Buba Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 fizyki nie oszukasz. większy układ potrzebuje więcej czasu na napełnienie
WhyMe? Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Musiał bym zmienić końcówkę na ori 1.8 T bo aktualnie mam ze zwykłego 1.8
?uki1984 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Nikt nie odpisal co myślicie o tym ? http://img.photobucket.com/albums/v358/lwampir/a4%20b6/smic1.jpg http://img.photobucket.com/albums/v358/lwampir/a4%20b6/smic2.jpg Powinno dać rade ale roboty fronta nie zrobi:wink: Napewno lepsze od serii choć nie wiem czy na grubości coś by zyskał skoro powieszchnia chłodzenia będzie taka sama ---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ---------- Ile coś takiego??? I jaki zdzeń ma?
szczuraz Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Musiał bym zmienić końcówkę na ori 1.8 T bo aktualnie mam ze zwykłego 1.8 w 1.8 ADR masz tłumik z pojedynczą końcówką w 1.8 AEB wychodzą Ci z puchy 2 rury. Jak gówniano dospawasz to będzie dymiło Ci z jednej o wyglądzie nie wspomnę. Zmień cały tłumik ori od AEB wypoleruj lufy na błysk i jak dla mnie tyle starczy. Napewno lepsze od serii choć nie wiem czy na grubości coś by zyskał skoro powieszchnia chłodzenia będzie taka sama wydaje mi się że tańszą alternatywą byłby IC z Alfy w miejsce ori.
wampir Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 a jakie wymiary ma ten IC z alfy? Ktory to konkretnie model alfy? Pasuje ułożenie przewodów i średnica ?
szczuraz Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 alfa 156/147 o ile dobrze pamiętam. Jest większy o tyle że trzeba podcinać błotnik przy ślizgu. Połączenia węży pnp. BTW po co Ci IC do adr ?
wampir Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 mam 1.8TQ AMB juz akutalizuje sygnaturke. ---------- Post dopisany at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany at 14:36 ---------- Cos mi sie tu nie zgadza w tych IC od alfy. Oto wymiary IC jakie znalazłem na necie : Audi A4 1.8T AMB: (Układ chłodzenia Chłodnica Chłodnica powietrza - intercooler AUDI A4 Avant 8E5 B6 1.8 T quattro (170KM) części samochodowe) Wysokość [mm] 215 Szerokość [mm] 196 Grubość [mm] 64 Alfa 147 (Chłodnica powietrza doładowującego - intercooler - ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 101KM | Sklep MotoCentrum) Wysokość [mm]: 240 Szerokość [mm]: 172 Grubość [mm]: 62 Alfa 156 (Klub Alfa Romeo Pomorze :: Zobacz temat - Wiekszy Intercooler 2.4 JTD 136km co i jak?) 136 KM Wymiary radiatora: 240 X 195 X 62 mm 150 KM tak samo 175 KM 240 x 202 x 62 Przeciez to prawie identyczne wymiary....
marcindlug Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 wszystko fajnie z tymi intercoolerami w seryjnym miejscu tylko zapominacie o jednym, istotnym fakcie - ten ic gotuje sie w seryjnym miejscu ! jezeli nie fmic to poza wiekszym intercoolerem potrzebne jest jeszcze nadkole od s4 lub wyrezanie otworow wentylacyjnych wlasnymi silami.
Dev Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Nadkole w ASO ok 120 zl, ale trzeba je lekko popodcinac bo otwory nie sa oczyszczone u mnie przed zmiana na front IC po montazu nadkola od S4 temp spadla o 12 stopni
wampir Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 a moze cos takiego ? B6 Guard venting (SMIC airflow improvement) albo ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
szczuraz Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Przeciez to prawie identyczne wymiary.... jest różnica na tyle że w b5 trzeba rezać a wcześniej miałeś w podpisie B5 a nie b6 troszkę więcej powierzchni jednak masz jak przerobisz zderzak i kierownice do IC to temperatura spadnie. Dev nadkole z S4 ma skrzela od strony koła ?
wampir Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Mowiąc o wymiarach mialem na myśli powierzchnię chłodzącą, jej wzrot względem oryginalnego IC, a nie to, że się zmieści. Cały dzisiejszy dzień czytałem po zagranicznych forach o tych grubszych SMIC i do K03,K04 niby starczają, ale nie dorownują FMIC jeżeli chodzi o temperaturę oraz to, że montujac FMIC zmniejsza się dlugosc przewodow ich katy zalamania co wplywa na responsywność przy dodaniu gazu.
Dev Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Przeciez to prawie identyczne wymiary.... Dev nadkole z S4 ma skrzela od strony koła ? tak, skrzela sa od strony IC
KICHOL Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Mowiąc o wymiarach mialem na myśli powierzchnię chłodzącą, jej wzrot względem oryginalnego IC, a nie to, że się zmieści. Cały dzisiejszy dzień czytałem po zagranicznych forach o tych grubszych SMIC i do K03,K04 niby starczają, ale nie dorownują FMIC jeżeli chodzi o temperaturę oraz to, że montujac FMIC zmniejsza się dlugosc przewodow ich katy zalamania co wplywa na responsywność przy dodaniu gazu. i wszystko się zgadza......tylko weź pod uwagę ciśnienie które wychodzi z turbo .....przy 1bar potrafi pościągać przewody gumowe jak je słabo przykręcisz........oczywiście, że jak wydłużysz drogę powietrza z turbo do cylindrów to reakcja na "gaz" będzie wolniejsza i dla tego zmienia się wydechy, zmienia ustawienia w ecu, zasilanie paliwem i parę innych drobiazgów
WhyMe? Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Panowie będzie to dobre? AUDI A4 B5 95-01 1.8T TŁUMIK KOŃCOWY WYDECH (2364483809) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Bo mam u siebie końcówkę z 1.8 i bym to kupił i od razu z allegro taki fant KOŃCÓWKA WYDECHU, TŁUMIKA - KWASÓWKA PROMOCJA (2384343329) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy ewentualnie tamto wypolerować i wsio, jak myślicie?
szczuraz Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 odpuść sobie te nakładki. Wypoleruj na lustro ori wydech. Wygląda to elegancko i nie wieje wiochą jak nakładki z odstającymi śrubami. BTW dział wydechów jest 5 pięter wyżej
brianhazard Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Gadałem z Rogalem z MR i ponoć głównym powodem żeby nie łączyć FMICA ze SMICEM szeregowo jest to że SMIC będzie de facto podgrzewał powietrze schłodzone przez FMIC. fizyki nie oszukasz. większy układ potrzebuje więcej czasu na napełnienie
Reggi Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Pany..wymieniłem sobie DV na alu od http://www.proracingtechnology.com/ .. mam ori puchę z filtrem i mimo to zauważyłem iż czasami przy zdjęciu nogi z gazu po szybszym przyspieszeniu robi mi " pszt" takie ciche To tak ma być ? Turbo dmucha ~ 0,8 bara / nic się nie przycina.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się