wampir Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Napisane OK. Ceny softu pasuje sprostować bo za 1.8T w B6 u Grześka jest sporo taniej niż napisałeś. Ze swojej strony to zostawiłbym tunerowi dobór części i przygotowanie setupu, a potem oczekiwał efektu aby nie było, że nie wyszła moc
mophk Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 24 minuty temu, wampir napisał: Napisane OK. Ceny softu pasuje sprostować bo za 1.8T w B6 u Grześka jest sporo taniej niż napisałeś. Ze swojej strony to zostawiłbym tunerowi dobór części i przygotowanie setupu, a potem oczekiwał efektu aby nie było, że nie wyszła moc dzięki. co do ceny ja słyszałem o 1500. poza tym grzesiu na pewno wstawi k04-64 za ktore wezmie 5k pln. owszem lepiej dac tunerowi wolną rękę, ale to troche bez sensu jesli zaden z nich nie podpisuje umowy-zlecenia z zadeklarowanym wynikiem/efektem (ostatnio była o tym dyskusja na ktoryms forum) bo tak to tuner moze stwierdzic 'panie, z tego kundona to i salomon nie nadmucha wincy'
ChrisFalcon Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Czyli ma się rozumieć, że to kosztuje prawie 15 tysięcy? Ale Ty wziąłeś pod uwagę 300km tak? Ja chciałbym te 225 maksymalnie i do tego fajnie brzmiący wydech. No i, żeby silnik był wzmocniony pod te 225km. To może bym się zmieścił w 10k? Moja wersja ma 163km.
mophk Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Godzinę temu, ChrisFalcon napisał: Czyli ma się rozumieć, że to kosztuje prawie 15 tysięcy? Ale Ty wziąłeś pod uwagę 300km tak? Ja chciałbym te 225 maksymalnie i do tego fajnie brzmiący wydech. No i, żeby silnik był wzmocniony pod te 225km. To może bym się zmieścił w 10k? Moja wersja ma 163km. to sobie odejmij kolektor wydechowy, pompe paliwa bo pewnie nie umiera, kevlar reszta bez zmian? robienie raptem 225 jest bez sensu. weź zrob sam chip 400-1500 na 200km i tyle.
cysiek18 Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 to sobie odejmij kolektor wydechowy, pompe paliwa bo pewnie nie umiera, kevlar reszta bez zmian? robienie raptem 225 jest bez sensu. weź zrob sam chip 400-1500 na 200km i tyle.Tak i w upalne dni spuchnie a wtryski ledwo będą wyrabiały. Dokładaj IC, wtryski 320, DP i rób program. Jam zdrowa seria 200-205 powinno być.Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
wampir Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 8 godzin temu, mophk napisał: dzięki. co do ceny ja słyszałem o 1500. poza tym grzesiu na pewno wstawi k04-64 za ktore wezmie 5k pln. owszem lepiej dac tunerowi wolną rękę, ale to troche bez sensu jesli zaden z nich nie podpisuje umowy-zlecenia z zadeklarowanym wynikiem/efektem (ostatnio była o tym dyskusja na ktoryms forum) bo tak to tuner moze stwierdzic 'panie, z tego kundona to i salomon nie nadmucha wincy' Taaa, do 225KM na bank Grzesiek poleci k04-064 i pewnie jeszcze każe zakuć motor ?;) Tutaj bym się nie zgodził z tym oczekiwanym wynikiem, a jeżeli ktoś miał inne doświadczenia to tylko mogę współczuć, że trafił na naciągacza. Cały czas mówimy o zleceniu polegającym na tym, że przyjeżdżasz sprawnym autem lub też to w ramach zlecenia jest naprawienie auta a potem zrobienie tuningu. Aby być bardziej precyzyjnym chodzi mi o takie przypadki, gdy ktoś coś tam sobie poczyta forum, myśli, że to takie proste i da się naciągnąć na super hybryde, na której zrobi z łatwością np. XXX KM, a potem się okazuje, że NIE ZROBI bo to fizycznie niemożliwe albo w innym przypadku zrobi, ale do zestawu brakuje mu tego, tego i tamtego, a to kupił nieodpowiednie. Do 225KM można osiągnąć na kilka sposobów mając seryjne 1.8T BFB: n.in DP, wtryski BEX, drugi IC z BEX i k03s - do 230KM najtańszy zestaw w zależności od stanu silnika. Jak masz ekstra kilka stówek to zamieniasz k03s na hybryde. Wszystko wyżej to już dużo większe nakłady.
bjoern Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 J/w chcesz w sensownej cenie podnieść moc to zakładając, że wszystko inne masz sprawne i zostawiasz seryjne turbo: -downpipe zmiast katalizatora - na fejsbuku Tomasz Kafara - ok 300zł -wtryski BEX 200-300zł -fmic około 1500zł lub drugi IC z bexa ale ciężko trafić około 500 zł -soft - w moim przypadku 600 zł W sumie w najdroższym przypadku 2700zł - moc w zależności od kondycji silnika i osprzętu 205-215KM i okolice 330Nm. Chcesz więcej to jak wampir napisał wymiana turbo i wtrysków pewnie też.
