oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej sobie spasować pociąć rury kolana i dac komuś zeby to pospawal ? ja bym ci to obleciał elektrodą za 4piwa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślałem że taki zestawik jest zamiennikiem tych KITów np. z fkmic.pl :P

Dajcie spokój ceny spawania w warszawie są zabójcze, wołają chore ceny za najprostsze rzeczy.

A gdzie z tym 4pakiem podjechać ewentualnie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodzi bo też tak mam ale czy tak normalnie

W sumie nie mierzyłem ale wszedł idealnie z lekkim oporem, 70 pewnie by było za duży i miał tendencje do spadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślałem że taki zestawik jest zamiennikiem tych KITów np. z fkmic.pl :P

Dajcie spokój ceny spawania w warszawie są zabójcze, wołają chore ceny za najprostsze rzeczy.

A gdzie z tym 4pakiem podjechać ewentualnie? :D

Puławy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślałem że taki zestawik jest zamiennikiem tych KITów np. z fkmic.pl :P

Dajcie spokój ceny spawania w warszawie są zabójcze, wołają chore ceny za najprostsze rzeczy.

A gdzie z tym 4pakiem podjechać ewentualnie? :D

Puławy

Od Wawy mały kawałek. Skompletuje graty i pewnie bedę się odzywał :D

Czyli wkońcu turbina 40 a przepustnica 63? Może mamy różne, bo zależało to od liftingu? Ale skoro motor ten sam, to podzespoły tez nie powinny się niczym różnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten ostatni, do dwoch nakretek trzeba dorobic specjalny klucz aby je dokrecic.

Chyba ze bedziesz go zakladac na wyciagnietym silniku to bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio rozbiłem taki kolektor młotkiem (zeliwo) - kawał żelastwa ścianka kolo 4mm - ale u mnie pekł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio rozbiłem taki kolektor młotkiem (zeliwo) - kawał żelastwa ścianka kolo 4mm - ale u mnie pekł

Ja myślę ,że bym o ziemie rozbił taki jak i każdy inny żeliwny bez problemu, toć to nie wiadomo jak wytrzymałe jest wystarczy odrobina siły , a co tu dopiero mowa z młotkiem ...

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...