WhyMe? Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Panowie ma ktoś końcówkę wydechu ori. 1.8T? Chętnie odkupię
Łukasz13 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 HyhyRozumiem, że jeśli nie mam problemów z katem to tą kasę lepiej przeznaczyć na weekendowy melanż? odkładaj odkładaj, jak przyjadę, to zmodzimy coś więcej -wywalimy kata całkiem, zawsze to auto lżejsze będzie... A co z drugą sonda? check bedzie swiecił.
domjenick Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 koleś zakładał sportowy katalizator do 1,8T i nie świecił a czy w tym też tak będzie? nie wiadomo... ---------- Post dopisany at 07:31 ---------- Poprzedni post napisany at 07:31 ---------- Panowie ma ktoś końcówkę wydechu ori. 1.8T? Chętnie odkupię ori jest przyspawana... i nie jest wymienna
wampir Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 HyhyRozumiem, że jeśli nie mam problemów z katem to tą kasę lepiej przeznaczyć na weekendowy melanż? odkładaj odkładaj, jak przyjadę, to zmodzimy coś więcej -wywalimy kata całkiem, zawsze to auto lżejsze będzie... Co jest złego w tym zamienniku? Odpowiedz proszę aby został ślad dla potomnych.
WhyMe? Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Chodzi mi o coś takiego: Fakt źle zinterpretowałem swoje pytanie
_Bartek_ Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 HyhyRozumiem, że jeśli nie mam problemów z katem to tą kasę lepiej przeznaczyć na weekendowy melanż? odkładaj odkładaj, jak przyjadę, to zmodzimy coś więcej -wywalimy kata całkiem, zawsze to auto lżejsze będzie... Zapraszam, barek się powiększa
kkrawat Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 HyhyRozumiem, że jeśli nie mam problemów z katem to tą kasę lepiej przeznaczyć na weekendowy melanż? odkładaj odkładaj, jak przyjadę, to zmodzimy coś więcej -wywalimy kata całkiem, zawsze to auto lżejsze będzie... Co jest złego w tym zamienniku? Odpowiedz proszę aby został ślad dla potomnych. Lepiej jak juz wywalic kata w ogóle i wstawic DP - po cholere tak cudować
domjenick Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 HyhyRozumiem, że jeśli nie mam problemów z katem to tą kasę lepiej przeznaczyć na weekendowy melanż? odkładaj odkładaj, jak przyjadę, to zmodzimy coś więcej -wywalimy kata całkiem, zawsze to auto lżejsze będzie... Co jest złego w tym zamienniku? Odpowiedz proszę aby został ślad dla potomnych. nie wiem, zy jest lepszy, czy gorszy-nie znam nikogo, kto stosował takie coś u siebie-znam gościa, który wywalił ori kata i wstawił sportowego, o większym przepływie, ale zachowującym parametry katalizatora, ze względu na emisję spalin-auto zachowywało się, jakby nie miało kata, ale poziom emisji spalin był na dozwolonym poziomie
szczuraz Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 kiedyś na forum spawaniem DP i orurowań zajmował się jak dobrze pamiętam Bakuś ale cos wypadł albo z forum albo z obiegu. Macie teraz kogoś godnego polecenia kto zrobi DP z 3.75 od turbo z zejściem na 2.5 ?
kkrawat Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Maciek a po co ci taki wielki DP -3,75" ??
szczuraz Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 to nie dla mnie tylko dla kolegi pod k04 moje AEB przestało się rozwijać na korzyść budowy domu
kkrawat Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Hah rozumiem ale i tak coś duzy ten DP...
szczuraz Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 ty faktycznie napisałem 3.75 zamiast 2.75
kkrawat Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 noooo ale mówie moze ktos chce taka wielka loche
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 ty faktycznie napisałem 3.75 zamiast 2.75 to prawie, jak rynna:shock3: chyba nie dało by rady tego zamontowac...
Dev Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 da rade, spokojnie dwa lata temu zrobiłem taki z nierdzewki kupił ktoś z forum, ale nie pamietam kto
McGiver Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Chłopaki, ja kombinowałem z muszlą od Porsche Cayenna TD04HL-18T, powiem tylko tyle, rynna to mało powiedziane, rura kanalizacyjna bliżej tak pod 160mm ---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ---------- Przy okazji zapytam czy spotkał się ktoś w 1.8T że przy zmianie wałków od ADR-a na jeszcze seryjnym sofcie ale po wrzuceniu wszystkich gratów ( większe turbo, kolektor, pompa paliwa, icek itp) podciśnienie na biegu jałowym spadło o jakieś 0.2 bara i auto z rana trzeba długo kręcić żeby odpalić ?? Spotkał spotkał, u mnie dokładnie to samo było. Jest już poprawione ale czeba to dopracować, bo u mnie szwajcar wersja i masakra w eko-mapach. U mnie z rana przelewało strasznie, a na ciepło trzeba było dłużej pokręcić albo gazu depnońć ciutkie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się