szczuraz Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 wygląda że co aso to inna cena Panowie macie może zwymiarowane orurowanie pod fmic do AEB ? póki zima a audi czeka na nowe klamoty pobawił bym się w wolnym czasie.
darioo99 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 ja jeszcze raz odnośnie MBC w AEB a nie będzie tak że ECU samo sobie podleje paliwa jak zwiększymy ciśnienie?
marcindlug Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 w jakims stopniu jest w stanie korygowac ilosc wtryskiwanego paliwa ale jezeli przesadzisz z doladowaniem to po przekroczeniu wartosci do ktorej jest w stanie sie zaadaptowac bedziesz mial uboga mieszanke. do czego prowadzi uboga mieszanka chyba wiesz...
szczuraz Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 ja jeszcze raz odnośnie MBC w AEB a nie będzie tak że ECU samo sobie podleje paliwa jak zwiększymy ciśnienie? Jak już masz kombinować z mbc to dopłać do niego 300 pln i niech ktoś ci wgra gotowca ABT. Na pewno bedzie bezpieczniejszy niż zabawa w dmuchanie bez paliwa.
KYLOMC Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Siemako mam pytanko założyłem TIPA z filtrem itg ,wszystko jest ok ale dziwi mnie dźwięk pojawiający się gdy przyspieszam powyżej 2 tyś obrotów (takie buczenie ) trwa 2 sek .Do nagrania raczej nie możliwe bo jest dość ciche . CZy to normalne ?
Buba Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Siemako mam pytanko założyłem TIPA z filtrem itg ,wszystko jest ok ale dziwi mnie dźwięk pojawiający się gdy przyspieszam powyżej 2 tyś obrotów (takie buczenie ) trwa 2 sek .Do nagrania raczej nie możliwe bo jest dość ciche . CZy to normalne ? pewnie rezonans sie pojawia
KYLOMC Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 hmm dzwiek to takie buczenie basowe , możliwa plecionka?
Inkognito Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Siemako mam pytanko założyłem TIPA z filtrem itg ,wszystko jest ok ale dziwi mnie dźwięk pojawiający się gdy przyspieszam powyżej 2 tyś obrotów (takie buczenie ) trwa 2 sek .Do nagrania raczej nie możliwe bo jest dość ciche . CZy to normalne ? ja miałem małą nieszczelność na jednej opasce przy samym Turbo i tam buczało
KYLOMC Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Siemako mam pytanko założyłem TIPA z filtrem itg ,wszystko jest ok ale dziwi mnie dźwięk pojawiający się gdy przyspieszam powyżej 2 tyś obrotów (takie buczenie ) trwa 2 sek .Do nagrania raczej nie możliwe bo jest dość ciche . CZy to normalne ? ja miałem małą nieszczelność na jednej opasce przy samym Turbo i tam buczało :)sprawdzę
gregory Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 bedzie bezpieczniejszy niż zabawa w dmuchanie bez paliwa. I na seryjnych zapłonach :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 w jakims stopniu jest w stanie korygowac ilosc wtryskiwanego paliwa ale jezeli przesadzisz z doladowaniem to po przekroczeniu wartosci do ktorej jest w stanie sie zaadaptowac bedziesz mial uboga mieszanke. do czego prowadzi uboga mieszanka chyba wiesz... nie będzie za ubogiej mieszanki, bo tolerancja na stosunek doładowania-dawka paliwa jest wyliczona na -max 0,30 bara-powyżej tego doładowania- mogło by być za ubogo, ale auto wpada w tryb awaryjny, więc nie da się technicznie przekroczyć poziomu, w którym jest za ubogo -teoretycznie można coś takiego osiągnąć, jeśli ktoś ingeruje w mapy ECU i podnosi tylko doładowanie , bez ingerencji w mapę paliwa-ale kto tak robi...
szczuraz Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 ale kto tak robi... ktoś kto się dopiero uczy winolsa
domjenick Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 ale kto tak robi... ktoś kto się dopiero uczy winolsa nie da rady, bo ktoś, kto się uczy wie, że AFR musi być odpowiedni i nie podniesie tylko doładowania
marcindlug Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 nie będzie za ubogiej mieszanki, bo tolerancja na stosunek doładowania-dawka paliwa jest wyliczona na -max 0,30 bara-powyżej tego doładowania- mogło by być za ubogo, ale auto wpada w tryb awaryjny, więc nie da się technicznie przekroczyć poziomu, w którym jest za ubogo -teoretycznie można coś takiego osiągnąć, jeśli ktoś ingeruje w mapy ECU i podnosi tylko doładowanie , bez ingerencji w mapę paliwa-ale kto tak robi... good to know ! wiedzialem ze jest tolerancja ale nie myslalem ze az taka :th:
gregory Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 w jakims stopniu jest w stanie korygowac ilosc wtryskiwanego paliwa ale jezeli przesadzisz z doladowaniem to po przekroczeniu wartosci do ktorej jest w stanie sie zaadaptowac bedziesz mial uboga mieszanke. do czego prowadzi uboga mieszanka chyba wiesz... nie będzie za ubogiej mieszanki, bo tolerancja na stosunek doładowania-dawka paliwa jest wyliczona na -max 0,30 bara-powyżej tego doładowania- mogło by być za ubogo, ale auto wpada w tryb awaryjny, więc nie da się technicznie przekroczyć poziomu, w którym jest za ubogo Dominiku, tak jest w AVJ który ma rozbudowaną kontrolę bo nowsze, ale takie AEB nie zareaguje na to aż tak szybko bo jest nieco bardziej ślepe.
Mabrothrax Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Ma ktoś może numer wtrysków z BEX-a? Albo BAM-a? Podeszły by one do AEB-a?
Buba Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 a jaka jest tolerancja w AEB? u mnie wpadał w tryb awaryjny przy 1.3 - 1.4 bara na seryjnym sofcie
Dev Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 u mnie w AEB'podobnie, ale tylko do pierwszego strzalu potem robl odcinke przy 0.9 bara po wylaczeniu stacyjki znowu 1.3bar, strzal i 0.9 i tak w kolko, nie wiem o co mu chodzilo[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 13:08_________________________________________________jutro go zloguje z ciekawosci zobaczymy co pokaze przeplywka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się