wampir Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 a jezeliby byly to maja cos wspolnego z tuningiem ?
McGiver Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 a jezeliby byly to maja cos wspolnego z tuningiem ? Ja je obydwa wypi........... i wyprogramowałem. DV mam podłaczony bezpośrednio do kolektora ssącego.
pioteros Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Tociekawe jak sterowane jest twoje turbo Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
domjenick Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Ja je obydwa wypi........... i wyprogramowałem. DV mam podłaczony bezpośrednio do kolektora ssącego. bardzo ciekawe jest to, co piszesz-powiedz jak ECU utrzymuje ciśnienie, bez N75 i jak i gdzie wpiąłeś DV do kolektora-domyślam się, ze to jaka grubsza rzeźba:naughty:
McGiver Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Tociekawe jak sterowane jest twoje turboWysłane z mojego HTC EVO 3D X515m zaworem N75 zamontowanym na IP ---------- Post dopisany at 10:42 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ---------- Ja je obydwa wypi........... i wyprogramowałem. DV mam podłaczony bezpośrednio do kolektora ssącego. bardzo ciekawe jest to, co piszesz-powiedz jak ECU utrzymuje ciśnienie, bez N75 i jak i gdzie wpiąłeś DV do kolektora-domyślam się, ze to jaka grubsza rzeźba:naughty: chłopaki czy wy jeszcze śpicie???????????!!!!!!!!!! N75 został na miejscu tak jak jest, a przewód podciśnieniowy do sterowania zaworu DV jest bezpośrednio do kolektora ssącego podłączony z pominięciem elektrozaworka, tak jak było w starszych typach silników.
domjenick Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 N75 został na miejscu tak jak jest, a przewód podciśnieniowy do sterowania zaworu DV jest bezpośrednio do kolektora ssącego podłączony z pominięciem elektrozaworka, tak jak było w starszych typach silników.dobra-zawór pod kolektorem-nie doczytałem:whistling:ale napisałeś, ze DV masz podłączone bezpośrednio do kolektora-to napisz jak to zrobiłeś ---------- Post dopisany at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- wężyk , od DV podpiąłeś bezpośrednio do tego króćca na kolektorze?
McGiver Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 N75 został na miejscu tak jak jest, a przewód podciśnieniowy do sterowania zaworu DV jest bezpośrednio do kolektora ssącego podłączony z pominięciem elektrozaworka, tak jak było w starszych typach silników.dobra-zawór pod kolektorem-nie doczytałem:whistling:ale napisałeś, ze DV masz podłączone bezpośrednio do kolektora-to napisz jak to zrobiłeś Podciśnienie sterujące zaworem DV mam podpięte bezpośrednio do kolektora ssącego, a zamontowany i podłączony mam go tak jak w oryginale do prawego IC i zwrot do IP.
domjenick Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 pytam, bo kiedyś próbowałem tak podpiąć DV, ale to nie banglało za dobrze, może to była wina tego elektrozaworka pod kolektorem ---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:53 ---------- a i jeszcze jedno-jak to działa, kiedy auto wpadnie w tryb awaryjny, bo u mnie to właśnie przez ten zawór ciśnienie było upuszczane, a teraz jak to idzie?
McGiver Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 pytam, bo kiedyś próbowałem tak podpiąć DV, ale to nie banglało za dobrze, może to była wina tego elektrozaworka pod kolektorem---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:53 ---------- a i jeszcze jedno-jak to działa, kiedy auto wpadnie w tryb awaryjny, bo u mnie to właśnie przez ten zawór ciśnienie było upuszczane, a teraz jak to idzie? Jeśli ktoś ma wskaźnik boosta i dokładnie popatrzy, i ma zaworek sterujący DV jak zmieniasz biegi tak aby następny wkładany nie spadł poniżej 4500obr/min komputer podlewa paliwo i nie zamyka do końca przepustnicy a zaworek DV jest otwierany przez komputer stosownie do map EKO. Służy to jednocześnie do poprawnej pracy kata jak go ktoś ma jak i "lekkim" podtrzymaniu turbo. A co do trybu awaryjnego, wiesz co by się stało gdyby zawór dv był otwarty i byś troche pobutował auto?
szczuraz Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 czyli z tego co zrozumiałem DV masz podłączony tak jak jest seryjnie w AEB/AJL ?
McGiver Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 czyli z tego co zrozumiałem dv masz podłączony tak jak jest seryjnie w aeb/ajl ? dokładnie
McGiver Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 sa jakies wady takiego rozwiazania? No właśnie nie ma
domjenick Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 to po co jest montowany elektrozawór pod kolektorem ssącym, skoro nic nie daje?
McGiver Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 to po co jest montowany elektrozawór pod kolektorem ssącym, skoro nic nie daje? Z założeń czysto ekologicznych, chodziło o "przepłukanie katalizatora", z tego co pamiętam one były tylko stosowane przy katalizatorach metalowych.
Mabrothrax Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Czy jakąś porządna dziura w dolocie może powodować wpadanie awaryjnego? Auto jeździ na 0,4 bara bez względu na to czy jest seria czy kość z programem. N75 mam nowy z RS2, DV to nowy 710N z ASO. Rozebrać wszystko w cholerę i szukać dziur?
wampir Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 a N75 z RS2 dobrze podlączyłes? Jego sie ponoć podłacza odwrotnie niez ori N75, ale niech sie znawcy wypowiedza.
Mabrothrax Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 No mam podłączony jak seryjny N75. Ale czytam, że należy go podpiąć odwrotnie, odwrotnie czyli jak? Wie ktoś który króciec do czego?
JUZIU Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 odwrotnie to pewnie chodzi o to żeby dolny był tak jak w seri a boczne zamienić
Mabrothrax Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 To tak już zamieniałem i nadał chodzi w awaryjnym na 0,4 bara. Gdzieś zatem muszę mieć nieszczelność.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się