ChrisFalcon Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) No ja właśnie nie chce wysilać za bardzo silnika dlatego okolice 230km by mi wystarczyły. A myślę, że sam czip na 200km to za słabo, bo podzespoły mogły by nie wytrzymać. Chce to zrobić prawidłowo. Czyli czip i wzmocnienie silnika. A turbo chciałbym wymienić, bo moje już jeździ 14 lat to przydałoby się nowe zapewne. Myślę, że te 10k powinno starczyć choć nie znam się na tym Turbo K03s, Kolektor wydechowy?, Wtryskiwacze paliwa 380cc FMIC + układ dolotowy Downpipe Większy wydech dla brzmienia Edytowane 17 Listopada 2017 przez ChrisFalcon
ChrisFalcon Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 No ja właśnie nie chce wysilać za bardzo silnika dlatego okolice 230km by mi wystarczyły. A myślę, że sam czip na 200km to za słabo, bo podzespoły mogły by nie wytrzymać. Chce to zrobić prawidłowo. Czyli czip i wzmocnienie silnika. A turbo chciałbym wymienić, bo moje już jeździ 14 lat to przydałoby się nowe zapewne. Myślę, że te 10k powinno starczyć choć nie znam się na tym Turbo K03s Kolektor wydechowy? Wtryski paliwa 380cc FMIC + układ dolotowy Downpipe Wydech dla brzmienia
czechcu Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 No ja właśnie nie chce wysilać za bardzo silnika dlatego okolice 230km by mi wystarczyły. A myślę, że sam czip na 200km to za słabo, bo podzespoły mogły by nie wytrzymać. Chce to zrobić prawidłowo. Czyli czip i wzmocnienie silnika. A turbo chciałbym wymienić, bo moje już jeździ 14 lat to przydałoby się nowe zapewne. Myślę, że te 10k powinno starczyć choć nie znam się na tym Turbo K03s Kolektor wydechowy? Wtryski paliwa 380cc FMIC + układ dolotowy Downpipe Wydech dla brzmienia A po co inny kolektor przy takiej mocy? K03s za mała na większy kolektor.Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
ChrisFalcon Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 8 minut temu, czechcu napisał: po co inny kolektor przy takiej mocy? K03s za mała na większy kolektor Dlatego dałem znak zapytania. (ja nawet nie wiem co to jest) Czytam forum i to stąd takie pomysły
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Kolego na 230 to nie potrzebujesz wzmacniać silnika, zadbaj tylko żeby był w 100% sprawny, czyli sprawdź kompresję, bo jeśli okaże się że nierówna trudno będzie wykrzesać moc i najpierw może trzeba wyremontować głowice.. sprawdzić kondycję motoru zrobić logi dynamiczne, wtedy będziesz wiedział w jakim stanie przepływka i reszta. Jak silnik i reszta w dobrym stanie to wystarczy CI złożyć jakieś k03s, do tego budżetowo wystarczy silikonowy tip, dp, wtryski najlepiej coś za zapasem. np. 360 z saaba za śmieszne pieniądze 150 zł komplet można kupić, ewentrualnie 380 z bama pewnie dwa razy drożej, wsadzasz komplet drugiego coolera z bexa, komplet pewnie ok 600 zł, lub drożej intercooler frontowy. W tym momencie pewnie już będziesz mogł zrobić te 225-230 km. No i jak koniecznie chcesz to zrobisz sobie do tego wydech żeby ładnie brzmiało. Więc wychodzi na to że powtarzam tylko to co koledzy wcześniej napisali.
ChrisFalcon Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Łukasz jakby zrobić tak jak mówisz to rzeczywiście nie dużo bym wydał na to, a jest możliwość by jakiś warsztat przygotował mój samochód jeśli się nie nadaje choć póki co wszystko gra, a potem pozbierał części i złożył to wszystko razem tak żeby grało jak należy? Czy muszę sam wszystko pozbierać i dopiero pojechać do warsztatu?
bjoern Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 możesz założyć sobie DP, fmic i jechać z wtryskami na strojenie albo zlecić to wszystko tunerowi. Tam najpierw robią wszystkie logi (pomiary) silnika i jak coś niedomaga to najpierw naprawiają i dopiero stroją a co do wydechu dla brzmienia to najtaniej i najlepiej sam DP zamiast kata i do tego wywalić środkowy tłumik i wystarczy
Mizur138 Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 W niedalekim czasie będę miał na sprzedaż cały silnik 1.8T z osprzętem który mam,więc napewno bd to okazja dla kogoś kto szuka takich części do podniesienia mocy. Co do tematu polecam Grześka lub w moich rejonach kolegę Galleto. Ale najważniejsze to mieć zdrowy silnik a potem można modzic. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
booolek Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Witam. Szybkie pytanie,,,,Czy do a4 b5 1.8T da rade założyć jakoś bez rzeźby prawy ic z bex ? Pytam ponieważ się zastanawiam na prawym ic z bex bądź jakimś centralnym .
bjoern Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 panowie bo nie mogę znaleźć: czy przepływkę 3' da się wsadzić do ori puszki filtra powietrza albo jakoś podrezać, żeby pasowała?
mophk Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) 6 minut temu, bjoern napisał: panowie bo nie mogę znaleźć: czy przepływkę 3' da się wsadzić do ori puszki filtra powietrza albo jakoś podrezać, żeby pasowała? ktos mówił, że pucha filtru powietrza z AWX pasuje pod 3" maf Edytowane 3 Stycznia 2018 przez mophk
bjoern Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 07D906461 czy to jest przepływka 3" i podejdzie do ori puchy?
mophk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Teraz, bjoern napisał: 07D906461 czy to jest przepływka 3" i podejdzie do ori puchy? ja mam zapsane takie numery: 280218065 06A906461M poki co były bez pudła. co do puszki filtra to nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się