Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam możliwe że durne pytanie. Co należy i trzeba zrobić (i przy okazji jakie graty), jeśli myślę o zakuciu 1.8t?

1) korby

2) tłoki?

3) wał korbowy

4) panewki

5) ........

czy to raczej nie ma sensu żeby kowalski wiedział i lepiej to zlecić tunerowi?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Wampir Ci napisał, że nie warto się w to pchać. Słuchaj doświadczonych kolegów.Chcesz moc to zrob na wiekszym turbo żadnego p&p

Zgadza się, a czy ktoś napisał że te turbo odpada? Dev miał w rękach, napisał co on może wypluć

Może jednak warto, skoro jest P&P, a starcza na osiagniecie max mocy bez kucia, bo na tym mi zależy.

Dodatkowo Wampir nie pisz już o osprzecie, bo nie wiem czy znajdzie sie zielolny co by myslal ze sama turbina podniesie moc 2x :P

Edytowane przez Cpt.Ryan
Opublikowano

szczerze to nie wierzę ze jakies auto na tym wypluło 280ps, chyba ze na patencie Givera i z super osprzętem w chłodne dni. Realnie to turbo dmuchnie 240-250ps max i to przy 5k rpm. Zobacz ze inducer ma tylko 38mm czyli tyle co k03s

Opublikowano (edytowane)

W takim razie poleciacie td04-05, ale ktore? bo jest multum typów?

TD04-13, 16, 18, 19 bedzie odpowiednia? Wiecie czym one sie różnią?

Edytowane przez Cpt.Ryan
Opublikowano

Ja polecam k04-064, jak td to 04-19t 7cm zeliwo

Opublikowano

Ja polecam k04-064, jak td to 04-19t 7cm zeliwo

jak poznać jakie jest zeliwo? w k64.pl mają taką turbine bardzo tanio.

jak takie coś wstaje?

Opublikowano

Bez kitu tania na tym k64.pl

Ciekawe jakie beda koszty rezania na takie td04-19t? Robił ktoś może?

Jest kilka projektow z tą suszarka w 1.8T, ale skromnie opisane, więc nieprzydatne

Opublikowano

kolektor 400 (i sie pewnie zacznie ze gufno ze idiota ze costam)

turbina 1350

DP 2.75" 400 o ile nie masz

dolot bodajże 2,5" 400

przewody wodnoolejowe - ??????????? nie wiem ile i jakie

ja mam dp i dolot wiec tylko mnie interesuje kolektor (nawet na pół roku), turbo i chłodzenie jej. Wg mnie wychodzi w podobnej kasie co k03s na dobrej hybrydzie + chłodnice oleju (przypuszczam, że moze sie grzać srogo taka hybryda na 290KM)


W powiedzcie mi, jest mozliwosc zrobienia tej mocy tylko na lpg? Tzn zostawix osprzet od pb seryjny, a wzmocnic instalke lpg na taka moc, i zrobic program tylko na gazie?

co do tego, nie, nie da sie tak zrobić. tu na forum ktos miał zrobione 1,5b boosta na LPG i 0.7 na pb, poczytaj. nie da sie tego zrobić bez przerabiania elektryki. LPG oblicza swoje dawki na podstawie benzyny. nawet jakbyś zrobił mapę jak trzeba to i tak prosisz sie o problemy (np. skonczy sie gaz, albo zapomnisz ze jestes na pb, będzie za ubogo i silniczku papa)

Opublikowano

DP, dolot, kolektor, bedzie mi spawał kolo na zamówienie,, no chyba ze gdzieś dorwę jakieś używki, ale nie nastawiam sie na to.

Właśnie ciekawe jestem jak z tymi przewodami.

Tak, kolega koziol1172 robil takie myki, ale to na DET3. Pisał że fajnie to wszystko chodzi jesli sie to zmapuje odpowiednio.

Opublikowano

jak sie uprę na td04-19t i bede potrzebował dp 3" to chętnie pogonie 2,75 :D

Póki co się troche zapaliłem na tą turbinę, chociąż gregor mowił ze lepiej wyjdzie k04 tfsi...

Opublikowano

i gregor ma racje

Opublikowano

i gregor ma racje

jakieś konkretne argumenty? obok jest temat że k04 tfsi to koszt 3k + trzeba kolektor + adapter itd. słowa gregora z 1 maja 2016:

samo nowe turbo k04 to okolice 4kzl wiec nie wiem jak za 6kzl chcesz to zrobic ?

nowe wtryski to masz lekko 900-1000zl.

adapter 750zl

a lista jest dużo dluższa i tak dalej :)

Opublikowano (edytowane)

sterowanie innym n75 (ponoć lepiej sie stroi), zintegrowany kolektor ktory sie nie rozleci jak chinczyk lub oszczedzasz na spawaniu, na 19t 5cm ciezko bedzi zrobic 300ps a na 7cm bedzie słabo wstawac, k04tfsi zrobi i 330ps jak bedzie trzeba

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano

na 16t koles od nas mial 299km, po rozwiercie na 19 miał 330km

pomysle jeszcze

Opublikowano

Ja bede raczej wchodził w takim razie na 16t lub 19t, na razie starczy mi te 300KM.

Jak bedzie mnie stać na zakuwanie, albo strokera to i bedzie na k04 TFSI :decayed:

Opublikowano

zakucie (o ile wymaga tylko korb) da sie pewnie zrobić poniżej 2k pln.. spodziewałem się większego kosztu :-D

19t ma w oryginale wydech 6cm2 więc lepiej niż mało wydajne 5 czy lagorodne 7cm2

trochę nie rozumiem tego że niby td04 jest mniej stabilna niż tfsi. co to znaczy?

Opublikowano

W powiedzcie mi, jest mozliwosc zrobienia tej mocy tylko na lpg? Tzn zostawix osprzet od pb seryjny, a wzmocnic instalke lpg na taka moc, i zrobic program tylko na gazie?
co do tego, nie, nie da sie tak zrobić

bzdura.

Opublikowano

W powiedzcie mi, jest mozliwosc zrobienia tej mocy tylko na lpg? Tzn zostawix osprzet od pb seryjny, a wzmocnic instalke lpg na taka moc, i zrobic program tylko na gazie?

co do tego, nie, nie da sie tak zrobić

bzdura.

kolego, w tym samym poscie napisałem dlaczego i kiedy sie da to zrobić.

zamiast nabijać sobie posty, może opisz jak to się robi.

Opublikowano

lpg to tylko sterowanie czasem wtrysku glownie na podstawie czasow PB, te sa brane z ECU, nie ma mozliwosci aby LPG sterowalo ECU i tym bardziej doladowaniem

Opublikowano

kolego, w tym samym poscie napisałem dlaczego i kiedy sie da to zrobić

wystroj pare samochodow na szerokopasmowce z lpg to bedziesz wiedzial, a nie wprowadzasz w blad setki ludzi, powinni banowac za takie rzeczy, wtedy kazdy by sie dwa razy zastanowil co pisze.

Ale oczywiscie kazdy madry gaziarz powie ze sie nie da. :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...