Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

040 już też mam od rana i niestety za duża (za wysoka :facepalm: )do baku b7 po silniku 2.0 TFSI

Ale dzięki za chęci Krzysiek :thumbup1:

Ktoś wie czy do baku z B6 1.8 t wchodzi bez problemu ? Lub Jak w zbiorniku po 2.0 TFSI A4 B7 to ustrojstwo zamontować ................. :angry:

Ewentualnie nie szuka nikt nówki Boscha 040 :decayed::naughty:

Chodzi o pompę paliwa ? A do B6 2004 BFB podejdzie ? ile chcesz za nią ?

Tak wszystko w temacie giełda, czy podjedzie to nie mam pojęcia ...

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jezeli do Q to musi byc z quattrowki. W domu mam stara to pomierze do siebie kupywalem z 3.0 i tez musialo byc z Q

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli do Q to musi byc z quattrowki. W domu mam stara to pomierze do siebie kupywalem z 3.0 i tez musialo byc z Q

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Czyli z 3.0 też może być ? Nie musi być tylko i wyłącznie 1.8 T bo tych mało zwłaszcza do quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym sam mialem problem teraz kupilem taka jjako dawce ,pompa byla

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Jedyne co trzeba przerobic to zalozyc zaslepke przelewu ze swojego kosza. Jest ok nawet nr oem sie zgadzaly

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym sam mialem problem teraz kupilem taka jjako dawce ,pompa byla

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Jedyne co trzeba przerobic to zalozyc zaslepke przelewu ze swojego kosza. Jest ok nawet nr oem sie zgadzaly

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Dziękuje wielkie za info , ponoć są też jakieś patenty żeby coś z A3 brać słyszałem ale najłatwiej i najszybciej chyba to ten zbiornik wymienić i kasa też nie duża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam silnik AEB, Jestem na etapie modzenia, została mi do wymiany tylko turbina, wtryski i program.

Nasłuchałem się ze stary motronic 3.8 jest kiepski do strojenia, nie mozna na nim zrobic LC, AL, itp, mało tunerow go ogarnia.

wpadłem na pomysł żeby osiągnąć lepsze efekty, moge albo przeszczepić motronica 7.5, albo zarzucić DET-a3, albo wrzucić silnik np. ANB na nowszym ECU

Które rozwiązanie byłoby lepsze, tańsze, i bardziej opłacalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

det kosztuje sam z siebie 700zl. swap silnika ze dwa razy tyle. deta raczej latwo sie podpina. silnik do swapub też kosztuje i masz rebus co kupiles. no chyba ze grube mody z kutym beda to jeden pies moim zdaniem wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co robic swap ? kupujesz wiazke, kompa, przeplywke i ze 2 rzeczy jeszcze i zamieniasz, w 85% to ten sam silnik i osprzet, problem jest tylko ze znalezieniem calej niepocietej wiazki od silnika europejskiego, chyab ze kupic angola i poprzedluzac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli mam wersje USA silnika AEB np. mam dwie lambdy, to wiazke z EU tez podejdzie?

Czy na samym DECie zrobie mody, czy potrzebuje jeszcze map sensora i innych kilku kilomentrow kabli i czujnikow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno ma, druga sonde wywalisz na decie i tak, aczkolwiek wszystko to zrobisz normalnei na wiazce APU/ANB i na pewno taniej cie to wyjdzie

nie wiem tez jak wyglada sprawa DETa i LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak lepiej zarzucic wiazke od np ANB niz bawic sie w deta?

Czy det jest bardziej przyszłościowy? Tzn jak pozniej bede chcial sobie znow cos pomodzic, to zawsze moge to zrobic sam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

det ma nieograniczone raczej mozliwosci, ale sterownik ME 7.5 jest wystarczajaco dobry aby ogarnac sobie silnik jak sie chce, na pewno tez wyjdzie duzo taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zarzucajac tylko me 7.5 samemu raczej nie pomodze? Potrzebuje raczej tunerow? A przy decie wszystko robie samemu na kompie, jezeli oczywiscie ogarne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tego to ja nie wiem co oczekujesz od oprogramowania, sam sobie odpowiedz na to pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AEB usa to motronic 5.9 wiec tego nawet nie trzeba lutować bo powinno przez obd iść, minus względem me 7.5 to brak mapsensora, lc od czego Ci potrzebne? chcesz w quattro ruszać z tego na seryjnym osprzęcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby miec lc to trzeba miec przynajmniej 300 pare koni w Q bo inaczej to tylko na mokrym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten LC dalem dla przykladu mozliwosci, ale moze kiedys bedIe potrzebne i na suchym, nie wiem na ilu KM skoncza mi sie checi na modzenie :D

Czyli 5.9 to to samo co 7.5 tylko bez map sensora, czyli dokladajac deta3 z mapem mam 7.5 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w awt me7.5 a i tak sie zastanawiam nad det'em lub pełnym ecu. zawsze wtedy sam mógłbym sobie sam kręcić.. rozwaliłbym se silnik to bym se rozwalił..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Awt na me7.5 jest na sondzie szerokopasmowej pieknie i bezpiecznie sie stroi, po co wkladac jakies osobne kompy...

Wysłane z mojego Q8HD przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...