Mizur138 Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 Czy ta pompa paliwa podchodzi idealne do B7 1.8T czy trzeba przerabiac? https://www.czesciauto24.pl/audi/a4-8ec-b7/19739/10817/pompa_paliwa
krzysiekml Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 tak do Q ale za tyle pln? wsadz walbro za 400pln i będzie też dobrze
Mizur138 Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 tak do Q ale za tyle pln? wsadz walbro za 400pln i będzie też dobrzeKrzysiek a do ilu ta walbro hp wytrzyma ? Bo chciał bym miec tez spory zapas.Wysłane z S7 Edge
mophk Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 3 godziny temu, Mizur138 napisał: Krzysiek a do ilu ta walbro hp wytrzyma ? Bo chciał bym miec tez spory zapas. Wysłane z S7 Edge a do ilu ma być? walbruf jest kilka i maja rozne wydajności. 040 w bak bosha opisuja na jakies 450-500km
X18XET Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Panowie, poszukuję wtrysków ogarniających ~230KM. Zastanawiałem się nad 0280156012, ale wampir wcześniej wspomniał, że kiepsko z jakością tych wtrysków (pewnie dlatego są tanie jak barszcz). A jak z 0280156023? Podobno 370cc @3 bary, więc chyba by ogarnęły taką moc, z resztą montowali to nawet w Saabach 2.3T .
Galetto Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Stroiłem na nich auta i nie było problemu i do tej pory nikt nie meldował, że jest źle. Jest jeszcze opcja Saab 0280156023 w AVJ przy 4 barach i 230KM będzie jeszcze zapas.
X18XET Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 A jak z montażem obu modeli wtrysków? Trzeba coś przerabiać czy wchodzą P&P? ^^
Łukasz13 Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Też nie miałem problemu z tymi wtryskami, wchodzą p&p.
TurboPL Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Witam. Czy orientuje się ktoś skąd kolektor kupić pod taką turbine JRSPEC GT3082R BB Link? I tam mam wybór rozmiaru żeliwa od .63 do 1.06 czytałem że od tego spool zależy ale wolałbym się upewnić.
mophk Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Witam. Czy orientuje się ktoś skąd kolektor kupić pod taką turbine JRSPEC GT3082R BB Link? I tam mam wybór rozmiaru żeliwa od .63 do 1.06 czytałem że od tego spool zależy ale wolałbym się upewnić. to prawda. za małe zeliwo będzie też blokowac górę.kolektor raczej custom lub chinol t4 bodaj.
TurboPL Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Nie zamierzam jeździć po torze więc chinol wystarczy. Gdzie coś takiego dostać prosiłbym o link bo nie umiem znaleźć
mophk Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 1 godzinę temu, TurboPL napisał: Nie zamierzam jeździć po torze więc chinol wystarczy. Gdzie coś takiego dostać prosiłbym o link bo nie umiem znaleźć http://www.mtuning.pl/category/?q=t3&from=&to=&cats[]=374#t tu jest wyjscie t3, w tym turbo moze byc t3 albo t4 wiec: http://www.mtuning.pl/Flansza-odlew-redukcja-pod-turbo-T3-T4,p,61 lub http://www.mtuning.pl/Flansza-odlew-redukcja-pod-turbo-T25-T4,p,62 (i kolektor ktorys z tych: http://www.mtuning.pl/category/?cats[]=960&q=t25&from=&to=#t) ale pewny jesteś co do tej turbiny? troche spora jest jak na 1.8t
TurboPL Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Czyli kolektor Ten lub ten a turbina ma wyjście t3 bo na stronie jeśli klikniemy w link allegro to mamy Cytuj Muszla wydechowa: Flansza T3, AR .82, v-band i nigdzie mi się nie rzuciło jaki v-band 3" czy 2.5" a może 3.5". Oby dwa kolektory mają wyjścia jakby pod EGR czego niezbyt rozumiem w samochodzie 500hp+. Czy taka konfiguracja była by ok? Jeśli tak to który kolektor jeden ma turbo z dołu jeden na boku i nie wiem jak tam będzie z miejscem ;] A turbina z zapasem na przyszłość jeśli dojeździ. Edytowane 29 Marca 2017 przez TurboPL
mophk Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 egr ... miszcz! to jest wyjscie na zew. wastegate. taka konfiguracja jest nie ok. Ale twoje auto...
TurboPL Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Wielkie dzięki dobrze wiedzieć. Czemu taka konfiguracja nie ok?
Imhotet Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 ta zamontuj sobie tą turbine podepnij jej egr i bedziesz miał pińcet kuni
dami8705 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Dnia 25.03.2017 o 21:48, Galetto napisał: Stroiłem na nich auta i nie było problemu i do tej pory nikt nie meldował, że jest źle. Jest jeszcze opcja Saab 0280156023 w AVJ przy 4 barach i 230KM będzie jeszcze zapas. czyli powinny wystarczyć na 250KM ? Są sporo tańsze niz 380 - z S3.
TurboPL Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 5 godzin temu, Imhotet napisał: ta zamontuj sobie tą turbine podepnij jej egr i bedziesz miał pińcet kuni Wybacz jestem nowy uczę się takie uwagi pomagają... Pytałem czy połączenie tego kolektora i turbiny będzie działać jak należy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się