wampir Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Przy jakich obrotach "wstają" K03, Ko3s i K04? Można jakoś poprawić tzn przyśpieszyć moment kiedy zaczynają ładować? Czy są dostępne inne turbiny o lepszej charakterystyce ?
marcindlug Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 nic nie wstanie szybciej niz k03. teoretycznie pelen moment obrotowy masz dostepny od ~1800obr. optymalnym rozwiazaniem jest zapewnienie idealnych warunkow do wkrecania - uwolnienie wydechu przez wywalenie katalizatora i sztywny dolot.
wampir Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 to ile to poprawi? ile RPM ? a Jakies hybrydy tzn k03 w k04 czy na odwrot nie sa pod tym wzgledem lepsze ?
rozjemca Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 to ile to poprawi? ile RPM ? a Jakies hybrydy tzn k03 w k04 czy na odwrot nie sa pod tym wzgledem lepsze ? Nim większe wirniki tym wstaje wolniej, ale dłużej trzyma ciśnienie przy wysokich obrotach silnika. K03 wstaje najszybciej ale klęka już przy 5 tys obrotów. Hybrydy mają większe wirniki. Chcesz przyśpieszyć wstawanie turbiny to wywal n75 i wstaw mbc. Wtedy będzie wstawać najszybciej jak umie. Alternatywą może być n75-j, na którym turbo wstaje też wyraźnie szybciej (ale już nie tak szybko jak na mbc)
WhyMe? Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Koledzy potrzebuję pilnie pomocy, czy podejdzie do B5 1.8T AEB turbo z A6 C5 1.8 T 180 KM AJL?
wampir Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Patrzac na compsport i innych tunerow to preferuja oni zmiane calego wydechu zaraz po zalozeniu fmic, zanim sie zmieni turbo na wieksze. Czy to jedyny sposob na rozwoj silnika? Ja wiem, że takie modyfikacje muszą kosztowac, ale jak slysze 3700 za wydech to mi sie odechciewa.... Nie można zmienic turbiny na k04 przy seryjnym wydechu? Ewentualnie jeżeli kupilbym material tzn odpowiednie rury 2,5" to czy moglbym zlecic zwyklemu spawaczowie odtworzenie takiego wydechu o tych samych odcinkach, ori tlumikiem srodkowym i tlumikami koncowymi ale bez katalizatorow. Ma to sens?
Booster Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 wpinasz w przewód paliwowy a kable te któe ida do pompy w zbiorniku tak dzisiaj zrobiliśmy i po podłączeniu pompy do zasilania auto gaśnie :/
marcindlug Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 jak juz robic wydech na wlasna reke to kupic gotowe puszki tlumikow przelotowych i zrobic calosc na 2.5" a nie bawic sie w ori puszki i druciarstwo
wampir Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 a gdzie to kupic? Moglbys zapodac jakis konkretny link
marcindlug Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 nie podam Ci tak na biegu gotowego rozwiazania wydechu. przykladowy link dla tlumika srodkowego Sportowy przelotowy tłumik środkowy RM Motors RM01 (2416301399) - motoAllegro mysle ze smialo mozesz na wlasna reke poszukac tlumikow ktore beda optymalnym rozwiazaniem jezeli chodzi o rozmiar
Dev Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Koledzy potrzebuję pilnie pomocy, czy podejdzie do B5 1.8T AEB turbo z A6 C5 1.8 T 180 KM AJL? to jest ta sama turbina
szczuraz Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 wpinasz w przewód paliwowy a kable te któe ida do pompy w zbiorniku tak dzisiaj zrobiliśmy i po podłączeniu pompy do zasilania auto gaśnie :/ Skoro auto chodzi a po dołączeniu 2 pompki gaśnie to wygląda jakby przepływ był w stronę baku a nie listwy. Ale pewnie to pierwsze co sprawdziliście.
WhyMe? Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Turbo o które wczoraj pytałem okazało że pasuje i je kupiłem. Turbo przywiezione z silnika z Anglii. Stan BDB i w dobrej gotówce
Booster Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 wpinasz w przewód paliwowy a kable te któe ida do pompy w zbiorniku tak dzisiaj zrobiliśmy i po podłączeniu pompy do zasilania auto gaśnie :/ Skoro auto chodzi a po dołączeniu 2 pompki gaśnie to wygląda jakby przepływ był w stronę baku a nie listwy. Ale pewnie to pierwsze co sprawdziliście. tak to w pierwszej kolejności, ogólnie avj ma regulator ciśnienia paliwa w baku za seryjną pompą, więc w obecnej konfiguracji wygląda to tak: seryjna pompa --> regulator --> bosch 044 --> listwa paliwowa zastanawiam się nad podłączeniem dodatkowego regulatowa na końcu listwy i zrobienia powrotu do baku
szczuraz Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 wydaje mi się że bosch powinien być przed regulatorem a wykastrowane ciśnienie powinno dochodzić do listwy. Moim zdaniem w tej konfiguracji bosch wypija wachę a regulator odcina. Są tu mądrzejsi odemnie może ktoś potwierdzi to co napisałem.
WhyMe? Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Koledzy jaki najlepiej wsadzić filtr? Gąbkowy czy stożkowy? Jaka firma etc. Podajcie coś godnego uwagi bo mam w planie zmienić. Chciał bym filtr gąbkowy ITG ale cena poraża. Zastanawiałem się także nad stożkowym K&N. Polećcie coś
JUZIU Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 z filtrów to albo itg albo pipercross. Są to sprawdzone filtry i nie masz wtedy żadnych problemów np. z falowaniem obrotów. lepiej dołożyc pare groszy i mieć pożądny filtr. ps. mam do sprzedania pipercrossa:grin:
WhyMe? Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 No właśnie patrzałem na itg i cena trochę powala, ponad 400 zł. Napisz mi pw ze zdjęciem i ceną, czekam
adams78 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zapytaj CoLo, miał ostatnio w niezłej cenie:thumbup1:
WhyMe? Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Patrzyłem tak patrzyłem za tymi filtrami i nic nie wypatrzyłem. Miałem ofertę od kolegi JUZIO ale za drogo chciał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się